Rente 2024
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Rente 2024
Is er al iemand die reeds intrest over 2024 heeft ontvangen en hoeveel?
Ik ontving tot op heden 38€.
Ik ontving tot op heden 38€.
Re: Rente 2024
BNP Paribas, ING ,medirect ,Santander , beobank en NIBC nog niet.
Laatst gewijzigd door Teebee op 28 december 2024, 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Crelan, KBC en Argenta nog niet.
Waarom zou een bank nu reeds interest uitbetalen ? De volgende 3 dagen kan de stand van je rekening nog veranderen.
In principe wordt de rente toch uitbetaald op de laatste bankwerkdag? Of niet? Maandag en dinsdag moet er nog "gewerkt" worden, tussen de Champagne en Kaviaar.
Dit kan. Meer zelfs toen BNP Paribas nog Fortis was, pakweg twintig jaar geleden, werd de intrest als zichtbaar op tweede kerstdag. Uiteraard onder voorbehoud en met valuta datum van 1 januari.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
het is met een beetje pijn in hun hart dat ze al iets moeten uitbetalen aan hun overbodige klanten. Ik voel met hen mee. Het moet pikken.
voor de rest: het maakt toch gewoon niets uit?
voor de rest: het maakt toch gewoon niets uit?
Laatst gewijzigd door tuinder666 op 30 december 2024, 09:24, 3 keer totaal gewijzigd.
Eigenlijk maakt het niet uit.
Want als men meer rente ontvangt dan de vrijstelling van 1020, dan moet er RV op betaald worden. Hierbij geldt alle rente die in 2024 werd opgebouwd ook al wordt die pas aan het begin van januari op je rekening gestort.
Want als men meer rente ontvangt dan de vrijstelling van 1020, dan moet er RV op betaald worden. Hierbij geldt alle rente die in 2024 werd opgebouwd ook al wordt die pas aan het begin van januari op je rekening gestort.