Partner koopt zich in woning - 2de woning kopen met opbrengst
TIP
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Partner koopt zich in woning - 2de woning kopen met opbrengst
Dat was dus mijn punt ook. Maar daar de topicstarter met de noorderzon is verdwenen zal hij geen interesse hebben in onze input of is de relatie ondertussen al uit ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Of zou van Vaganzza weer een spooktopic geopend hebben?
Dat zie je hier wel meer. Iemand stelt een vraag, iedereen doet zijn best om goede raad te geven maar de vraagsteller doet zelfs niet de moeite om nog terug te komen en de reacties te lezen.
-
- Full Member
- Contacteer:
Misschien omdat hij van bij de start al aangaf dat hij niet wil trouwen en hij vervolgens een heleboel reacties (naast de kwestie) krijgt over waarom hij wél moet trouwen.
ik heb een paar keer hetzelfde willen schrijven Pieter maar elke keer dacht ik laat het maar zitten.
dus een dikke +1. wat omschreven wordt als "proberen goede raad te geven" is geregeld de topic starter ahw kleineren. herinner u de parfum saga maar.
ook in dit topic is dit min of meer het geval.
dus een dikke +1. wat omschreven wordt als "proberen goede raad te geven" is geregeld de topic starter ahw kleineren. herinner u de parfum saga maar.
ook in dit topic is dit min of meer het geval.
Dat is zonder twijfel een van de meest vermakelijke onderwerpen op heel dit forum.
Ik heb gezegd.
Dat was inderdaad grappig.
Het zijn amper 2 pagina's. Als het 'filteren' daarvan al teveel moeite vraagt, dan opent men beter geen topic. Sommigen denken hier de heilige graal te vinden, die komen van een kale reis thuis. Het stoort mij persoonlijk meer dat TS geen enkele reactie achterlaat.Pieter1985 schreef: ↑Gisteren 11:31Misschien omdat hij van bij de start al aangaf dat hij niet wil trouwen en hij vervolgens een heleboel reacties (naast de kwestie) krijgt over waarom hij wél moet trouwen.
-
- Full Member
- Contacteer:
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Koop dan eens een bril of leer begrijpend lezen ...Pieter1985 schreef: ↑Vandaag 16:30Er valt niet veel te filteren eh. Buiten de pro's en con's van trouwen is er niet veel input aangeleverd.
Er wordt oa. gewezen naar het mogelijke gevaar voor deze transactie en ook een alternatief gegeven.
En zonder extra info van de TS kan je moeilijk gericht advies geven.
Make Spaargids " Great Again ! "