Regeringsvorming 2024
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Regeringsvorming 2024
Dat is inderdaad 1 van de gunstige zaken die Conner en Vooruit hebben kunnen realiseren voor "de werkende mens"vortex schreef: ↑Vandaag 10:32Wie 42 loopbaanjaren heeft, zal wel al zijn deel gedaan hebben hé. Het is trouwens een verdienste van Vooruit om mensen met dergelijke loopbaan hun vervroegd pensioen te gunnen, dank u Conner, dus vreemd dat jij als linkse rakker daar afgunstig over doet. Misschien zelf wat te veel in de hangmat gelegen om aan 42 loopbaanjaren te komen?KV schreef: ↑Vandaag 09:33 Achter het gegeven staan dat we langer moeten werken daar de pensioenen onbetaalbaar worden
Maar dan zelf wel zo vlug als het kan (dus nog niet moet) op pensioen gaan....
Hoe rijm je dan zoiets met wel achter het gegeven staan van : "we langer moeten werken daar de pensioenen onbetaalbaar worden "
Alleen jammer dat voor mij de pensioenleeftijd nog te ver weg is om er van te kunnen gebruik maken. Tegen dat ik met pensioen kan gaan is de wetgeving vermoedelijk al enkele malen veranderend ...
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Nog geen enkel jaartje hangmat , maak je dus maar geen zorgenvortex schreef: ↑Vandaag 10:32Wie 42 loopbaanjaren heeft, zal wel al zijn deel gedaan hebben hé. Het is trouwens een verdienste van Vooruit om mensen met dergelijke loopbaan hun vervroegd pensioen te gunnen, dank u Conner, dus vreemd dat jij als linkse rakker daar afgunstig over doet. Misschien zelf wat te veel in de hangmat gelegen om aan 42 loopbaanjaren te komen?KV schreef: ↑Vandaag 09:33 Achter het gegeven staan dat we langer moeten werken daar de pensioenen onbetaalbaar worden
Hoe rijm je dan zoiets met wel achter het gegeven staan van : "we langer moeten werken daar de pensioenen onbetaalbaar worden "
Het valt gewoon hypocriet te noemen dat rechtse rakkers profiteren van "linkse maatregelen" die ze eigenlijk verafschuwen en bestrijden en omver willen werpen
Nog frappanter is dat ze het zelf niet snappen
Rare jongens die romeinen , rechtse hypocriete rakkers
Sorry, je punt(je) mag van tafel geveegd wordenVincentVega schreef: ↑Vandaag 10:41
En KV - ook niet echt een fan van de Vlaamse overheid - zal vermoedelijk ook geen neen gezegd hebben tegen de subsidies die hij van Vlaanderen heeft gekregen voor de verbouwingen en investeringen aan zijn woning.
Rare jongens .. die Romeinen "verdraagzame" links-progressievelingen
0,0€ subsidie van onze Vlaamse heermeesters (ook niet verbouwd trouwens)
De enige 'subsidie' waarvan ik ooit gebruik van heb kunnen maken is de 20% korting op KI de eerste 10jaar voor het bouwen van woning die onder EPB <50 viel , Federale materie dus (eigenlijk geen subsidie, gewoon een korting is dat)
Van Vlaanderen ? Niets....
Met als nuance natuurlijk dat volgens mij Haelewyn hier net de afbraakpolitiek van de Wever aan de kaak steltVincentVega schreef: ↑Vandaag 10:41KV schreef: ↑Vandaag 09:33 Achter het gegeven staan dat we langer moeten werken daar de pensioenen onbetaalbaar worden
Hoe rijm je dan zoiets met wel achter het gegeven staan van : "we langer moeten werken daar de pensioenen onbetaalbaar worden "Jij bent tegen de Vlaamse overheid en de Vlaamse administratie ... maar je maakt vermoedelijk toch ook gretig gebruik van alle voordelen (uitkeringen, subsidies ...) en ondersteuning (begeleiding door VDAB ) die Vlaanderen jou biedt.haelewyn schreef: ↑Vandaag 09:35 Mensen met een sterke overtuiging.. als de zeis in een ander zijn gras maait. Ken je ze ?
In mijn tuin mag de zeis maaien. Ik ben zeker dat ze in Carpe zijn tuin ook langskomt..
Ook al heeft hij vroeger ontkend dat de Vlaamse NVA regering hem geld gekost heeft.
Wat het zonlicht ontkennen was in die tijd.
idem voor De Wever: voortdurend afgeven op BDW ... maar alles wat in jouw richting komt met open armen ontvangen. Maar tegelijkertijd op CN de kritiek uiten dat hij gebruik maakt van de mogelijkheid om na 42 jaar activiteit met pensioen gaat
En hier helemaal geen verafschuw , kritiek ,enz ... aanwezig is op de linkse maatregelen (in tegenstelling tot anderen hier)
Je kan misschien een mailtje sturen naar BDW dat je als rechtse sympathisant je gecharmeerd bent door Conner en Vooruit die toch maar proberen bewerkstelligen dat je loopbaanjaren niet worden opgetrokken (voorlopig) ...VincentVega schreef: ↑Vandaag 10:44Dat is inderdaad 1 van de gunstige zaken die Conner en Vooruit hebben kunnen realiseren voor "de werkende mens"vortex schreef: ↑Vandaag 10:32
Wie 42 loopbaanjaren heeft, zal wel al zijn deel gedaan hebben hé. Het is trouwens een verdienste van Vooruit om mensen met dergelijke loopbaan hun vervroegd pensioen te gunnen, dank u Conner, dus vreemd dat jij als linkse rakker daar afgunstig over doet. Misschien zelf wat te veel in de hangmat gelegen om aan 42 loopbaanjaren te komen?
Alleen jammer dat voor mij de pensioenleeftijd nog te ver weg is om er van te kunnen gebruik maken. Tegen dat ik met pensioen kan gaan is de wetgeving vermoedelijk al enkele malen veranderend ...
Wat voor een belachelijk argument is dat nu weer Iedere Belg ondergaat of geniet de goeie en minder goede besluiten van zijn regering, of je daar nu voor of tegen bent, links of rechts bent.
Dat is ook maar weer de gewone meuk. Verspil mijn tijd daar toch niet mee.
Cn die over zichzelf schrijft in ocharme stijl maar met een andere nick.
Die nergens zegt : ik profiteer ook waar ik kan en iedere keer als het kan.
Maar die wel zegt wat anderen verkeerd doen als ze hetzelfde doen.
Heeeeeeeel erg zwak discours (alweer).
Zie VV...
Als er rechts hypocriet wordt gedaan, hebben jullie geen bezwaar..
Hypocrisie als voorrecht voor het eigen clubje.
Hilarisch ... zeggen de rechtsen dan.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 1 februari 2025, 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Het valt inderdaad hilarisch te benoemen hoe sommigen de realiteit aan hun eigen denkwereld aanpassen.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Zou het kunnen dat het welslagen in het vormen van een centrum-rechtse federale regering met ene Bart De Wever aan het hoofd als premier iets te maken heeft met de felle linkse reacties
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
VincentVega schreef: ↑Vandaag 11:56 Zou het kunnen dat het welslagen in het vormen van een centrum-rechtse federale regering met ene Bart De Wever aan het hoofd als premier iets te maken heeft met de felle linkse reacties
Euh …. Felle reacties ? Neen , want van BDW weten we tenminste waar hij voor staat en dat hij ook enige vorm van consequentie daarin heeft.
De ‘gewone’ reacties die hier gegeven worden zijn er enkel maar door het vaststellen van inconsequent gedrag van sommigen hier …
(Maar eigenlijk verwacht ik niets anders van rechts
Wie heel zijn leven gewerkt heeft heeft meer dan recht om na een carrière van 42 jaar de zakken te vullen.
Hij/zij heeft immers 42 jaar de zakken van profiteurs gevuld.
Als jij verder alle gelukzoekers en professionele werklozen wil ondersteunen, be my guest.
Lastig hé dat niet iedereen in jouw links of rechts hokje past en dat er ook mensen zijn met een wat meer genuanceerde visie die niet 100% links of 100% rechts is