Rijden met EV vs ICE
Re: Rijden met EV vs ICE
.
Jij zal het wel beter weten. Ik zie trouwens niet wat er aan op te scheppen valt, maar ok.
En het waren inderdaad niet de auto's die jij hier boven noemt. Het waren gewoon een paar Mercedessen S-klasse, BMW 7 met een Porsche 911 er bij voor de langere afstanden, Jaguars Sovereign, en daarbij voor het plezier nog een Ferrari Dino en (dat was eigenlijk de leukste) een TVR Chiamera 500 HC Turbo. Die laatste waren er maar heel weinig van gemaakt, was een jubileumuitvoering. Was er 1 van in België en 2 in NL.
Ach ja, smaken verschillen.
Bmw slaagt er niet eens in om een betaalbare EV op de markt te brengen en houdt het dus maar bij overbodig dure complexe dingen zoals een M5 die bovendien nog duur periodiek onderhoud nodig hebben.
En dan eindigen met smaken verschillen. LOL ! Het ging over super performante wagens, jij zuigt wat andere wagens uit je duim. Een hele nacht wat opzoekingswerk doen en dan dit posten. Daar hebben ze hier een Engels woord in gebruik: L....Finny10 schreef: ↑Vandaag 00:01.
Jij zal het wel beter weten. Ik zie trouwens niet wat er aan op te scheppen valt, maar ok.
En het waren inderdaad niet de auto's die jij hier boven noemt. Het waren gewoon een paar Mercedessen S-klasse, BMW 7 met een Porsche 911 er bij voor de langere afstanden, Jaguars Sovereign, en daarbij voor het plezier nog een Ferrari Dino en (dat was eigenlijk de leukste) een TVR Chiamera 500 HC Turbo. Die laatste waren er maar heel weinig van gemaakt, was een jubileumuitvoering. Was er 1 van in België en 2 in NL.
Pukkie toch, je zit er weer eens flink naast.pukkie007 schreef: ↑Vandaag 09:35En dan eindigen met smaken verschillen. LOL ! Het ging over super performante wagens, jij zuigt wat andere wagens uit je duim. Een hele nacht wat opzoekingswerk doen en dan dit posten. Daar hebben ze hier een Engels woord in gebruik: L....Finny10 schreef: ↑Vandaag 00:01 .
Zal wel een kwestie zijn van : zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Blijf maar rustig verder liegen, Finny. Op eentje meer of minder komt het bij u niet meer aan. Vergeet ook niet tijdig van nick te veranderen, anders valt het nog harder op.
Ondertussen zie ik dat het weer de moeite is om je wagen uit Duitsland te importeren. Meer keuze en tot 20% goedkoper, maar wel opletten met de opties. Daar durven ze wel eens zuinig op zijn. Waarborg is trouwens dezelfde als in België, daar moet je dus ook niet van wakker liggen.
Heb wel ergens gelezen, nog niet verder gecontroleerd, dat BMW zijn occasie ICE's liever begin 2025 wil verkopen omdat ze 'uitstootboetes' willen vermijden voor het lopende jaar.
Ondertussen zie ik dat het weer de moeite is om je wagen uit Duitsland te importeren. Meer keuze en tot 20% goedkoper, maar wel opletten met de opties. Daar durven ze wel eens zuinig op zijn. Waarborg is trouwens dezelfde als in België, daar moet je dus ook niet van wakker liggen.
Heb wel ergens gelezen, nog niet verder gecontroleerd, dat BMW zijn occasie ICE's liever begin 2025 wil verkopen omdat ze 'uitstootboetes' willen vermijden voor het lopende jaar.
Pukkie als je zelfs iemand zonder enige aanleiding of bewijs van liegen gaat beschuldigen, dan ben je voor mij wel diep gezonken.
Ga maar lekker verder met je speelgoed. Misschien krijg je dan wel een M5 speelgoedautootje met de kerst.
Ga maar lekker verder met je speelgoed. Misschien krijg je dan wel een M5 speelgoedautootje met de kerst.
Hier zitten er wel meerdere die het leven van iedereen beter kennen dan diegene die dat leven leeft
Spaargids special. : vertel ons niet hoe je leven of je job is, onze beterweters vertellen het jou wel.
Maar dat terzijde : ik geloof van je lijstje met super auto's toch ook geen snars.
Spaargids special. : vertel ons niet hoe je leven of je job is, onze beterweters vertellen het jou wel.
Maar dat terzijde : ik geloof van je lijstje met super auto's toch ook geen snars.
Ah, jij behoort dus ook al bij de door jou genoemde groep beterweters.haelewyn schreef: ↑Vandaag 11:40 Hier zitten er wel meerdere die het leven van iedereen beter kennen dan diegene die dat leven leeft
Euh, zonder aanleiding, Finny? Daar hou ik me niet mee bezig. Iemand die pertinent zit te liegen op een forum, die mag wel eens op een podium gezet worden. Is bij deze dus gebeurd.
Geen ( kerst) cadeau's voor mij aub. Als ik echt iets nodig heb, dan koop ik het wel zelf ( of samen met mijn vrouw).
Geen ( kerst) cadeau's voor mij aub. Als ik echt iets nodig heb, dan koop ik het wel zelf ( of samen met mijn vrouw).
Grappig eigenlijk dat de mensen hier zich zo druk maken over auto's.
Huizen, ander onroerend goed, boten/jachten (veel duurder), een mobilhome van 100.000+, de waarde van aandelenportefeuilles, edelmetalen, niets aan de hand.
Maar bij auto's reageren ze als door een wesp gestoken.
Zal wel iets te maken hebben met het feit dat een auto voor velen een status symbool is.
Huizen, ander onroerend goed, boten/jachten (veel duurder), een mobilhome van 100.000+, de waarde van aandelenportefeuilles, edelmetalen, niets aan de hand.
Zal wel iets te maken hebben met het feit dat een auto voor velen een status symbool is.
Nou Haelewyn, het is anders echt poepsimpel. Alle informatie wordt hier gewoon neergepend, gewoon een beetje geheugencapaciteit of de zoekfunctie eens gebruiken en hocus, pocus, alles staat zwart op wit. Je moet dus echt geen etiket van betweter of whatever te kleven hoor. Misschien moeten alle leden die dit uit het oog verliezen eens een reünie doen ...haelewyn schreef: ↑Vandaag 11:40 Hier zitten er wel meerdere die het leven van iedereen beter kennen dan diegene die dat leven leeft
Als je al liegt over je wagenpark, dan zal het met je andere status symbolen idd even erg gesteld zijn, Finny. Jij hebt het lijstje hier gepost, of moest Haelewyn je handje daar voor vasthouden?Finny10 schreef: ↑Vandaag 12:06 Grappig eigenlijk dat de mensen hier zich zo druk maken over auto's.
Nee... Ik val meestal te beurt aan iedereen hier, stereotypepuristen, haatzaaiers en demagogen (er is een kortere naam voor maar dat mag je hier niet zeggen) die denken dat ze het allemaal beter weten.
Nog niet gemerkt ? Mogelijk ben je ook langs één kant van je belevingswereld doof, blind of ontkennend.
Zou je denken dat hij voor een paar merk- en typenamen iemand nodig heeft om dat mee te verzinnen ? Dat moet toch net nog alleen lukken m.i.
Help eens... Ik kom er niet op
Mag ook privé als het een vuil woordje is.
Het ging niet eens over jou Pukkie.. ik zei dat er op dit forum vaak wel zo'n gasten zijn die....pukkie007 schreef: ↑Vandaag 12:07 Nou Haelewyn, het is anders echt poepsimpel. Alle informatie wordt hier gewoon neergepend, gewoon een beetje geheugencapaciteit of de zoekfunctie eens gebruiken en hocus, pocus, alles staat zwart op wit. Je moet dus echt geen etiket van betweter of whatever te kleven hoor. Misschien moeten alle leden die dit uit het oog verliezen eens een reünie doen ...
En dat ik van dat lijstje met super auto's ook niets geloof.
Ik denk dat een Fiat panda ook genoeg is als alledaags vervoermiddel.
Wie graag auto's ziet (of mooie jonge vrouwen) zal nooit rijk worden, zei iemand me heel lang geleden.
Och ja.. ik ben tevreden met wat minder rijk maar met mooi speelgoed in huis.
Tot het hier allemaal bekeken is want naar Azië of het hiernamaals kan ik die spullen niet meenemen.
Allez, we moeten ons gaan voorbereiden op oorlog of andere rampen, dus nog een argument pro ICE, wat jerrycans brandstof hamsteren om een paar maand voort te kunnen of het af te bollen
Een ouwe diesel bolt zelfs op frituurolie