Telecom : vierde operator komt eraan (DIGI)
Re: Telecom : vierde operator komt eraan (DIGI)
Fabrice Gansbeke zegt dat de telecomoperator niet bang is van die komst. 'We zijn nooit bang geweest en dat zijn we nu ook niet. We hebben verschillende merken waarmee we de marktsegmenten goed afdekken. We gaan Digi behandelen zoals onze andere concurrenten, met respect maar zonder schrik.
Zolang de Frabrice goed betaald blijft, zal die natuurlijk geen schrik hebben haha. Het marktaandeel daarentegen zal moeten opletten of het is tegen eind van het jaar nog de helft waard sinds begin van dit jaar. Op 5 jaar tijd staan we al een mooie 80% in het rood.
Zolang de Frabrice goed betaald blijft, zal die natuurlijk geen schrik hebben haha. Het marktaandeel daarentegen zal moeten opletten of het is tegen eind van het jaar nog de helft waard sinds begin van dit jaar. Op 5 jaar tijd staan we al een mooie 80% in het rood.
Ook YOIN past zijn prijzen aan vanaf vandaag.
10 euro voor 25 GB
+ unlimited minuten en SMS geldig voor 1 jaar
12 euro voor 30 GB +....
13 euro voor 40 GB +....
Jammer... alleen voor nieuwe klanten precies.
10 euro voor 25 GB
+ unlimited minuten en SMS geldig voor 1 jaar
12 euro voor 30 GB +....
13 euro voor 40 GB +....
Jammer... alleen voor nieuwe klanten precies.
Bij Yoin ook voor nieuwe klanten.
Kan via de functie abonnement wijzigen in MyYoin.
Kan via de functie abonnement wijzigen in MyYoin.
Thx... Ik kan dat niet zien nu. Ik had mijn abonnement al gewijzigd voor volgende maand en zit daar nu op geblokkeerd.
Op een andere sim zie ik wel dat er voor bestaande klanten 1 euro moet bijbetaald worden voor unlimited bellen en sms. Voor nieuwe klanten 1 jaar gratis (profijt van 1 euro per maand).
Stijging van je hoeveelheid data krijg je dan weer wel.
Op een andere sim zie ik wel dat er voor bestaande klanten 1 euro moet bijbetaald worden voor unlimited bellen en sms. Voor nieuwe klanten 1 jaar gratis (profijt van 1 euro per maand).
Stijging van je hoeveelheid data krijg je dan weer wel.
Ik zit al een poos bij Hey! en ben er best tevreden over. Enkel de 4G op de trein is niet altijd even goed als bij Yoin merk ik, maar verder geen klagen.
Betaal ook maar 10 euro voor 40 GB data, ongelimiteerd bellen en sms'en.
Betaal ook maar 10 euro voor 40 GB data, ongelimiteerd bellen en sms'en.
De nummers van digi liggen blijkbaar in de range van 0451/.. .. ..
DIGI is al jaren bezig in Spanje met prijzen die nog lager liggen dan "stunt" prijzen in België. Voor €5 heb je er nog 100 min internationaal bij boven de 15gb en unlimited ....Hetzelfde voor fiber abonnementen. Zie digimobil.es
Ik heb gisteren geregistreerd om over te schakelen naar DIGI
Mijn bevindingen zal ik hier later neerzetten als ik mijn simkaart heb.
Nu heb ik mobile vikings abo van 20 euro en 30 GB, die is dus van 30 naar 60 gegaan wat ik niet nodig heb, dan heb ik direct mijn abo verlaagd naar het 30 GB pakket, wat nog atlijd 15 euro kost en ik heb maar gemiddeld rond de 15 GB nodig.
Ik ga dus nu 10 euro per maand besparen, ofwel 15 euro met vroeger.
Aangezien ze van het proxumus netwerk gebruik maken maak ik me voorlopig geen zorgen, wat het zal geven als ze hun eigen antennes in de lucht hebben is dus nog afwachten, maar ik spring graag naar en prijsbreker die moeite doet om met een aantrekkelijk aanbod te komen.
Mijn bevindingen zal ik hier later neerzetten als ik mijn simkaart heb.
Nu heb ik mobile vikings abo van 20 euro en 30 GB, die is dus van 30 naar 60 gegaan wat ik niet nodig heb, dan heb ik direct mijn abo verlaagd naar het 30 GB pakket, wat nog atlijd 15 euro kost en ik heb maar gemiddeld rond de 15 GB nodig.
Ik ga dus nu 10 euro per maand besparen, ofwel 15 euro met vroeger.
Aangezien ze van het proxumus netwerk gebruik maken maak ik me voorlopig geen zorgen, wat het zal geven als ze hun eigen antennes in de lucht hebben is dus nog afwachten, maar ik spring graag naar en prijsbreker die moeite doet om met een aantrekkelijk aanbod te komen.
De tegenreactie van de andere spelers is niet hun prijzen verlagen, maar de hoeveelheid data verhogen...
Ik ben meer gebaat bij een lagere prijs, en eenvoud.
Het tegenaanbod van Hey! is minder interessant omdat de meerkost boven de 15GB een pak hoger ligt, ook tarieven voor naar het buitenland te bellen zijn bij Digi een grootte orde beterkoop.
Nu kan er ineens vanalles, dwz dat ze ervoor meer winst gemaakt hebben dan nodig. Ik gun het ze gewoonweg niet.
vrijdag 13 december 's avonds mij geregistreerd als klant bij DIGI. Zodra ik mijn sim heb, zal ik mijn ervaring posten.
UPDATE:
klantendienst wist mij 20/12 te vertellen dat de simkaart werd verstuurd op woensdag 18 december.
telefonisch contact gehad, lang wachten voor ik iemand aan de lijn had, maar zeer vriendelijk.
Ik ben meer gebaat bij een lagere prijs, en eenvoud.
Het tegenaanbod van Hey! is minder interessant omdat de meerkost boven de 15GB een pak hoger ligt, ook tarieven voor naar het buitenland te bellen zijn bij Digi een grootte orde beterkoop.
Nu kan er ineens vanalles, dwz dat ze ervoor meer winst gemaakt hebben dan nodig. Ik gun het ze gewoonweg niet.
vrijdag 13 december 's avonds mij geregistreerd als klant bij DIGI. Zodra ik mijn sim heb, zal ik mijn ervaring posten.
UPDATE:
klantendienst wist mij 20/12 te vertellen dat de simkaart werd verstuurd op woensdag 18 december.
telefonisch contact gehad, lang wachten voor ik iemand aan de lijn had, maar zeer vriendelijk.
Heel vlotte en snelle overgang naar Digi vanuit Base met behoud telefoonnummer.
- MeneerParmentier
- Full Member
- Contacteer:
Zelfde hier, maar dan van mobile vikings. De activering van de sim kaart duurder letterlijk enkele minuten. Nu wil ik voor de andere GSMs in het huishouden hetzelfde doen. Iemand een idee hoe dat werkt voor wie enkel een e-sim heeft?
Ik ben Base klant en betaal veel te veel. Weet iemand of Base tarieven gaat aanpassen en op welke manier?
Volgens hun site zullen ze begin '25 e-sim aabieden:MeneerParmentier schreef: ↑24 december 2024, 14:33 ... Iemand een idee hoe dat werkt voor wie enkel een e-sim heeft?
https://www.digi-belgium.be/nl/vraag-vo ... igi-mobile
Base geeft aangekondigd dat pas in januari te doen en bovendien de inhoud van de promo dan pas bekend te maken...
En het worden meer data.
Je kan dan misschien een lager abonnement nemen en toch van alles genoeg hebben.
Bij base hebben ze er wel een handje van weg om het je moeilijk te maken een lager abonnement te nemen.
Zelf zat ik ook gevangen op die manier.
Ach.. je gaat gewoon voor vier maanden naar een andere provider en wacht op een goeie promo om terug te keren.
Hetzelfde hier. De promo meegepakt een aantal maanden geleden en geen spijt van. Nog geen enkele gevonden die kan evenaren en ook altijd goed bereik. Zelfs Digi kan deze niet evenaren, alleen heeft Hey het aanbod niet meer dat wij hebben (was toen ook vermeld als levenslang dacht ik)?