Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
Als het geen kwaad kan om elkaar koos- en bijnaampjes te geven ... waarom begin je dan erover te klagen?KV schreef: ↑10 januari 2025, 08:45Je moet de rollen nu niet omdraaien en het schaap beginnen uithangen.VincentVega schreef: ↑10 januari 2025, 08:15
Waar die “weer” op slaat weet ik niet
Toeval is het helemaal niet, integendeel. Ik gebruik enkel afgeleide benamingen bij die forumleden die om een of andere reden mezelf aanspreken met andere namen dan VincentVeg (Vince, Vinceke, Vivi enz …).
Om de één of andere reden begin je zelf met koos-en bijnaampjes. Doe dan niet verwonderd als je dan zelf ook zo benaderd wordt, het is voor sommigen des mensen dat men zich aanpast aan het niveau van degene waar men tegenover staat.
PS. op de speelkoer van mijn nichtje en neefjes waar ik nonkel van ben geven ze mekaar ook koos-en bijnaampjes
Rare jongens, die Romeinen communisten ...
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Wat baten kaars en bril ... als iemand zijn eigen fouten niet inzien wilvoorheenCP1234 schreef: ↑9 januari 2025, 16:48Misschien beter eens nadenken voor je iets schrijft ipv VV in het belachelijke te trekken. Berichten in de "kroeg" tellen niet mee in de teller. Dus die 11 van jou kunnen er best 20 zijn.KV schreef: ↑9 januari 2025, 14:27
Ik weet niet waar je 20 berichten haalt, ik zie 11 berichten staan, maar soit. We zien de zaken wel vaker anders , ook nu blijkbaar weer
Het aantal berichten hoeft toch zoveel niet te betekenen ?
Je kan al jaren meelezen bij wijze van spreken en niet reageren. op die manier kan je volgens mij perfect een beeld hebben van de verschillende gebruikers.
Waarom leg je de link dat dat Huisjetuintjefiets zou zijn ?
Was bij deze account trouwens direct duidelijk dat het weer een Trol is ...
Ligt dat bij jullie nu echt zo moeilijk om dat ook gewoon toe te geven ??
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
"geen kwaad" waar staat dat ?VincentVega schreef: ↑10 januari 2025, 09:07Als het geen kwaad kan om elkaar koos- en bijnaampjes te geven ... waarom begin je dan erover te klagen?KV schreef: ↑10 januari 2025, 08:45
Je moet de rollen nu niet omdraaien en het schaap beginnen uithangen.
Om de één of andere reden begin je zelf met koos-en bijnaampjes. Doe dan niet verwonderd als je dan zelf ook zo benaderd wordt, het is voor sommigen des mensen dat men zich aanpast aan het niveau van degene waar men tegenover staat.
PS. op de speelkoer van mijn nichtje en neefjes waar ik nonkel van ben geven ze mekaar ook koos-en bijnaampjes
Rare jongens, die Romeinen rechtse zeveraars ...
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Sorry makker, ik heb geen tijd voor jouw spelletjes. Ik moet werken ...KV schreef: ↑10 januari 2025, 09:21"geen kwaad" waar staat dat ?VincentVega schreef: ↑10 januari 2025, 09:07
Als het geen kwaad kan om elkaar koos- en bijnaampjes te geven ... waarom begin je dan erover te klagen?
Rare jongens, die Romeinen rechtse zeveraars ...
Geen probleem , alle begrip. Plicht roept (herkenbaar)VincentVega schreef: ↑10 januari 2025, 09:24Sorry makker, ik heb geen tijd voor jouw spelletjes. Ik moet werken ...
Maar ik hou het je te goed
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
In de VS - waar ze altijd wat voorlopen op het oude continent - gaat de vermadelijde woke bij meer en meer bedrijven op de schop.
Ook Meta en Amazon schroeven initiatieven rond diversiteit terug
Bij ons op het werk hebben ze ook die DEI ingevoerd. Maar in het West-Vlaams betekent 'dei' net wat de gemiddelde burger daarover denkt
(Mijn excuses aan de niet-West-Vlamingen als ze mijn woordspeling niet snappen).
Ook Meta en Amazon schroeven initiatieven rond diversiteit terug
Zet 100 vrouwen en 10 mannen op een onbewoond eiland.
Over 100 jaar lopen daar mannen, vrouwen, jongens en meisjes
Zet 100 transvrouwen en 10 mannen op een onbewoond eiland.
Over 100 jaar vind je de skeletten van 110 mannen.
Bij ons op het werk hebben ze ook die DEI ingevoerd. Maar in het West-Vlaams betekent 'dei' net wat de gemiddelde burger daarover denkt
(Mijn excuses aan de niet-West-Vlamingen als ze mijn woordspeling niet snappen).
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Oei....
De visies (lofzangen) van sommigen op spaargids ... :
Komt er een Anti Musk-beweging op gang ?
Waar kan je die stickers kopen ?
https://www.hln.be/buitenland/i-bought- ... ~ab2691d2/
De visies (lofzangen) van sommigen op spaargids ... :
VincentVega schreef: ↑29 oktober 2024, 09:15
Over Musk - ik mag die man niet, hoewel hij als ondernemer ongetwijfeld briljant is
worden dan blijkbaar ook niet echt buiten SG gedeeld.CarpeNoctem schreef: ↑27 oktober 2024, 08:51 de miljarden van de miljardairs de mensheid veel meer ten goede komen
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Je bent - helaas - weer heel selectief en dus misleidend bezig want ik heb al meermaals aangegeven dat ik die man niet mag als persoon (het lijkt me een nerd, een beetje wereldvreemd en een showgast).KV schreef: ↑12 januari 2025, 11:09 De visies (lofzangen) van sommigen op spaargids ... :
VincentVega schreef: ↑29 oktober 2024, 09:15 Over Musk - ik mag die man niet, hoewel hij als ondernemer ongetwijfeld briljant is
Maar als ondernemer kan je hem moeilijk een mislukking noemen. Kijk maar eens goed naar wat hij gedaan heeft met Tesla, Space X ... allemaal opgebouwd vanaf nul. Hoe hij dat heeft opgebouwd is een ander paar mouwen ...
Als politicus heb ik al te kennen gegeven dat ik vooral benieuwd ben wat hij van plan is ...
Als jij daaruit besluit dat ik de lofzang van Musk speel dan is dat jouw mening. Ik ben in ieder geval niet blind voor wat hij als ondernemer heeft gepresteerd en niet vooringenomen voor wat hij als politicus nog moet bewijzen ...VincentVega schreef: ↑15 november 2024, 15:40 Ikzelf ben benieuwd naar wat zo’n Musk - eigenlijk geen politicus maar ondernemer - van plan is. Hier in België wordt toch ook vaak geroepen dat we meer technocraten en minder politici zouden moeten hebben in de regering?
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
We weten op dit forum intussen hoe KV denkt over ondernemers en ondernemerschap.
En ook hoe hij denkt over het Westen en China.
Deze was voor mij de knaller van 2024 : in China zijn er geen Musks ...
En ook hoe hij denkt over het Westen en China.
Deze was voor mij de knaller van 2024 : in China zijn er geen Musks ...
Strikt genomen heeft KV gelijk: in China is er geen 1 Elon Musk maar zijn er zo'n goede 969 Elon Musks ofte multimiljardairs "die zich op de kap van de maatschappij rijk maken en aan de top van de macht belanden" want in totaal 969 Chinese multimiljardairs zijn opgenomen in de lijst van multimiljardairs voor 2023 (dat zijn er meer dan de VS of enig ander land hebben trouwens).KV schreef: Ik stel enkel vast dat in China er geen Musk leeft die op kap van zijn maatschappij zich rijk kan maken en aan de top van de macht kan belanden in dat land.
Wat je punt betreft omtrent "selectief zijn misleidend" zijn betreft is dat niet mijn tactiek maar jou tactiek.VincentVega schreef: ↑12 januari 2025, 11:35Je bent - helaas - weer heel selectief en dus misleidend bezig want ik heb al meermaals aangegeven dat ik die man niet mag als persoon (het lijkt me een nerd, een beetje wereldvreemd en een showgast).
Je haalt er bewust het ene berichtje uit dat net aantoont dat ik ik niet selectief-misleidend bezig ben
Het berichtje waarin je persoonlijk aangeeft dat je die man eigenlijk niet mag, maar je er jammergenoeg uithaalt (anders slaag je niet in je misleidend gedrag) :
KV schreef: ↑12 januari 2025, 11:09VincentVega schreef: ↑29 oktober 2024, 09:15
Over Musk - ik mag die man niet, hoewel hij als ondernemer ongetwijfeld briljant is
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Je bent nogal doof. Ik heb je hier al vaker gezegd dat je op onze MSM gaat moeten zoeken als naar een naald in een hooiberg naar artikelen die Musk/Trump/eender wie die opkomt voor de vrijheid in een positief daglicht stellen. Het anti-vrijheidsnarratief moet ten allen tijde gevolgd worden. Idem voor het pro-jaloezienarratief.KV schreef: ↑12 januari 2025, 11:09worden dan blijkbaar ook niet echt buiten SG gedeeld.
Ik raad je ten stelligste aan ook een Twitteraccount te nemen, je horizon gaat danig verruimd worden.
En ik weet dat de miljarden van Musk nogal je ogen uitsteken, maar je kan een gratis account nemen. Dan moet je er natuurlijk wel de reclame van die vuige kapitalisten bijnemen
En die deugpronkers die eerst een Tesla kopen om te pronken hoe woke ze wel zijn, die moeten nu een lelijke zelfklever aan hun vwattuur hangen om weer de goedkeuring van de woke-mob te krijgen. Da's toch om je krom te lachen?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Vooral je vunzige woordenschat en je kijk op hoe mensen elkaar verwijten naar de kop smijten, zal door een account op X (Twitter) te nemen, verruimd worden. Heb mijn account hierdoor stopgezet want het is nog tien keer erger dan wat je op Facebook en aanverwanten leest. Niet mijn ding. Sorry, maar ik hou van een goede discussie maar het moet 'menselijk' blijven. De bagger die je daar naar je kop gesmeten wordt ... onbeschrijflijk.CarpeNoctem schreef: ↑12 januari 2025, 12:09 ...
Ik raad je ten stelligste aan ook een Twitteraccount te nemen, je horizon gaat danig verruimd worden.
...
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Met Faecesboek kan ik niet vergelijken. Dat is dan weer mijn ding niet.
Maar als je op Twitter niet overweg kunt met onbeschoften kun je die gemakkelijk blokkeren. Vraag het anders eens aan MVR, die blokkeert aan de lopende band (niet voor onbeschoftheid, zijne hoogheid houdt er niet van als zijn fabeltjes weerlegd worden).
Maar goed, a man's gotta do what a man's gotta do:
Laatste poging: je kunt Twitter ook best wel gebruiken als informatiebron zonder zelf deel te nemen aan discussies.
Het biedt een caleidoscoop aan meningen, van links tot rechts. Vaak zeer leerrijk.
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 12 januari 2025, 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik begrijp nu ook beter hoe je kijk op het leven zich bijgevolg ontwikkelt hiermeeCarpeNoctem schreef: ↑12 januari 2025, 12:09 ...
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
En, bang van verschillende meningen te moeten aanhoren?