Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
Re: Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
Dat was dan ook het enige wat er niet veralgemenend aan was. Al de rest wel.
Waarom zou het vreemd zijn dat ik reageer? Misschien wil ik jouw blik verruimen? Je kan je beroepen op die "sommigen", maar ik vind jouw idee van mensen die de MSM doorhebben maar dan blindelings mensen vertrouwen op X gewoon niet kloppen met de werkelijkheid. Op X zitten eigenlijk veel heel verstandige mensen. Mensen met allerlei opinies ook. En het soort mensen dat jij beschrijft, zie ik daar heel, heel weinig. De "riolen" van X, daar hoor je eigenlijk de meest intelligente dingen, meer dan waar ook op de MSM. En de anderen, daar blijf je gewoon bij weg .
Waarom zou het vreemd zijn dat ik reageer? Misschien wil ik jouw blik verruimen? Je kan je beroepen op die "sommigen", maar ik vind jouw idee van mensen die de MSM doorhebben maar dan blindelings mensen vertrouwen op X gewoon niet kloppen met de werkelijkheid. Op X zitten eigenlijk veel heel verstandige mensen. Mensen met allerlei opinies ook. En het soort mensen dat jij beschrijft, zie ik daar heel, heel weinig. De "riolen" van X, daar hoor je eigenlijk de meest intelligente dingen, meer dan waar ook op de MSM. En de anderen, daar blijf je gewoon bij weg .
-
- Newbie
- Contacteer:
Met "de anderen" bedoel ik gewoon domme mensen, mensen met vooroordelen, mensen die alles geloven zonder argumenten, mensen die niet van hun opinie afwijken, ook als ze daar eigenlijk geen argumenten kunnen voor geven . Mensen waar niet mee te praten valt.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Zelfs de Tijd - die ooit een respectabele krant was- probeert op de woke trein te springen. Sinds (juli 2024) Musk zijn steun aan Trump uitsprak is het Tesla-aandeel ongeveer maal twee gegaan (van $220 tot $413 as we speak). Een wakkere professor capteerde volgend screenshot van hun artikel:
Er zijn wel degelijk een aantal deugpronkers die eerst een Tesla kochten om te deugpronken en nu opnieuw aan het deugpronken geslagen zijn door te zeggen dat ze er nu geen meer zouden kopen.
Maar of dit enige significantie heeft?
Of hoe de VoRT de aanslag op Trump voor hun volgzame schapen probeerde te framen:
Neen, je haat de gesubsidieerde media bijlange nog niet genoeg
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Onder Biden is het aandeel Tesla x 10 gegaan , nu slechts x 2…
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Is dat dankzij Biden … of dankzij Musk?
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Als de linkerkant van SG cijfers claimt, boer let op uw ganzen.
Onze Brembos doet hier een KV'tje:
inauguratie Biden 20/1/21: Tesla: $282.21
Momenteel: $433. Dit maakt +53% op pakweg 4 jaar.
Aankondiging steun van Musk voor Trump (13 juli 24): Tesla: $248
Dit maakt +74% op pakweg 6 maanden.
Linkse rakkers en cijfers, het wordt nooit iets
Maar mijn punt ging eerder over het hoogst voorspelbare kwalijke framen van de MSM.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Benieuwd naar de cijfers als er een dispuut zal komen in de verstandhouding van Musk en Trump en deze dan bijgevolg wordt uitgespuwd door Trump.CarpeNoctem schreef: ↑Gisteren 21:15Als de linkerkant van SG cijfers claimt, boer let op uw ganzen.
Maar mijn punt ging eerder over het hoogst voorspelbare kwalijke framen van de MSM.
We zullen dan zien hoe sterk of fragiel de stijging van +74% was
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Inderdaad, zoals wel eens vaker gebeurt wordt de discussie afgeleid naar een ander onderwerp.CarpeNoctem schreef: ↑Gisteren 21:15 Maar mijn punt ging eerder over het hoogst voorspelbare kwalijke framen van de MSM.
En zo is het wel vaker …
Meestal passeert KIWI ook nog wel even om een geheel eigengereide waarheid te breien
Edit: het laatste is intussen al gebeurd
KV schreef: ↑Gisteren 22:11Benieuwd naar de cijfers als er een dispuut zal komen in de verstandhouding van Musk en Trump en deze dan bijgevolg wordt uitgespuwd door Trump.CarpeNoctem schreef: ↑Gisteren 21:15
Als de linkerkant van SG cijfers claimt, boer let op uw ganzen.
We zullen dan zien hoe sterk of fragiel de stijging van +74% was
Oei de woorden hier zijn nog aan het afkoelen en wat lezen we 10minuten later ..... :
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
VeGa-styleVincentVega schreef: ↑Gisteren 22:15Inderdaad, zoals wel eens vaker gebeurt wordt de discussie afgeleid naar een ander onderwerp.CarpeNoctem schreef: ↑Gisteren 21:15 Maar mijn punt ging eerder over het hoogst voorspelbare kwalijke framen van de MSM.
En zo is het wel vaker …
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Eerder de “steil” van KiWiKV schreef: ↑Gisteren 22:27VeGa-styleVincentVega schreef: ↑Gisteren 22:15
Inderdaad, zoals wel eens vaker gebeurt wordt de discussie afgeleid naar een ander onderwerp.
En zo is het wel vaker …