Ervaring met de KBC Reis-annulatieverzekering?
TIP
Weet welk ziekenfonds echt bij u past! Vergelijk gratis de verschillende ziekenfondsen.
Ervaring met de KBC Reis-annulatieverzekering?
Hey spaargidsers,
Heeft iemand ervaring met de jaarlijkse KBC Reis-annulatieverzekering (doorlopende reisverzekering)?
Ik ben van plan deze af te sluiten voor 4 personen, waarvan 3 op hetzelfde adres wonen en 1 persoon op een ander adres, voor een reis naar de VS.
Ik overwoog eerst om een tijdelijke verzekering af te sluiten voor enkel deze reis, maar merk op dat de jaarlijkse verzekering voordeliger uitkomt. Heeft iemand hier een verklaring voor?
Zijn er specifieke zaken waar ik rekening mee moet houden bij het afsluiten, bijvoorbeeld voor personen op verschillende adressen?
Alvast bedankt voor jullie ervaringen en tips!
Heeft iemand ervaring met de jaarlijkse KBC Reis-annulatieverzekering (doorlopende reisverzekering)?
Ik ben van plan deze af te sluiten voor 4 personen, waarvan 3 op hetzelfde adres wonen en 1 persoon op een ander adres, voor een reis naar de VS.
Ik overwoog eerst om een tijdelijke verzekering af te sluiten voor enkel deze reis, maar merk op dat de jaarlijkse verzekering voordeliger uitkomt. Heeft iemand hier een verklaring voor?
Zijn er specifieke zaken waar ik rekening mee moet houden bij het afsluiten, bijvoorbeeld voor personen op verschillende adressen?
Alvast bedankt voor jullie ervaringen en tips!
Re: Ervaring met de KBC Reis-annulatieverzekering?
Waarom bij Kbc ?
Wat met personen bijstand.
Waarom betalen voor iets wat standaard in Mastercard Kbc zit.
Wat met personen bijstand.
Waarom betalen voor iets wat standaard in Mastercard Kbc zit.
Laatst gewijzigd door platin op 3 januari 2025, 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Estate Guru believer.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Ervaring met de KBC Reis-annulatieverzekering?
Omdat ze vermoeden dat je het zal vergeten om het na een jaar stop te zetten en dan voor langere tijd klant blijft. Basis marketing, liever een langdurige klant doen geloven dat die een goede deal binnen haalt dan eenmalig cashen.Ik overwoog eerst om een tijdelijke verzekering af te sluiten voor enkel deze reis, maar merk op dat de jaarlijkse verzekering voordeliger uitkomt. Heeft iemand hier een verklaring voor?
Als je het niet vergeet om na het jaar op te zeggen kan je er dus wat voordeel uit halen, maar lees wel de kleine lettertjes wat betreft opzegtermijnen.