Marktwaarde bitcoin groter dan die van zilver
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Marktwaarde bitcoin groter dan die van zilver
Klopt, ik ken enkele collega's die dat hebben, zie ook geen reden waarom je je zou moeten schamen om het te hebben.sintorama schreef: ↑18 januari 2025, 16:25Zouden er echt mensen zijn die zich een beetje schamen voor het bezit van bitcoins? Het zou kunnen, maar sommige bitcoin-bezitters zijn net erg "luid", en grijpen alle kansen om je te overtuigen er ook te kopen. Erger dan deur-aan-deur verkopers.Philantropie schreef: ↑17 januari 2025, 18:19 Hou er wel rekening mee dat niet iederaan dat aan jouw neus gaat hangen dat ze crypto hebben..
Make Spaargids " Great Again ! "
"de beste spaarrekening" ? Op basis van wat is dit gefundeerd ?zes schreef: ↑17 januari 2025, 18:19 Ja mannekes. Over btc praten op dit forum is als pissen tegen de wind in. De meesten hebben gewoon schrik om exit liquidity te zijn. In praktijk heb ik dat enkel nog maar meegemaakt met Belgische aandelen. Recent nog met Telenet. Het blijft een soort 'spaarrekening gids', maar de beste spaarrekening wil men niet zien. Anyway, chapeau Philantropie om er alsnog zoveel woorden aan vuil te maken.
Ik zeg niet dat ik er niet in geloof maar is te vroeg om definitieve conclusies te nemen.
Ik ben ook mee met BTC maar via BTC mijnen .... just in case ....
En toen kwam Trump, de toekomstige president, met zijn eigen memecoin waarvan hij nog 80% in eigen bezit houdt. Resultaat : +1000% stijging overnight met momenteel een market cap van 15$B
1 april is vroeg dit jaar
1 april is vroeg dit jaar
-
- Newbie
- Contacteer:
-
- Newbie
- Contacteer:
Maar je kunt het minen toch vroegtijdig stoppen?Philantropie schreef: ↑Vandaag 09:43 Tuurlijk niet. Dit zijn geen dollars of euro's he die je zo maar kan bij printen als het nodig is. Althans niet bij Bitcoin.
Bron: het internet.
Nooit eerder werd iemand op zo'n korte periode zo rijk. Je moet al sinds 1948 in de S&P500 aan het investeren zijn om aan hetzelfde rendement te komen. Trump haalde dat in rendement een weekend. Hij toont zich wederom eem meester in het bespelen van de massa.
-
- Newbie
- Contacteer:
heb het even opgezocht...JustSpike schreef: ↑Vandaag 09:49Maar je kunt het minen toch vroegtijdig stoppen?Philantropie schreef: ↑Vandaag 09:43 Tuurlijk niet. Dit zijn geen dollars of euro's he die je zo maar kan bij printen als het nodig is. Althans niet bij Bitcoin.
"Bitcoin mining can't be stopped by any single entity or authority because it's a decentralized network. However, theoretically, if all miners decided to stop mining, no new bitcoins would be added to the network. This would mean that the existing miners would still verify transactions, but they would only earn transaction fees instead of block rewards"
It's important to note that this scenario is highly unlikely because miners are incentivized to continue their operations as long as it remains profitable. Plus, the network is designed to adjust mining difficulty to ensure stability.
Ik heb geen verder vragen.Philantropie schreef: ↑Vandaag 14:00 miners are incentivized to continue their operations as long as it remains profitable.