Meldkamerabonnement alarmsysteem
Meldkamerabonnement alarmsysteem
Op het internet vind je heel wat vergelijkingstools voor telecom- en energieprijzen. Ook op de websites van leveranciers vind je hiervoor gemakkelijk gedetailleerde prijzen. Hoewel een meldkamerabonnement van een alarmsysteem ook een relatief grote maandelijks terugkerende kost is, vind je hiervoor moeilijk online prijzen.
Zijn er spaargidsers met een meldkamerabonnement die willen delen wat ze maandelijks betalen?
Ik betaal maandelijks €68,33 aan Verisure voor 2 camera's, 3 rookmelders en 4 magneetcontacten. Onderhoudscontract is inbegrepen in deze prijs.
Zijn er spaargidsers met een meldkamerabonnement die willen delen wat ze maandelijks betalen?
Ik betaal maandelijks €68,33 aan Verisure voor 2 camera's, 3 rookmelders en 4 magneetcontacten. Onderhoudscontract is inbegrepen in deze prijs.
Re: Meldkamerabonnement alarmsysteem
De vraag is een abbo nodig voor iets wat zelf eenvoudig op te zetten is.
Ben dan ook geen verkoper maar een zelfdoener.
Als vb https://www.elro.eu/nl/blog/thuis-alarmsysteem
Estate Guru believer.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
De vraag is of je echt een meldkamer, en bijhorende kost, nodig hebt.
Ik heb een gewone sim-kaart in mijn alarmcentrale zitten en via deze krijg ik (en nog een aantal gezinsleden) rechtstreeks elk alarm (bewegings-, glasbraak- en brandalarm) door. Kostprijs: volgens reëel verruik: 0,07€ per melding (sms) en een telefoontje is 0,20€ dacht ik...
Ik heb een gewone sim-kaart in mijn alarmcentrale zitten en via deze krijg ik (en nog een aantal gezinsleden) rechtstreeks elk alarm (bewegings-, glasbraak- en brandalarm) door. Kostprijs: volgens reëel verruik: 0,07€ per melding (sms) en een telefoontje is 0,20€ dacht ik...
68 euro per maand lijkt me niet te veel voor een goede bescherming van jezelf, je dierbaren en je bezit en een veilig gevoel.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
68,33 euro per maand of 820 euro per jaar
Ik heb dezelfde "bescherming" (camera's, rookmelders, inbraakbeveiliging ...) maar dan zonder abonnement/meldkamer. De voorbije 20 jaren heb ik 0 keer een voorval gehad waarvoor ik zo'n Verisure abonnement zou nodig kunnen hebben.
Besparing: 820 x 20 = 16.400 euro. Dat geeft me gemoedsrust voor mijn portemonnee ...
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid