Petercam Eq.En & Res F verhandeling ?
TIP
Petercam Eq.En & Res F verhandeling ?
IK heb gisteren het fonds Petercam Eq.En & Res F (energie fonds) bijgekocht maar ik zie vandaag dat het order nog steeds niet is uitgevoerd.
Weet iemand waar ik kan zien wanneer dit fonds verhandeld wordt ?
Re: Petercam Eq.En & Res F verhandeling ?
Bij welke bank ben je? Misschien kan je de vraag ook naar hun richten.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Heb je het fonds gekocht bij Argenta? Het aankopen van fondsen duurt wel even. Bij Rabobank bijvoorbeeld duurt het dag + 2 dagen. Bij Dexia aankoopdag + 3 dagen. Binnenkort zal je het fonds zien staan op je overzicht.ann01 schreef: IK heb gisteren het fonds Petercam Eq.En & Res F (energie fonds) bijgekocht maar ik zie vandaag dat het order nog steeds niet is uitgevoerd.
Heb het gekocht bij Argenta, ik dacht dat bij dagelijkse verhandeling je ook op de dag zelf kon aankopen.
Fondsen normaal gezien niet. Er is een hele verwerking nodig bij fondsen. Duurt wel even vooraleer je die deelbewijzen op je effectenrekening ziet verschijnen.ann01 schreef: Heb het gekocht bij Argenta, ik dacht dat bij dagelijkse verhandeling je ook op de dag zelf kon aankopen.
Heb toch maar even contact opgenomen.
Als u het order voor 14.00 uur hebt geregistreerd dan gaat het order nog gisteren zijn uitgevoerd, het wordt afgerekend begin volgende week met valuta +3bankwerkdagen = dinsdag 12/01/2010.
Als u het order na 14.00 uur hebt geregistreerd dan is het een order dat vandaag zal worden uitgevoerd, dit wordt begin volgende week afgerekend met valuta +3bankwerkdagen = woensdag 13/01/2010.
Als u het order voor 14.00 uur hebt geregistreerd dan gaat het order nog gisteren zijn uitgevoerd, het wordt afgerekend begin volgende week met valuta +3bankwerkdagen = dinsdag 12/01/2010.
Als u het order na 14.00 uur hebt geregistreerd dan is het een order dat vandaag zal worden uitgevoerd, dit wordt begin volgende week afgerekend met valuta +3bankwerkdagen = woensdag 13/01/2010.
Zie je wel, is doodnormaal dat het even duurt.ann01 schreef: Heb toch maar even contact opgenomen.
Net afschrift aangekregen.
Aankoop op 7 jan, valutadatum 12 jan.
Volgens Petercam wordt het fonds dagelijks verhandeld.
Aankoop op 7 jan, valutadatum 12 jan.
Volgens Petercam wordt het fonds dagelijks verhandeld.
Laatst gewijzigd door ann01 op 13 januari 2010, 23:48, 1 keer totaal gewijzigd.