De Beurs vandaag part 2
TIP
Re: De Beurs vandaag part 2
De tijd is gewoon een goede krant.
U wat informeren over het reilen en zeilen van bepaalde firma's en sectoren via die weg lijkt mij niet fout.
De 'beleggersblaadjes' neemt ik met een korreltje zout, dat spreekt voor zich.
Soit, heeft er iemand dus toevallig WEL een premium account bij beursduivel? of gehad?
Feedback is welkom.
Bedankt :-)
U wat informeren over het reilen en zeilen van bepaalde firma's en sectoren via die weg lijkt mij niet fout.
De 'beleggersblaadjes' neemt ik met een korreltje zout, dat spreekt voor zich.
Soit, heeft er iemand dus toevallig WEL een premium account bij beursduivel? of gehad?
Feedback is welkom.
Bedankt :-)
Dus als je dom bent doe je er best aan om dom te blijven?
Vreemde theorie, maar verklaart veel van wat ik lees op dit forum..
Ik heb geschreven wat er staat. Ik had kortgeleden een nieuwe stofzuiger nodig. Ik had een bepaalde stofzuiger op het oog. Ik heb tal van tests en gebruikerservaringen opgezocht. Volgens de een was het een goede stofzuiger, volgens de ander niet. Tja, wat moet je er dan van denken? Uiteindelijk heb ik hem toch maar gekocht. Hij is gelukkig goed.
De ene bron is de andere niet denk ik danYaris schreef: ↑Gisteren 14:20 Ik heb geschreven wat er staat. Ik had kortgeleden een nieuwe stofzuiger nodig. Ik had een bepaalde stofzuiger op het oog. Ik heb tal van tests en gebruikerservaringen opgezocht. Volgens de een was het een goede stofzuiger, volgens de ander niet. Tja, wat moet je er dan van denken? Uiteindelijk heb ik hem toch maar gekocht. Hij is gelukkig goed.
1 ding hebben grote beleggers gemeen; Ze lezen lezen lezen....
Ik wil mezelf geen grote belegger noemen ( zeker niet)
Maar inderdaad, ik lees wel meerdere boeken per maand over een scala van onderwerpen ( alleen dingen waar je van leert, geen fictie)
Dat is echt belangrijk voor beleggers, met eender welke strategie.
Maar inderdaad, ik lees wel meerdere boeken per maand over een scala van onderwerpen ( alleen dingen waar je van leert, geen fictie)
Dat is echt belangrijk voor beleggers, met eender welke strategie.
Slim wordt je niet door de laatste nieuwe tips te lezen van mensen die niet slimmer zijn dan jezelf. Om slimmer te worden kun je best dergelijke websites links laten liggen en met een goed boek in de zetel kruipen.
Ja, dat snap ik
Maar ik voel dat op dit moment niet aan.
Maar I agree, dat soort beleggingsites leer je niks van.
Zelf beperk ik me tot een abonement op Trends ( meestal, met tussenpauze's) en Reuters.
Maar ik voel dat op dit moment niet aan.
Maar I agree, dat soort beleggingsites leer je niks van.
Zelf beperk ik me tot een abonement op Trends ( meestal, met tussenpauze's) en Reuters.