Ervaringen met Bolero
TIP
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: Ervaringen met Bolero
Ik lees hier dat je op Bolero aankooporders tot maximaal 25.000€ kan plaatsen zonder hulp van de orderdesk. Wil dat zeggen dat het dus mogelijk is om meerdere orders van 25.000€ te plaatsen, of is er ook een dag/week/maandlimiet?
Nee, geen limiet.Pieter1985 schreef: ↑30 december 2024, 09:41 Ik lees hier dat je op Bolero aankooporders tot maximaal 25.000€ kan plaatsen zonder hulp van de orderdesk. Wil dat zeggen dat het dus mogelijk is om meerdere orders van 25.000€ te plaatsen, of is er ook een dag/week/maandlimiet?
Als je grotere orders hebt geplaatst via de orderdesk, dan kun je daarna ook grotere orders zelf doen via de site.
Ik zou niet meerdere orders doen van 25.000 want dan ben je duurder uit.
B.v. 2 orders van 25.000 en 1 van 20.000 kost 2x45 + 1x30 = 120 euro euro. 1 Order van 70.000 kost 50 euro.
-
- Full Member
- Contacteer:
Kijk maar in de tarievenlijst.Pieter1985 schreef: ↑30 december 2024, 10:03Top! Bedankt voor de info. Zover had ik zelfs nog niet gedacht.
Dat is niet mijn ervaring hoor. In elk geval toch niet via de app.Finny10 schreef: ↑30 december 2024, 10:01Als je grotere orders hebt geplaatst via de orderdesk, dan kun je daarna ook grotere orders zelf doen via de site.Pieter1985 schreef: ↑30 december 2024, 09:41 Ik lees hier dat je op Bolero aankooporders tot maximaal 25.000€ kan plaatsen zonder hulp van de orderdesk. Wil dat zeggen dat het dus mogelijk is om meerdere orders van 25.000€ te plaatsen, of is er ook een dag/week/maandlimiet?
Bij Bolero herinneren ze mij eraan dat ik weer veel te veel transacties heb gedaan. Zo attent.
“We merken dat je van dit beursklimaat profiteerde en actief met jouw Bolero-portefeuille handelde. Bedankt voor jouw vertrouwen en meteen ook een welgemeende proficiat! Want in 2025 bieden we je graag onze exclusieve Privilege Service aan.”
Een lege doos wat mij betreft. Moesten ze nu eens korting toekennen aan (te) actieve klanten…
https://www.bolero.be/nl/lp/bolero-voor ... ge-klanten
“We merken dat je van dit beursklimaat profiteerde en actief met jouw Bolero-portefeuille handelde. Bedankt voor jouw vertrouwen en meteen ook een welgemeende proficiat! Want in 2025 bieden we je graag onze exclusieve Privilege Service aan.”
Een lege doos wat mij betreft. Moesten ze nu eens korting toekennen aan (te) actieve klanten…
Kun je dan niet beter overstappen naar de giro, daar betaal je 1 euro per transactie, ongeacht de grootte?!Barryke schreef: ↑Gisteren 19:46 Bij Bolero herinneren ze mij eraan dat ik weer veel te veel transacties heb gedaan. Zo attent.
Ik snap het niet. Je mag geen grotere orders zelf doen, maar je hebt wel 5.000 euro transactiekosten???
Bij orders t/m 70.000 betaal je 50 euro = 0,0714%
Bij kleinere orders betaal je 15 euro per 10.000
Om 5000 + transactiekosten te hebben (nodig voor die z.g. VIP behandeling) moet je dus voor min. 3.333.000 in aandelen of obligaties gehandeld hebben....