Telecom : vierde operator komt eraan (DIGI)
Re: Telecom : vierde operator komt eraan (DIGI)
Hier al een maand bezig om abbo van proximus naar orange over te zetten.
De ombudsman dus al ingeschakeld.
Ondertussen al 5 mislukte overnames en dito contracten. (van 39 € , over 29€ voor een jaar, naar 33 € levenslang enz)
Nu vandaag heeft Orange via de ombudsman gevraagd een factuur te bezorgen van proximus.
Waarom dat Orange niet eerder vraagt .......
sim nummer, klant nummer allemaal al gemeld maar willen het nu op papier.
wordt vervolgt
Hoe dit gaat aflopen ..... (hopelijk tegen half maart in orde wegens vakantie)
De ombudsman dus al ingeschakeld.
Ondertussen al 5 mislukte overnames en dito contracten. (van 39 € , over 29€ voor een jaar, naar 33 € levenslang enz)
Nu vandaag heeft Orange via de ombudsman gevraagd een factuur te bezorgen van proximus.
Waarom dat Orange niet eerder vraagt .......
sim nummer, klant nummer allemaal al gemeld maar willen het nu op papier.
wordt vervolgt
Hoe dit gaat aflopen ..... (hopelijk tegen half maart in orde wegens vakantie)
Estate Guru believer.
Als jij even duidelijk bent in je communicatie naar deze maatschappijen als hier op het forum verbaast het mij niet dat het overal in de soep draait.
Het is mij nooit duidelijk wat je nu eigenlijk wilt zeggen. Er staat een hele hoop tekst, maar wat de betekenis daarvan is...
Het is mij nooit duidelijk wat je nu eigenlijk wilt zeggen. Er staat een hele hoop tekst, maar wat de betekenis daarvan is...
Bron: het internet.
Zowel met Digi als met KeyTrade heb ik niet de minste problemen. Alles werkt perfect, alle afspraken worden nagekomen.
JustSpike schreef: ↑Gisteren 09:23 Als jij even duidelijk bent in je communicatie naar deze maatschappijen als hier op het forum verbaast het mij niet dat het overal in de soep draait.
Als ze alle gegevens tien keer hebben willen ze het nog eens op papier.
nu duidelijk.
Estate Guru believer.
Er zijn mensen die nooit problemen hebben.
Alles werkt bij hun altijd perfect.
Te lezen hier op forum blijkbaar niet de enige met problemen.
Een online formulier invullen wel toe in staat, aan de andere zijde diegene die moeten uitvoeren ..........
Na een tijdje beginnen ze plots wel over problemen te praten.
En uw vorige Nick .....
Estate Guru believer.
platin schreef: ↑Gisteren 10:01JustSpike schreef: ↑Gisteren 09:23 Als jij even duidelijk bent in je communicatie naar deze maatschappijen als hier op het forum verbaast het mij niet dat het overal in de soep draait.
Als ze alle gegevens tien keer hebben willen ze het nog eens op papier.
nu duidelijk.
Een andere medewerker op facebook ging het ook eens oplossen, ja ongelovigen ten top.
Estate Guru believer.
Iedereen heeft wel eens een probleem, en heeft al eens pech met bijvoorbeeld een apparaat of een dienst die niet naar behoren werkt. Toch valt het inderdaad op dat sommigen steeds meer problemen hebben dan anderen. Is dit een indruk of is dit echt zo? En in het laatste geval: hoe komt dat? Zou het toch niet kunnen dat het voor een stuk aan jezelf ligt?
In 2025 gebruikt men itsme.
als nieuwe klant dan enkel nog
tel nr dat is over te dragen en simkaart nummer.
klanten nummer bij oude provider.
En dan is het aan de face book generatie die niet kan lezen blijkbaar.
Estate Guru believer.
Itsme heb je niet nodig om een abonnement af te sluiten
Neen, je simkaart nummer moet je nergens ingeven.
Of aan degene die een simkaart nummer heeft ingegeven ipv een telefoonnummer of klantennummer? En, zoals ik me kan voorstellen, in de communicatie die daarop volgt de mist in gaat met zinnen die wars zijn van enige coherentie.
Ik test momenteel Digi uit met een 2de nummer dat ik weinig gebruikte (Orange nr).
Simkaart zat 2 of 3 dagen na bestelling in de bus.
Nummeroverdracht ging vlot; hun instructies gewoon gevolgd.
De gesprekskwaliteit vind ik niet echt goed, soms hoor ik de persoon andere kant van de lijn even niet. Vervelend.
Mobiel internet niet snel maar ok, roaming moet ingeschakeld blijven.
Ik ben geen fan van abonnement, maar aan deze prijs ga ik het even bekijken. Roamen deed ik al geruime tijd met mijn Hongaarse sim (Vodafone Hu, die nu trouwens ook zijn overgenomen door Digi, heet nu One ginds),ook via Proximus en dat werkt even goed.
Maandelijkse afrekening niet gedomicilieerd maar betalen via Payconic.
Gebruik Digi nu een goede 2 weken, ik hoop dat de gesprekskwaliteit mettertijd verbetert.
Simkaart zat 2 of 3 dagen na bestelling in de bus.
Nummeroverdracht ging vlot; hun instructies gewoon gevolgd.
De gesprekskwaliteit vind ik niet echt goed, soms hoor ik de persoon andere kant van de lijn even niet. Vervelend.
Mobiel internet niet snel maar ok, roaming moet ingeschakeld blijven.
Ik ben geen fan van abonnement, maar aan deze prijs ga ik het even bekijken. Roamen deed ik al geruime tijd met mijn Hongaarse sim (Vodafone Hu, die nu trouwens ook zijn overgenomen door Digi, heet nu One ginds),ook via Proximus en dat werkt even goed.
Maandelijkse afrekening niet gedomicilieerd maar betalen via Payconic.
Gebruik Digi nu een goede 2 weken, ik hoop dat de gesprekskwaliteit mettertijd verbetert.
Mijn goede kennis is nu aan dag 13 van wachten op zijn simkaart. Ik supporter alvast met hem mee.
Ik had met Digi problemen maar het was bijna gratis. Dus niets wereldschokkend.
Ik had met keytrade problemen en dat was ook ietsje goedkoper dan gratis.
Ik betaal liever iets meer om zonder problemen klant te zijn. Maar ieder zijn ding.
Ieder bedrijf waar meer problemen mee zijn dan gemiddeld heeft ook klanten waar alles gewoon normaal en goed gaat.
Ik had met Digi problemen maar het was bijna gratis. Dus niets wereldschokkend.
Ik had met keytrade problemen en dat was ook ietsje goedkoper dan gratis.
Ik betaal liever iets meer om zonder problemen klant te zijn. Maar ieder zijn ding.
De vraag is of je mits het "iets" meer betalen ook daadwerkelijk beter af bent, of dat dat enkel een gevoel is.
Bij de Ombudsman bestaan er ook klachten over Proximus, Telenet en andere premium-services.
Wat betreft de banken kun je klant worden van om het even welke failliete grootbank, en dan betaal je erg veel en krijg je gegarandeerd de slechtst mogelijke klantervaring. Maar ieder zijn ding.
Dat vind ik opvallend, want Digi gebruikt toch gewoon het netwerk van Proximus? Kan dat niet aan de gesprekspartner liggen?
Ik merk alleszins geen enkele achteruitgang, gesprekken noch data.
(overigens is het probleem van de publicatie van telefoonnummers in de witte gids ook opgelost - onterecht vermelde nummers zijn geschrapt).
Dat zou kunnen, ik bel inderdaad vaak naar eenzelfde nummer.
Met Orange ondervond ik dit echter niet, ook niet met een vaste lijn.
Zoals gezegd ik gebruik Digi nog niet lang en ga het wel even evalueren. Het is niet mijn primaire provider.
Terzijde
Hier in Hingene buiten effe speedtest gedaan
168 Mbps down, 18 up
Ping 40
Met Orange ondervond ik dit echter niet, ook niet met een vaste lijn.
Zoals gezegd ik gebruik Digi nog niet lang en ga het wel even evalueren. Het is niet mijn primaire provider.
Terzijde
Hier in Hingene buiten effe speedtest gedaan
168 Mbps down, 18 up
Ping 40