Besparingen De Wever I op aandelenwinst en effectentaks
TIP
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Besparingen De Wever I op aandelenwinst en effectentaks
't Is maar hoe je 't ziet zeker ...doorwinterd schreef: ↑28 januari 2025, 18:43volgens mij wou de ps toen helemaal niet in een regering met n-va, alleen testen hoe ver De Wever zou willen gaanEarthNvstr1 schreef: ↑28 januari 2025, 18:33 Ja, De Wever was bereid om ver te gaan voor wat confederalisme, jammer dat hij desalniettemin een njet van Magnette kreeg.
en dat bleek erg ver (in mijn ogen onverantwoord ver)
Dat PS liever niet in een regering met N-VA wou stappen hoeft niet te verbazen en dat ze N-VA wilden testen ook niet.
Dat wat in jouw ogen onverantwoord ver was, was voor PS dus helemaal niet ver genoeg.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Bartje zou zijn kinderen nog "verhuren" om meer macht te krijgen; die man bewijst keer op keer dat hij nul,nul principes heeft maar dankzij de msm en vooral het feit dat wij Vlamingen te dom/ lui zijn om partijprogramma's eens door te nemen en of woorden en daden overeenkomen blijft er een massa op hem stemmen ...doorwinterd schreef: ↑28 januari 2025, 18:43volgens mij wou de ps toen helemaal niet in een regering met n-va, alleen testen hoe ver De Wever zou willen gaanEarthNvstr1 schreef: ↑28 januari 2025, 18:33 Ja, De Wever was bereid om ver te gaan voor wat confederalisme, jammer dat hij desalniettemin een njet van Magnette kreeg.
Make Spaargids " Great Again ! "
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
@cipi: de autocorrectie doet me soms dingen typen die ik niet wil zeggen. Soms zelfs net het tegenovergesteldevoorheenCP1234 schreef: ↑28 januari 2025, 17:25Wat is het verschil nog tussen de pvda en de Nva ... Ze willen allebei roven bij de middenklasse ... Ah, toch één verschil, bij de pvda is dat een programmapunt, bij de NVA was dat een speerpunt waar ze zich met hand en tand tegen gingen verzetten ... En als je ziet met wat voor een lamlendige begroting ze afkomen is het niet om het land te redden ... Of je ze nu communisten noemt, verraders of whatever, ze staan in mijn ogen juist boven groen en dat zegt veel ...VincentVega schreef: ↑28 januari 2025, 15:59
De communisten …. zijn dat niet die van de PVDA, de Partij Van De Afgunst? Zij zijn toch tegen alle privé-vermogen en zouden liever alles belasten en in handen van de staat willen zien?
En wat is het probleem met fraudebestrijding? Ben jij soms voor fraudebestrijding????
@Vivi: je hebt duidelijk een probleem met mensen die voor fraudebestrijding zijn, of je kan niet schrijven ...
Het moet dus zijn:
En wat is het probleem met fraudebestrijding? Ben jij soms voor fraude????
OF
En wat is het probleem met fraudebestrijding? Ben jij soms TEGEN fraudebestrijding????
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Volgens mij hebben Bartje en de Nva ook een ingebouwde autocorrectie die hun juist alles doet doen tegen hun partijprogramma en hoge woorden in ...VincentVega schreef: ↑28 januari 2025, 19:07@cipi: de autocorrectie doet me soms dingen typen die ik niet wil zeggen. Soms zelfs net het tegenovergesteldevoorheenCP1234 schreef: ↑28 januari 2025, 17:25
Wat is het verschil nog tussen de pvda en de Nva ... Ze willen allebei roven bij de middenklasse ... Ah, toch één verschil, bij de pvda is dat een programmapunt, bij de NVA was dat een speerpunt waar ze zich met hand en tand tegen gingen verzetten ... En als je ziet met wat voor een lamlendige begroting ze afkomen is het niet om het land te redden ... Of je ze nu communisten noemt, verraders of whatever, ze staan in mijn ogen juist boven groen en dat zegt veel ...
@Vivi: je hebt duidelijk een probleem met mensen die voor fraudebestrijding zijn, of je kan niet schrijven ...
Het moet dus zijn:
En wat is het probleem met fraudebestrijding? Ben jij soms voor fraude????
OF
En wat is het probleem met fraudebestrijding? Ben jij soms TEGEN fraudebestrijding????
Make Spaargids " Great Again ! "
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
https://nl.wikipedia.org/wiki/PragmatismevoorheenCP1234 schreef: ↑28 januari 2025, 19:35 Volgens mij hebben Bartje en de Nva ook een ingebouwde autocorrectie die hun juist alles doet doen tegen hun partijprogramma en hoge woorden in ...
Dat degenen die niet Frauderen de kosten van al die controleurs gaan betalen.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik ben daar niet zo verwonderd over. Loop al wat langer mee. De voorloper van de NVA was Volksunie. 1999/2000 Vankrunkelsven was er toen partijleider. We zaten er toen ook geen haar van( een meerwaardebelasting) met als pleitbezorger "groene" Vankrunkelsven. Gelukkig brak de dotcom-crisis uit . Tot 2003 dalende beurzen. En het gevaar was geweken....voorheenCP1234 schreef: ↑28 januari 2025, 19:02Bartje zou zijn kinderen nog "verhuren" om meer macht te krijgen; die man bewijst keer op keer dat hij nul,nul principes heeft maar dankzij de msm en vooral het feit dat wij Vlamingen te dom/ lui zijn om partijprogramma's eens door te nemen en of woorden en daden overeenkomen blijft er een massa op hem stemmen ...doorwinterd schreef: ↑28 januari 2025, 18:43
volgens mij wou de ps toen helemaal niet in een regering met n-va, alleen testen hoe ver De Wever zou willen gaan
Ze hebben al controleurs genoeg/te veel.EarthNvstr1 schreef: ↑28 januari 2025, 20:05Ah zo ...
Wel, niet per se.
Ik neem aan dat je dit ook had gelezen:Maar wat stel je dan voor ? Geen controles ? Dan fraudeert iedereen gewoon, als je het dan nog zo kan noemen.
Gewoon het systeem eens vereenvoudigen.
De warboel van al die T.O.B.'s alleen al.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer: