inlog problemen Keytrade account
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
inlog problemen Keytrade account
Wij ( zowel account van mijn neef als onze account ) kunnen sedert lange tijd ( reeds voor de jaarwisseling ) niet meer inloggen op onze accounts? ( werken nog via hardkey en PC ) We zijn reeds lang klant en hebben hiermee nooit problemen gehad. Hebben sommigen nog dit probleem? Hebben via contactformulier de klantendienst gecontacteerd, maar hierop krijgen we geen reactie. Ook al telefonisch getracht de dienst te contacteren, doch niet gelukt. We zullen ook nogmaals per gewone mail proberen en hopen dat dit probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.
Re: inlog problemen Keytrade account
Ik werk ook uitsluitend via de PC met de Hardkey, en heb nog nooit problemen gehad.
Wel een paar weken terug 1x per ongeluk het begin van mijn code als keyt ingegeven ipv KEYT, en toen ging het niet. Maar onmiddellijk daarna met hoofdletters en werkte alles zonder problemen.
Werkt je Hardkey nog ? Of is die batterij misschien op ?
Probeer nog eens te bellen. Want normaal gezien ben je vrij snel binnen... Dat is toch mijn ervaring.
Wel een paar weken terug 1x per ongeluk het begin van mijn code als keyt ingegeven ipv KEYT, en toen ging het niet. Maar onmiddellijk daarna met hoofdletters en werkte alles zonder problemen.
Werkt je Hardkey nog ? Of is die batterij misschien op ?
Probeer nog eens te bellen. Want normaal gezien ben je vrij snel binnen... Dat is toch mijn ervaring.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ook bij mij werkt alles normaal. Ik heb zelfs al bijgestort voor mijn pensioensparen.
-
- Newbie
- Contacteer:
sinds wanneer heeft Keytrade pensioenspaarproducten?
Toen Rabobank.be ermee stopte is het pensioensparen van hun klanten overgenomen door Keytrade.