Ervaringen met Saxo Bank
TIP
Re: Ervaringen met Saxo Bank
Oei, dan moet ik toch eens beter opletten. Ik negeer meestal 90% van de berichten van SaxoPopkwiskampioen schreef: ↑23 december 2024, 16:52 Mijn zakelijke rekening is al een week geblokkeerd omdat ik het chatbericht waarin ze mij vroegen om de gegevens bij te werken niet had gezien. Zéér klantvriendelijk.
Elke keer een melding als een positie 10% stijgt of daalt, ik geld van valutarekening verander, van ...
Ja ik negeer die meldingen ook standaard.
Nu weer zo'n bericht bij hun "inzichten":
Nu weer zo'n bericht bij hun "inzichten":
Ja boeien...Nieuws van Dow Jones
Olieprijzen stijgen op Kerstavond
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Same here.
Nog altijd geblokkeerd. Ik kan niets kopen, enkel verkopen. Had vorige week diverse geschreven opties in the money. Doorrollen was niet mogelijk.
Al talloze berichten gestuurd maar ik denk dat ze die chat niet lezen zoals elke normale mens.
Fijne Kerst aan allen.
Nog altijd geblokkeerd. Ik kan niets kopen, enkel verkopen. Had vorige week diverse geschreven opties in the money. Doorrollen was niet mogelijk.
Al talloze berichten gestuurd maar ik denk dat ze die chat niet lezen zoals elke normale mens.
Fijne Kerst aan allen.
Op heel veel plaatsen zware onderbezetting momenteel.Popkwiskampioen schreef: ↑Gisteren 09:18 Same here.
Fijne Kerst aan allen.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Kan ik best geloven, maar dat lijkt me dan een reden te meer om niet zomaar rekeningen te gaan blokkeren.
Ze hebben mijn nummer. Eens bellen om te zeggen dat ik dringend moest bevestigen dat er helemaal niets te melden valt, was toch handiger geweest dan meteen aan de noodrem trekken...
Ze hebben mijn nummer. Eens bellen om te zeggen dat ik dringend moest bevestigen dat er helemaal niets te melden valt, was toch handiger geweest dan meteen aan de noodrem trekken...