Marktwaarde bitcoin groter dan die van zilver
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Marktwaarde bitcoin groter dan die van zilver
Klopt, ik ken enkele collega's die dat hebben, zie ook geen reden waarom je je zou moeten schamen om het te hebben.sintorama schreef: ↑Gisteren 16:25Zouden er echt mensen zijn die zich een beetje schamen voor het bezit van bitcoins? Het zou kunnen, maar sommige bitcoin-bezitters zijn net erg "luid", en grijpen alle kansen om je te overtuigen er ook te kopen. Erger dan deur-aan-deur verkopers.Philantropie schreef: ↑17 januari 2025, 18:19 Hou er wel rekening mee dat niet iederaan dat aan jouw neus gaat hangen dat ze crypto hebben..
Make Spaargids " Great Again ! "
Re: Marktwaarde bitcoin groter dan die van zilver
"de beste spaarrekening" ? Op basis van wat is dit gefundeerd ?zes schreef: ↑17 januari 2025, 18:19 Ja mannekes. Over btc praten op dit forum is als pissen tegen de wind in. De meesten hebben gewoon schrik om exit liquidity te zijn. In praktijk heb ik dat enkel nog maar meegemaakt met Belgische aandelen. Recent nog met Telenet. Het blijft een soort 'spaarrekening gids', maar de beste spaarrekening wil men niet zien. Anyway, chapeau Philantropie om er alsnog zoveel woorden aan vuil te maken.
Ik zeg niet dat ik er niet in geloof maar is te vroeg om definitieve conclusies te nemen.
Ik ben ook mee met BTC maar via BTC mijnen .... just in case ....