Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
Re: Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
Alleen Musk kan zeggen wat zijn bedoeling was.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
De groet van Obama voldoet meer aan de criteria van een nazigroet dan die van Musk … maar de MSM maken er geen probleem van …
Ook “verdraagzaam links” niet …
Ook “verdraagzaam links” niet …
VincentVega schreef: ↑Gisteren 12:38 Mits de juiste framing kan je zowat iedereen beschuldigen van een nazigroet.
Hieronder de nazigroet van Barack Obama
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
En we hebben te maken met een recidivist
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Als je het in beweging ziet dan is het eerst de vuist op het hart en dan de vuist weggooien... Niet echt een nazigroet dus. Nu is Musk recent mentaal wel een beetje de weg kwijt maar een neonazi is het niet.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Een juiste analyse en zo zie ik het ook (inclusief het mentaal de weg kwijt zijn)Charlesvdw schreef: ↑Gisteren 20:22 Als je het in beweging ziet dan is het eerst de vuist op het hart en dan de vuist weggooien... Niet echt een nazigroet dus. Nu is Musk recent mentaal wel een beetje de weg kwijt maar een neonazi is het niet.
Maar de tegenstanders van Trump en Musk laten gemakkelijkheidshalve het eerste deel van de beweging weg: de vuist op het hart. Want dat past beter in de framing die ze willen maken .
Dat de MSM de framing in gang zetten tot daaraan toe. Dat er hier mensen zijn die dikwijls het hoge woord voeren er ook in meegaan is om te gieren. Ze pretenderen nochtans om de slimste te zijn. Maar blijkbaar weten ze toch niet hoe je een nazi groet correct uitvoert.
Hieronder de uitleg.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Hitlerg ... 20Heil!%22
Je kan ook in Google "nazigroet" intikken en dan op afbeeldingen klikken dan zie je hoe de oppernazi de groet correct demonstreert.
En ik denk niet dat Musk wakker ligt van wat anderen van hem denken en gelijk heeft hij.
Hieronder de uitleg.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Hitlerg ... 20Heil!%22
Je kan ook in Google "nazigroet" intikken en dan op afbeeldingen klikken dan zie je hoe de oppernazi de groet correct demonstreert.
En ik denk niet dat Musk wakker ligt van wat anderen van hem denken en gelijk heeft hij.
Laatst gewijzigd door Kwakkie op 21 januari 2025, 20:55, 2 keer totaal gewijzigd.
En van welke figuren hier op SG zien we die handelswijze toch telkens terug komen ....VincentVega schreef: ↑Gisteren 20:43Een juiste analyse en zo zie ik het ook (inclusief het mentaal de weg kwijt zijn)Charlesvdw schreef: ↑Gisteren 20:22 Als je het in beweging ziet dan is het eerst de vuist op het hart en dan de vuist weggooien... Niet echt een nazigroet dus. Nu is Musk recent mentaal wel een beetje de weg kwijt maar een neonazi is het niet.
Maar de tegenstanders van Trump en Musk laten gemakkelijkheidshalve het eerste deel van de beweging weg: de vuist op het hart. Want dat past beter in de framing die ze willen maken .
Een tip :
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Aan je tip te zien zijn we het eens, foute framing zien we continu bij linkse woke hypocrieten, wat duidelijk overeenkomt met je tip ...KV schreef: ↑Gisteren 20:51En van welke figuren hier op SG zien we die handelswijze toch telkens terug komen ....VincentVega schreef: ↑Gisteren 20:43
Een juiste analyse en zo zie ik het ook (inclusief het mentaal de weg kwijt zijn)
Een tip :
J.JPG
Make Spaargids " Great Again ! "
Ja Kwak... je moet dringend eens een ritje in je cabriolet gaan maken, in t-shirt en met het dak open. Kom daarna gerust nog eens het hoogste woord voeren.Kwakkie schreef: ↑Gisteren 20:48 Dat de MSM de framing in gang zetten tot daaraan toe. Dat er hier mensen zijn die dikwijls het hoge woord voeren er ook in meegaan is om te gieren. Ze pretenderen nochtans om de slimste te zijn. Maar blijkbaar weten ze toch niet hoe je een nazi groet correct uitvoert.
- Over wie had je het? Want ik kan niet volgen.
- Waar Musk wel of niet wakker van ligt interesseert me geen bal
- Het was een stilstaand beeld dat ik in de pers zag... als journalisten deze foto zien voorbijkomen vind ik het normaal dat ze iets in die richting schrijven.
Wat de bedoeling van Mr. Musk wel of niet was ... dat mag hij dan zelf gerust uitleggen.
En achteraf kan je wel een video tevoorschijn toveren om het uit te leggen.
Als de hoge bomen niet tegen de wind kunnen mogen ze voor mijn part wel omvallen.
- Dat anderen daar direct de magische letters msm en een hoop gezwam erachter moeten aan toevoegen.. Wel : dat lijken me hier al zeker niet de slimsten te zijn.
De zelfverklaarde slimste gasten hier op het forum hebben blijkbaar een blind vertrouwen in Mr. Musk. Die kan dat zeker niet zo bedoeld hebben.
Gezien de mentale toestand van de man en zijn voorliefde voor straffe tabak verschiet ik van niks.
- Hoe je een net-niet- nazigroet moet herkennen op een stilstaand beeld weet ik niet. Dat die STOP beweging van Obama er geen was zie ik wel. Niet iedereen was hier zover ..
Ik moet de regels van de perfecte Hitlergroet niet kennen. Ik heb geen interesse om bij de een of andere ultra rechtse boys band te gaan en ik ga ook geen handjes laten zwaaien op eender welke bijeenkomst.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Van KiWi alias KV alias …?KV schreef: ↑Gisteren 20:51En van welke figuren hier op SG zien we die handelswijze toch telkens terug komen ....VincentVega schreef: ↑Gisteren 20:43
Een juiste analyse en zo zie ik het ook (inclusief het mentaal de weg kwijt zijn)
Een tip :
J.JPG
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Je kiest als pers natuurlijk wel welk beeld uit de reeks van beelden je als foto of stilstaand beeld neemt. En al zeker welke titel of tekst je erbij plaatst …
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Tutut, laat eerst onderstaand sujet de zijne maar eens uitleggen:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Onze hersenen bedotten ons dikwijls waardoor we soms beelden anders interpreteren dan wat ze in werkelijkheid zijn. Daar kun je niets aan doen, de mens zit nu eenmaal zo in elkaar.
Wat je wel kunt doen is dan de keuze maken of je een stilstaand beeld dat een journalist zelf heeft uitgekozen en het tekstje dat hij eronder heeft geschreven voor waar aan te nemen of je kunt je vragen stellen bij wat je ziet en verder onderzoek doen.
Had je dat gedaan dan had je gezien dat dit geen nazi groet was.
In deze tijd van AI, framing en fake news is het altijd beter om te dubbelchecken.
CarpeNoctem schreef: ↑Gisteren 21:17Tutut, laat eerst onderstaand sujet de zijne maar eens uitleggen:
-
- Sr. Member
- Contacteer:
+1.Kwakkie schreef: ↑Gisteren 21:26Onze hersenen bedotten ons dikwijls waardoor we soms beelden anders interpreteren dan wat ze in werkelijkheid zijn. Daar kun je niets aan doen, de mens zit nu eenmaal zo in elkaar.
Wat je wel kunt doen is dan de keuze maken of je een stilstaand beeld dat een journalist zelf heeft uitgekozen en het tekstje dat hij eronder heeft geschreven voor waar aan te nemen of je kunt je vragen stellen bij wat je ziet en verder onderzoek doen.
Had je dat gedaan dan had je gezien dat dit geen nazi groet was.
In deze tijd van AI, framing en fake news is het altijd beter om te dubbelchecken.
Da's al de tweede steek die Heer Haelewijn (of is het DhalluinR) laat vallen. Eerst had hij het grapje van CN niet door. Nu neemt hij niet de moeite om zich goed te informeren.
Ik zie hier een omgekeerde correlatie tussen het aantal posts en de kwaliteit ervan.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.