Telecom : vierde operator komt eraan (DIGI)
Re: Telecom : vierde operator komt eraan (DIGI)
Begrijp nog steeds niet dan een paar van jullie zo snel naar DIGI gaan (zijn geweest) wanneer Hey Telecom, met een vaste waarde zoals Orange, beter bied (5G) voor dezelfde prijs. En dan nog op een 4G netwerk. Gewoon omdat het gerelateerd is aan Proximus ?
De enige reden waarom Hey Telecom die voorwaarden aambiedt is omdat Digi de eerste stap heeft gezet. Als niemand zou overgestapt zijn naar Digi waarom zou Hey Telecom dan zijn prijzen moeten verlagen? Er moet een kritische massa zijn die overstapt. Als nog meer mensen zouden overstappen zal Hey Telecom verplicht zijn de prijzen nog verder te laten zakken.
Bron: het internet.
Andere voorwaarden zoals roamingtarieven waren veel beter bij DIGI.
Standaard geen voicemail bij digi. Niet uitschakelbaar bij Hey.
Ik vond orange geen vaste waarde.
Ik verkies een prijsbreker boven een kopie van de prijsbreker. Door de tarieven waar digi mee kwam verdienden ze een kans.
Edit : ik had eerder wat problemen met het netwerk van Orange. Nu heb ik ook Hey genomen en alles werkt goed. Ontvangst is erg verschillend van de ene plaats tov de andere. Prima netwerk momenteel, wel pas 2 weken ervaring.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 29 januari 2025, 20:10, 2 keer totaal gewijzigd.
De prijs voor buiten bundel gaan, ligt bij Hey (€10/gb) ook een pak hoger dan bij Digi (€0,60/gb).
Ok, bedankt voor de uitleg.
Wat is het probleem met een niet uitschakelbare voicemail?
Als je niet naar je voicemailberichten wil luisteren dan luister je toch gewoon niet? Wil je niet terugbellen dan bel je toch gewoon niet terug? Tegenwoordig laat er toch geen kat nog een voicemailbericht. Of misschien net wel nog enkel een kat.
Ik bel overigens alleen maar terug wanneer iemand een voicemail bericht heeft ingesproken. Een goede filter voor nummers die niet in mijn contactenlijst staan.
Een systeem met voicemail laat niet toe dat je telefoon langer rinkelt dan 30 seconden.
Ik vind het veel beter om geen voicemail te hebben .. net zoals ik het belangrijk vind om een zichtrekening te hebben met volledig gebruik van flitsbetalingen, gratis.
Anderen willen dat niet.
Goed voor hen.
Ik wil het wel.
Maar nu doe ik het met HEY ook met voicemail alhoewel ik dat liever niet heb.
Voor 5 euro onbeperkt (nou ja) bellen : dan mag dat er desnoods wel bij.
Voicemail bezorgt een operator inkomsten.
De operator van de beller betaalt een kleine kost voor de afhandeling van een gesprek.
Als de andere gewoon niet opneemt is die kost er niet.
120 % On topic : ik heb de number portability gestart bij een operator waarmee ik eerder heb gewerkt.
Van DIGI naar de andere operator.
Normaal gezien is dat op een kwartier in orde.
Nu, sinds gisterenmiddag, geen enkele actie gebeurd behalve dat de mnp gestart is.
Niets...
Eens zien wanneer dat nummer er weg geraakt.
Ik vind het veel beter om geen voicemail te hebben .. net zoals ik het belangrijk vind om een zichtrekening te hebben met volledig gebruik van flitsbetalingen, gratis.
Anderen willen dat niet.
Goed voor hen.
Ik wil het wel.
De operator van de beller betaalt een kleine kost voor de afhandeling van een gesprek.
120 % On topic : ik heb de number portability gestart bij een operator waarmee ik eerder heb gewerkt.
Nu, sinds gisterenmiddag, geen enkele actie gebeurd behalve dat de mnp gestart is.
Niets...
En welke gratis zichtrekeningen hebben gratis flitsbetalingen?haelewyn schreef: ↑Vandaag 02:48 Een systeem met voicemail laat niet toe dat je telefoon langer rinkelt dan 30 seconden.
Anderen willen dat niet.
Goed voor hen.
Ik wil het wel.
Niets...
Off topic maar Europabank, Hello bank, Argenta,...
Plus belfius, hello bank, revolut, wise,..
OK, bedankt. Maar ik hoorde hier elders dat bij Belfius Pulse er toch kosten aangerekend werden?
Hangt er van af wat je doet.
Het basispakket is gratis.
Ik las hier ook over iemand die kosten aangerekend kreeg voor instant betalingen. Op mijn gratis rekening zijn ze gratis. Als ze dat niet zijn is er wat anders mis (bij de bank waarschijnlijk?)
Het basispakket is gratis.
Ik las hier ook over iemand die kosten aangerekend kreeg voor instant betalingen. Op mijn gratis rekening zijn ze gratis. Als ze dat niet zijn is er wat anders mis (bij de bank waarschijnlijk?)
OK, bedankt.
Iets anders, heeft Carrefour alleen prepaid of ook abonnementen? Ik vind die website niet super duidelijk, met al die bundels. Om een nummer zoals jij zegt "in de lucht te houden" lijkt mij Carrefour wel een goeie mogelijkheid. Ze hebben zelfs een telefonische klantendienst? Waar zit het addertje? Maar 1 review op Trust Pilot ook?
Iets anders, heeft Carrefour alleen prepaid of ook abonnementen? Ik vind die website niet super duidelijk, met al die bundels. Om een nummer zoals jij zegt "in de lucht te houden" lijkt mij Carrefour wel een goeie mogelijkheid. Ze hebben zelfs een telefonische klantendienst? Waar zit het addertje? Maar 1 review op Trust Pilot ook?
Geen addertje onder het gras bij Carrefour Mobile. Enkel prepaid.Tarieven zijn wat duurder dan bij Jim Mobile, al hebben zij ook een bundel van €6 met 1gb data en uur bellen wat jim mobile niet heeft voor bellen.
Je krijgt op eerste bestelling online 20% korting en die 20% krijg je ook op jaar lang maandelijks €5 belwaarde voor eenmalig €48 (€38,4) waardoor tarieven voor bellen ongeveer gelijk zijn met Jim mobile met als voordeel dat belwaarde nooit vervalt zolang je 1 betalende oproep doet of sms stuurt per 6 maanden.
Je krijgt op eerste bestelling online 20% korting en die 20% krijg je ook op jaar lang maandelijks €5 belwaarde voor eenmalig €48 (€38,4) waardoor tarieven voor bellen ongeveer gelijk zijn met Jim mobile met als voordeel dat belwaarde nooit vervalt zolang je 1 betalende oproep doet of sms stuurt per 6 maanden.