pensioenfonds opvragen of niet
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
pensioenfonds opvragen of niet
Ik deed tot aan mijn 65° aan pensioensparen. Nu ik de 65 voorbij ben twijfel ik of het opgespaarde aantal deelbewijzen van mijn pensioenfonds ga omzetten naar mijn spaarrekening. Het fonds staat momenteel hoog en ik kan niet meer genieten van het belastingvoordeel. Het vrijgekomen bedrag zou ik ev. in andere beleggingsproducten kunnen investeren. Wat lijkt u een verstandige keuze : het pensioenfonds aanhouden of het fonds uitwisselen?
Re: pensioenfonds opvragen of niet
Waarom zou je het nu bijhouden? Wat voordeel zou je hierbij hebben?
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Waarom zou je het aanhouden ? Wat zijn de kosten hiervoor ? Bij welke bank is het ?