Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
Re: Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
Het factchecken van deze 'zaak', al is het nu "a storm in a teacup" zie ik niet als mijn taak.
Was het niet de bedoeling : goed.
Was het wel de bedoeling : ook goed. Ik zie Mr. Musk graag op zijn bek gaan want voor mij is hij geen volksheld maar een stuk pretentie... die wel al iets (!) heeft verwezenlijkt. Ik moet zijn auto's niet en zijn politieke visie evenmin, net als zijn opportunisme me niet aanspreekt.
Het zal wel zijn omdat die man WEL iets heeft bereikt.
Mijn stelling is enkel dat het normaal is dat zo een beeld wordt verspreid eens het "los" gaat.
Wat ik hiervoor al schreef.
Doe maar gewoon. Dat is al erg genoeg.Charlesvdw schreef: ↑21 januari 2025, 21:47 +1.
Da's al de tweede steek die Heer Haelewijn (of is het DhalluinR) laat vallen. Eerst had hij het grapje van CN niet door. Nu neemt hij niet de moeite om zich goed te informeren.
Ik zie hier een omgekeerde correlatie tussen het aantal posts en de kwaliteit ervan.
Neem effe het knippertje van carpenoctem uit het nachtkastje. Je teennagels moeten geknipt worden.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Communisten of nazi’s, 1 pot natCarpeNoctem schreef: ↑21 januari 2025, 21:17Tutut, laat eerst onderstaand sujet de zijne maar eens uitleggen:
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Bovenstaande post is duidelijk geschreven door een blije en tevreden man die gelukkig in het leven is.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Je bent vandaag wel heel vriendelijk voor voorheenCP1234
Ik heb het positief verwoord. Echt niet sarcastisch bedoeld hoor.
Niet altijd het slechtste denken over mensen !
Niet altijd het slechtste denken over mensen !
Laatst gewijzigd door haelewyn op 22 januari 2025, 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Hitler deed het nochtans vaak exact hetzelfde, vanop de borst dus.Charlesvdw schreef: ↑21 januari 2025, 20:22 Als je het in beweging ziet dan is het eerst de vuist op het hart en dan de vuist weggooien... Niet echt een nazigroet dus. Nu is Musk recent mentaal wel een beetje de weg kwijt maar een neonazi is het niet.
Moeilijk om Musk het voordeel van de twijfel te geven na zijn opvrijen van het AFD net voor de Duitse verkiezingen. Hij is de laatste maanden al genoeg richting extreem rechts aan het opschuiven op elk vlak tbh.
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
Een beetje zoals :
Rechtse rakkers en het bredere maatschappelijke plaatje bekijken , dat wordt ook nooit iets
Ah laat het toch, heeft weinig zin dat je dat tegen sommigen hier duidelijk wilt maken.reteiP schreef: ↑Gisteren 11:12Hitler deed het nochtans vaak exact hetzelfde, vanop de borst dus.Charlesvdw schreef: ↑21 januari 2025, 20:22 Als je het in beweging ziet dan is het eerst de vuist op het hart en dan de vuist weggooien... Niet echt een nazigroet dus. Nu is Musk recent mentaal wel een beetje de weg kwijt maar een neonazi is het niet.
Moeilijk om Musk het voordeel van de twijfel te geven na zijn opvrijen van het AFD net voor de Duitse verkiezingen. Hij is de laatste maanden al genoeg richting extreem rechts aan het opschuiven op elk vlak tbh.
Sommigen zijn hier nu éénmaal verblind en stellen heel die in hun geloof dat Musk een bovenmenselijk figuur is dat de mensheid ten goede komt.
Nog leuker zal het worden als Trump met zijn entourage zullen doorzetten dat TikTok in handen van Musk moet terecht komen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Dat Musk rechts (of uiterst-rechts) is klopt. Maar niet iedereen die (uiterst) rechts is, is ook een aanhanger van Hitler en het nazisme.reteiP schreef: ↑Gisteren 11:12Hitler deed het nochtans vaak exact hetzelfde, vanop de borst dus.Charlesvdw schreef: ↑21 januari 2025, 20:22 Als je het in beweging ziet dan is het eerst de vuist op het hart en dan de vuist weggooien... Niet echt een nazigroet dus. Nu is Musk recent mentaal wel een beetje de weg kwijt maar een neonazi is het niet.
Laten we Musk (en Trump) beoordelen op hun prestaties en niet op basis van vermeende gebaren of vooroordelen (ik verwacht trouwens dat er de komende 4 jaar sowieso genoeg zal gebeuren in de VS om over te discussiëren).
Vince als de voice of reason deze keer .
Hoe vaak zijn ze dat net wel ?VincentVega schreef: ↑Gisteren 15:23
Dat Musk rechts (of uiterst-rechts) is klopt. Maar niet iedereen die (uiterst) rechts is, is ook een aanhanger van Hitler en het nazisme.
De Israëliërs zien er geen kwaad in, maar jullie wel ?
Wat zegt Musk zelf? Hebben ze hem dat al gevraagd? Vindt iemand het relevant wat hij zelf zegt ?
Wat zegt Musk zelf? Hebben ze hem dat al gevraagd? Vindt iemand het relevant wat hij zelf zegt ?