Telecom : vierde operator komt eraan (DIGI)
Re: Telecom : vierde operator komt eraan (DIGI)
Bedankt Yvekes. Klinkt goed.
Het addertje zit hem in de tarieven als je de kaart WEL gebruikt. Carrefour is dan vandaag niet goedkoop. Vooral niet zonder bundels.
Zelf hou ik een nummer in de lucht met JIM.
Zeer goeie klantendienst en absoluut wel goedkoop als je het toch eens nodig hebt om het te gebruiken, in mijn geval met een MIFI toestel.
Belwaarde van 5 a 10 euro op een jaar heb ik er nodig. Niet meer dan dat.
Voor totaal geen gebruik is Carrefour wel interessant denk ik.
Carrefour gebruikt base netwerk.
Jim gebruikt proximus.
Dat kan ook bepalend zijn, naargelang je situatie.
Beide operatoren hebben alleen prepaid.
Als je de kortingen bij Carrefour optimaal gebruikt, kom ik ook aan 9,5 cent per minuut bellen of betaal je voor hun bundel van €6 met 1gb data, 1 uur bellen en 50 sms net geen €4 netto. Voor mij groot voordeel dat de belwaarde niet vervalt.haelewyn schreef: ↑Gisteren 20:07Het addertje zit hem in de tarieven als je de kaart WEL gebruikt. Carrefour is dan vandaag niet goedkoop.
Zelf hou ik een nummer in de lucht met JIM.
Zeer goeie klantendienst en absoluut wel goedkoop als je het toch eens nodig hebt om het te gebruiken, in mijn geval met een MIFI toestel.
Belwaarde van 10 euro op een jaar heb ik er nodig. Niet meer dan dat.
Ik heb nu zowel bij Carrefour als bij Jim een nummer geparkeerd maar bel zelden. Data gebruik ik via een buitenlandse esim (bnesim) waar je voordelig data voor gebruik in EU kan kopen die niet vervalt. Bijkomend voordeel is dat de esim in België automatisch een netwerk kiest. Thuis zit ik dus op BASE en in Antwerpen op Proximus.
Ja.. alle begrip voor andermans' methodes.
Zelf hou ik niet van constant rekenen en 22 formules voor korting maar zie ik liever het lage vlakke tarief van Jim.
Ieder zijn ding zeker he.
Zelf hou ik niet van constant rekenen en 22 formules voor korting maar zie ik liever het lage vlakke tarief van Jim.
Ieder zijn ding zeker he.
Enige wat ik jammer vind bij Jim is dat de belwaarde vervalt na 1 jaar ongeacht of er binnen het jaar nog herladen wordt of niet. Mijn ouders laten zich hier ieder jaar aan vangen. Toch maar geregeld herladen want ze moesten maar eens zonder belwaarde vallen als ze een paar keer moeten bellen en voelen zich niet comfortabel met slechts paar euro belwaarde. Dikwijls dat dan €5 à €10 weer vervalt na een jaar.
Maar hun goedkope tarieven voor de sporadische gebruiker zijn zeker top. Ik vrees dat prepaid wel zal uitsterven met de goedkope abo's aan €5/maand tegenwoordig.
Maar hun goedkope tarieven voor de sporadische gebruiker zijn zeker top. Ik vrees dat prepaid wel zal uitsterven met de goedkope abo's aan €5/maand tegenwoordig.
Je hebt een publiek die geen 60 euro per jaar opdoen en je hebt er ook die nergens nog een abonnement krijgen..
Jim is al beter dan MV. Daar vervalt belwaarde elke 6 maanden.
Een restant van 5 euro belwaarde verliezen is niet zo erg, vind ik. Dat is dan de kost om een jaar je nummer te houden.
Jim is al beter dan MV. Daar vervalt belwaarde elke 6 maanden.
Een restant van 5 euro belwaarde verliezen is niet zo erg, vind ik. Dat is dan de kost om een jaar je nummer te houden.