nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
De regeringsonderhandelaars draaien nu al zeven maanden rondjes. Gaan ze volgende week eindelijk landen? Welk regeerakkoord er ook uit de bus komt, ik geloof nooit dat de volgende regering eendrachtig en krachtdadig zware besparingsmaatregelen gaat nemen. Er zal altijd wel een partij zijn die dwars gaat liggen uit schrik voor haar achterban.
-
- Hero Member
- Contacteer:
De sfeer zou goed zijn maar gisteren hebben ze weer enkel bilaterale gesprekken gevoerd en vandaag gaan ze eerst de nog restende knelpunten op andere domeinen behandelen
Wel zou er een akkoord zijn om de beperking in de tijd voor werkloosheid niet toe te passen op 55+
Ni moeilijk om daarover akkoord te geraken, natuurlijk.
Wel zou er een akkoord zijn om de beperking in de tijd voor werkloosheid niet toe te passen op 55+
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Dat laatste weet ik zo nog niet. De VDAB blijft werklozen begeleiden tot ze 60 jaar oud zijn. In Brussel en Wallonië is dat tot ze 50 zijn …spaarfreakje schreef: ↑Vandaag 01:12 De sfeer zou goed zijn maar gisteren hebben ze weer enkel bilaterale gesprekken gevoerd en vandaag gaan ze eerst de nog restende knelpunten op andere domeinen behandelen
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Ik denk dat ze vandaag vooral voor de tv gaan zitten om naar Trump te kijken, uiteraard voorzien van de nodige spijs en drank.spaarfreakje schreef: ↑Vandaag 01:12 De sfeer zou goed zijn maar gisteren hebben ze weer enkel bilaterale gesprekken gevoerd en vandaag gaan ze eerst de nog restende knelpunten op andere domeinen behandelen
Nee. Ik noem het anders.
Een landbouwer (en zijn verstand) die er in slaagt zijn bedrijf boven water te houden mag je niet vergelijken met de geest van de uitdrukking in tijden dat ze ontstond.
Positief en negatief is een rekbaar begrip. De werkelijkheid is niet voor iedereen hetzelfde.CarpeNoctem schreef: ↑18 januari 2025, 17:30 Hoe jij steeds probeert iets positiefs voor te stellen als iets negatiefs ...
I like him even more now
Ik sluit me aan bij Brembos hierover.
Gaat het over CarpeNoctem, VincentVega, Charlesvdw, EarthNvstr1, etc etc ?voorheenCP1234 schreef: ↑18 januari 2025, 18:40 Maar ja, hier is de moderatie van oordeel dat men een "trol" in de watten moet leggen omdat deze anders met zijn 10 andere nicks van zijn kl.ten gaat maken ...
Tenzij er een heruitzending is van megamindy. Dan gaan ze vergaderen in wat Marc Van Ranst het masturbatieclubje noemt.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Simpel compromis toch. De helft in 2 doenVincentVega schreef: ↑Vandaag 08:21Dat laatste weet ik zo nog niet. De VDAB blijft werklozen begeleiden tot ze 60 jaar oud zijn. In Brussel en Wallonië is dat tot ze 50 zijn …spaarfreakje schreef: ↑Vandaag 01:12 De sfeer zou goed zijn maar gisteren hebben ze weer enkel bilaterale gesprekken gevoerd en vandaag gaan ze eerst de nog restende knelpunten op andere domeinen behandelen
Maar beter was de RVA te regionaliseren.
Was nochtans idee van Bouchez vorige zomer.