Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
Re: Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
... en daarna gaat hij de EU veroveren en India en Australië inpalmen; en het Midden-Oosten onderwerpen... Zuid-Afrika valt hij niet aan, omwille van Elon. Ben ik nog iets vergeten?
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Ik zie de link niet met de Maidenrevolutie van 2014 in Oekraïne en nog minder met mijn bericht over de Maidenrevolutie … maar toch vind jij het blijkbaar nodig om dit te quoten om de een of andere redenKV schreef: ↑7 januari 2025, 21:30Met mij alles OK , geen idee wat jij jezelf nu weer aan inbeelden bentVincentVega schreef: ↑7 januari 2025, 21:26 Alles OK? Je laatste bericht was een beetje chaotisch en onduidelijk …
Het bericht van hierboven is klaar en duidelijk, neem er anders je tijd voor om het duidelijk te begrijpen
En blijkbaar krijg je ook nogal gemakkelijk rillingen van iets. Je hallucineert en ziet zelf gelijkenissen die er niet zijn tussen 2 niet vergelijkbare gebeurtenissen
Laatst gewijzigd door VincentVega op 7 januari 2025, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Mag dit draadje niet gesloten worden? Mister Trump wordt President. Dus de peiling is achterhaald. Zelfs onze primadonna, heeft haar nederlaag erkend. Alle peilingen kunnen in de vuilbak
Donald Trump sluit militair ingrijpen niet uit om Panamakanaal en Groenland in te lijven https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/01/07 ... groenland/
Trump .. de man die oorlogen beëindigt werd hier beweerd.
Het zal aan de gekleurde pers liggen.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Volgens je kameraad KiWi wil Trump enkel het volk van Panama oppoken om een staatsgreep te plegen, een beetje zoals Guy Verhofstadt zou gedaan hebben tijdens de Maidenrevolutie in 2014 in Oekraïnehaelewyn schreef: ↑7 januari 2025, 22:43 Donald Trump sluit militair ingrijpen niet uit om Panamakanaal en Groenland in te lijven https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/01/07 ... groenland/
Vraag eens aan CP.
Ik ben misschien zelf wel KV.
In ieder geval is dat ene dingetje, vergeten van wie het was, nu toch wel een uitspraak gebleken die niet echt mee met de zaak was.
Ach ja.. vandaag zei er nog iemand dat je geen expert moet zijn om een mening te hebben.
Ik ben misschien zelf wel KV.
In ieder geval is dat ene dingetje, vergeten van wie het was, nu toch wel een uitspraak gebleken die niet echt mee met de zaak was.
Ach ja.. vandaag zei er nog iemand dat je geen expert moet zijn om een mening te hebben.
Die man verdient de Nobelprijs voor de Vrede.
Laatst gewijzigd door Yaris op 8 januari 2025, 09:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Jaja ... die man fixt alles. Zijn nominatie blijkbaar ook.
Grappig dat hij zelfs bevriende naties bedreigt met sancties, handelsoorlogen en militair ingrijpen. Hij wil gewoon laten zien dat hij doet wat hij wil en dat Amerika op de eerste plaats komt.
Laatst gewijzigd door Yaris op 8 januari 2025, 09:22, 1 keer totaal gewijzigd.
En hopla, de softies en slappelingen zitten alweer op hun hoogste zolderKV schreef: ↑7 januari 2025, 21:13
Opnieuw krijg ik rillingen als ik dit lees , de gelijkenissen met wat hierboven geschreven werd door Vortex begint meer en meer treffend te worden. Je zou haast denken dat die 2 de mosterd bij elkaar gaan halen.
https://www.hln.be/buitenland/trump-slu ... ~a8f08981/
Dit is gewoon de typische Trump tactiek, met een paar provocerende uitspraken vangt hij de andere partij in een defensieve en onderdrukte positie. Een geniale openingszet om onderhandelingen af te dwingen en er met een kilometer voorsprong aan te beginnen. De opper wussies zijn zo bang van Trump dat ze al op voorhand plooien (Zuckerberg)
Zuckerberg, Bezos, Disney, McDonald's, ... Iedereen zal moeten plooien. Wie recht blijft staan zal het leven zo zuur gemaakt worden dat hij zijn activiteiten moet stopzetten.
Heeft U de mededeling van de heer Zuckerberg gehoord? Dit is niets minder dan een totale aardverschuiving. Dit is het einde van het woke-tijdperk. Het einde van censuur en fact-checking. Uitgerekend de afdeling die instaat voor de inhoud-curatie is verplaatst naar Texas. Ik heb nog nooit zoveel angst en verstarring gezien voor het vrije ondernemerschap in de Verenigde Staten.
Ik heb een Airbnb in Avoriaz.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Hadden wij maar iemand in Europa die Trump of Poetin van antwoord zou durven te dienen. Waar is de sterke Europese leider die "Europe first" proclameert?
Neen, we hebben (of hadden) pannenkoeken aan het hoofd van de EU zoals ene Charles Michel, die zelf oogluikend toestaat dat zijn vrouwelijke Commissievoorzitter publiekelijk wordt gediscrimineerd louter en alleen omdat ze een vrouw is.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Als je iedere keer rillingen krijgt als de MSM een TDS-artikeltje schrijft zul je je best een degelijke vest aanschaffen:
Ik kan je garanderen dat dit de komende 4 jaar dagelijkse kost gaat zijn. Je leefde nog niet tijdens zijn eerste ambtstermijn in 2017-2021?
Der is er hier toch ene wakker.vortex schreef: ↑Gisteren 09:22En hopla, de softies en slappelingen zitten alweer op hun hoogste zolder
Dit is gewoon de typische Trump tactiek, met een paar provocerende uitspraken vangt hij de andere partij in een defensieve en onderdrukte positie. Een geniale openingszet om onderhandelingen af te dwingen en er met een kilometer voorsprong aan te beginnen. De opper wussies zijn zo bang van Trump dat ze al op voorhand plooien (Zuckerberg)
Trump heeft er zelfs een boek over geschreven. Ik weet wel dat lezen een beetje passé is geworden maar kom:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Klopt, iedereen die macht wil verwerven moet een klootzak zijn, anders kom je er niet en bekijken anderen je als een pussy. In (West) Europa zijn ze nu eenmaal allemaal angsthazen. Trump lacht zich een breuk.