Regeringsvorming 2024
Re: Regeringsvorming 2024
Bedankt voor de link, er is daar nu precies geen sprake meer van (of ik lees erover) ?xvsteep schreef: ↑Gisteren 18:55Misschien. Hierbij de link naar het 202 pagina tellende document
https://www.documentcloud.org/documents ... 2025-2029/
Re: Regeringsvorming 2024
Verhit : nee man. Lauw Lauw. Alles in orde hoor.pukkie007 schreef: ↑Gisteren 15:35 Denk dat je sinds gisterenavond een beetje verhit geworden bent, Haelewyn. Slow down, lad. Lees rustig mijn posts en probeer ook de emoticons te begrijpen. Het kan natuurlijk ook zijn dat je je soulmate bij KV gevonden hebt. Het moet van Corona geleden zijn dat 2 kampen zo tegen elkaar tekeer gaan. Prima dat je een mening hebt, dat anderen die niet genegen zijn, daar moet je ook tegen kunnen. Zeker als er voldoende argumenten aangehaald worden. Dat er al eens een plusje gegeven wordt ipv van een stelling voor den elfendertigste keer te posten, daar is heus niks mis mee. Leuk dat je bij de rechtse broeders indeelt, uiterst rechts ware mss nog leuker geweest. Btw, volop vitamine D te verkrijgen. Profiteer daar ff van.
Met de emoticons lees ik nog altijd wat er letterlijk staat. Ik zie niets tussen de lijnen.
Corona : dat was erger hoor en het duurde vast langer dan dit maar gaat duren. We gaan geen 200 pagina's vullen he.
De plusjes : ik heb er een idee over maar ik mag het niet zeggen 'en plein public'.
Het beste nog man. Met de nieuwe regering en op het forum.
We zijn al lang niet meer elkaars' vijand maar in ideologie kan er nog een paard tussen in de lengte he.
Why bother. De witte kassa is voor velen die ik ken nog altijd een zwarte kassa.