Nutsmaatschappijen
Nutsmaatschappijen
Beste forumleden,
Op 1 februari zal ik verhuizen van een co-housing naar een private huurwoning. Ik heb hiervoor uiteraard een aantal vraagjes over een aantal nutsmaatschappijen . Ik stelde vast dat het afsluiten van gas en elektriciteit bij twee verschillende maatschappijen het goedkoopste uitkwam in mijn situatie (studio 50m2:)
Graag had ik jullie advies en mening over de volgende uitkomst en ervaring met deze nutsmaatschappijen:
-Gas: energie.be
-Elektriciteit: V TotalEnergies of Energy Knights
Bedankt alvast voor jullie input!
Op 1 februari zal ik verhuizen van een co-housing naar een private huurwoning. Ik heb hiervoor uiteraard een aantal vraagjes over een aantal nutsmaatschappijen . Ik stelde vast dat het afsluiten van gas en elektriciteit bij twee verschillende maatschappijen het goedkoopste uitkwam in mijn situatie (studio 50m2:)
Graag had ik jullie advies en mening over de volgende uitkomst en ervaring met deze nutsmaatschappijen:
-Gas: energie.be
-Elektriciteit: V TotalEnergies of Energy Knights
Bedankt alvast voor jullie input!
Re: Nutsmaatschappijen
Ik ben klant bij energie be. Dat zit goed. Correcte klantendienst. Duidelijke communicatie. Geen randanimatie met nevenactiviteiten of spaarpunten. Scherp tarief dat hetzelfde is tijdens dal en piekuren. Heel vlotjes geregeld.
Ik kan je een member gets member link geven.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Iemand nog een tip voor een leverancier die goed is voor eigenaars van zonnepanelen?
Bv. Gratis delen van stroom met een andere woning of aan een lage extra kost ?
Eentje die nog echt betaalt voor opgewekte stroom ?
Bv. Gratis delen van stroom met een andere woning of aan een lage extra kost ?
Eentje die nog echt betaalt voor opgewekte stroom ?
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Die doen wel mee met viking punten.woete schreef: ↑Gisteren 23:23 Ik ben klant bij energie be. Dat zit goed. Correcte klantendienst. Duidelijke communicatie. Geen randanimatie met nevenactiviteiten of spaarpunten. Scherp tarief dat hetzelfde is tijdens dal en piekuren. Heel vlotjes geregeld.
Volgens Test-Aankoop is energiedelen nog gratis bij TotalEnergies en Frank Energie; goedkoop bij Ecopower en Energie.be.
Terugleververgoedingen zijn inderdaad niet meer om over naar huis te schrijven. Best vergelijken op V-Test en zo.
En kan verkeerd zijn klant bij bvb Engie en ander bij bvb Luminus vergeet het delen maar.
Estate Guru believer.