Keytrade toevoegen aan Payconiq.
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Keytrade toevoegen aan Payconiq.
De Europese deadline voor het kunnen ontvangen van instantbetalingen is januari '25 en verzenden in oktober.
-
- Newbie
- Contacteer:
Een bovenstaande post wordt niet gefullquoted, om het forum leesbaar te houden.Spaarbelg schreef: ↑15 november 2024, 01:32 Ik denk dat het probleem echt wel bij Keytrade ligt. Ik heb Payconiq gecontacteerd zonder te vermelden welke rekening ik heb en zij vroegen direct of het over Keytraderekening ging omdat deze telkens bleek te verdwijnen. De bank zou op de hoogte zijn. Ik heb Keytrade ook gemaild, benieuwd wat zij weer gaan verzinnen.
Het zou gefixt zijn eind 2024.
Hier staat nog altijd 'betalen tussen vrienden wordt niet ondersteund door je bankkaart. Opteer voor een betaling via contacten of via een Betaalverzoek'
-
- Newbie
- Contacteer:
Klopt. Hier ook. Ik ga Payconiq nogmaals mailen en vragen om verduidelijking.DonQuichot schreef: ↑2 januari 2025, 16:14Een bovenstaande post wordt niet gefullquoted, om het forum leesbaar te houden.Spaarbelg schreef: ↑15 november 2024, 01:32 Ik denk dat het probleem echt wel bij Keytrade ligt. Ik heb Payconiq gecontacteerd zonder te vermelden welke rekening ik heb en zij vroegen direct of het over Keytraderekening ging omdat deze telkens bleek te verdwijnen. De bank zou op de hoogte zijn. Ik heb Keytrade ook gemaild, benieuwd wat zij weer gaan verzinnen.
Hier staat nog altijd 'betalen tussen vrienden wordt niet ondersteund door je bankkaart. Opteer voor een betaling via contacten of via een Betaalverzoek'
Payconiq zegt dat het terug mogelijk is! Ik heb zonet gekeken in de Payconiq app en ik kan idd precies terug een QR code aanmaken. Ik heb het nog niet kunnen testen, maar voor zover ik kan zien kunnen we dit eindelijk terug De Keytrade klanten zullen blij zijn.Spaarbelg schreef: ↑12 januari 2025, 19:56Klopt. Hier ook. Ik ga Payconiq nogmaals mailen en vragen om verduidelijking.DonQuichot schreef: ↑2 januari 2025, 16:14
Een bovenstaande post wordt niet gefullquoted, om het forum leesbaar te houden.
-
- Newbie
- Contacteer:
bedankt, nieuwsbrieven staat actief in de app, maar toch kreeg ik dit niet.
QR code aanmaken en betalen of ontvangen via payconiq met keytrade lukt weer, ook onder vrienden. Je moet in payconiq via menu /betaalmiddelen je bankrekening koppelen.
Heb het uitgetest en het lukt.
Heb het uitgetest en het lukt.
Nog iets dat eindelijk lukt met Keytrade, een instantoverschrijving. Lukt althans zeker van KT naar SAXO.
Nu ze hun rentes op Fidelity verlagen met 0,20% en op Azur met 0,10% hebben ze terug wat geld om het contract met Payconiq aan te gaan.
-
- Newbie
- Contacteer:
Da's hetgeen Spaarbelg al postte en alles in de link staat. :D
Laatst gewijzigd door DonQuichot op 14 januari 2025, 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Newbie
- Contacteer:
gaat hier over KT toevoegen aan Payconiq, niet over instantbetalingen.
Hiervoor moet je hieronder zijn.
instantbetalingen-verplicht-4-1-25-voor ... 33152.html
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Hier ook niet. Van Keytrade naar Argenta.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell