Kluishuur KBC wéér gestegen
Re: Kluishuur KBC wéér gestegen
Of de gratis rekening onderstaande aanbied.
De verzekeringen bij mijn kbc mastercard zijn alvast al goedkoper dan een paar keer bvb annulatie verzekering betalen bij bvb een weekje weg.
Betaling via mastercard dan ook nog niet verplicht, overschrijving geeft ook dekking.
ANNULERINGSVERZEKERING_ 8% van de reissom 1500 *0.08 = al 120 € per persoon.
REISBIJSTANDSVERZEKERING_3% van de reissom 1500* 0.03 = al 45 € per persoon.
VOLLEDIGE VERZEKERING (annulering + reisbijstand en bagage) _ 10% van de reissom 1500* 0,1= 150 € per persoon voor een simpel weekje weg eenmaal.
Dus betaal slechts 84 € per jaar. mastercard + rekening.
Bijstand wereldwijd 25,00 Eur per jaar. (eender welk vervoermiddel bij auto polis)
Dan nog mijn gratis Mutas wereldwijd bij mijn ziekenfonds.
Zou toch maar een betalende rekening nemen tenzij een kluizenaar die nooit eens op reis gaat.
Laatst gewijzigd door platin op 10 januari 2025, 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Estate Guru believer.
In dat geval presenteer ik nog een tip: verzeker enkel wat U zich niet kunt veroorloven te verliezen.
Ikzelf heb nooit ofte nimmer een annulatieverzekering betaald.
Ik heb gezegd.
En het ging over al dan niet een gratis zichtrekening.
Zuinige Noorderbuur ?
Estate Guru believer.
Da’s echt zever. Ik heb nog niet zo lang een nieuwe auto. Ik kan het mij veroorloven hem te verliezen, maar toch heb ik een omnium genomen. Ongeveer 700 euro/jaar voor 2 of 3 jaar weegt niet op tegen de kost bij verlies van de auto (+gemoedsrust).
Neem jij ook geen brandverzekering wanneer je je een nieuwe woning kan veroorloven?