Regeringsvorming 2024
Re: Regeringsvorming 2024
Verhit : nee man. Lauw Lauw. Alles in orde hoor.pukkie007 schreef: ↑Gisteren 15:35 Denk dat je sinds gisterenavond een beetje verhit geworden bent, Haelewyn. Slow down, lad. Lees rustig mijn posts en probeer ook de emoticons te begrijpen. Het kan natuurlijk ook zijn dat je je soulmate bij KV gevonden hebt. Het moet van Corona geleden zijn dat 2 kampen zo tegen elkaar tekeer gaan. Prima dat je een mening hebt, dat anderen die niet genegen zijn, daar moet je ook tegen kunnen. Zeker als er voldoende argumenten aangehaald worden. Dat er al eens een plusje gegeven wordt ipv van een stelling voor den elfendertigste keer te posten, daar is heus niks mis mee. Leuk dat je bij de rechtse broeders indeelt, uiterst rechts ware mss nog leuker geweest. Btw, volop vitamine D te verkrijgen. Profiteer daar ff van.
Met de emoticons lees ik nog altijd wat er letterlijk staat. Ik zie niets tussen de lijnen.
Corona : dat was erger hoor en het duurde vast langer dan dit maar gaat duren. We gaan geen 200 pagina's vullen he.
De plusjes : ik heb er een idee over maar ik mag het niet zeggen 'en plein public'.
Het beste nog man. Met de nieuwe regering en op het forum.
We zijn al lang niet meer elkaars' vijand maar in ideologie kan er nog een paard tussen in de lengte he.
Why bother. De witte kassa is voor velen die ik ken nog altijd een zwarte kassa.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Update op HLN:Kwakkie schreef: ↑Gisteren 08:28Proficiat Carpe dat je een jaar eerder kan gaan. Ik zou zeggen doen. Vervoeg de gepensioneerdenbond en zoek een hobby of koop een motorhome. Voor je het weet ben je immobiel of erger nog, dood.CarpeNoctem schreef: ↑Gisteren 02:09 Als ik HLN mag geloven weet ik niet waar er gaat bespaard worden?
En zowaar krijg ikzelf ook een cadeautje. Ik ga een jaar eerder (2026 ipv 2027) dan verwacht verenigd links kunnen vervoegen om ook aan de subsidieslurf kunnen gaan hangen?
"Vervroegd pensioen versoepeld. Wie een loopbaan van 42 jaar achter de rug heeft, kan op vervroegd pensioen. Dat betekent dus dat u op uw 60ste kan afzwaaien als u op uw 18de bent beginnen werken. Dat is een versoepeling: nu moet u 44 jaar werken als u op uw 60ste met pensioen wil."
Ze hebben dan blijkbaar toch geld teveel.
Vanaf 2027 dus.Vanaf 2027 zal u eerder met vervroegd pensioen kunnen gaan. Tenminste, als u een carrière van 42 jaar achter de rug heeft waarvan u elk jaar minstens 234 dagen gewerkt heeft. Iemand die 60 jaar is en sinds zijn 18de bijna voltijds werkt, zal dus op vervroegd pensioen kunnen gaan. Dat is 2 jaar vroeger dan nu het geval is, want nu moet een 60-jarige een carrière van 44 jaar kunnen voorleggen. Het vervroegd pensioen blijft wel voorbehouden voor wie zich jarenlang uit de naad gewerkt heeft, om te vermijden dat iemand die maar 22 jaar werkte en 20 jaar een werkloosheidsuitkering kreeg, ook vroeger kan afzwaaien.
Idd. We weten dat links nogal houdt van wetgeving à la tête du client maar helaas voor hen telt de wet ook voor verdorven rechtse rakkers als ik
Onze twee liefhebbers --KNIP-- die danig panikeerden dat het ook iemand als ik ging toegestaan worden om daarvan te genieten kunnen dus nog een jaar langer op beide oren slapen. Ten vroegste 2027 dus.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ja man... je neemt het met de werkelijkheid alweer niet erg nauw. Dat waren we al erg lang gewoon.CarpeNoctem schreef: ↑Vandaag 08:38 Idd. We weten dat links nogal houdt van wetgeving à la tête du client maar helaas voor hen telt de wet ook voor verdorven rechtse rakkers als ik
Onze twee liefhebbers van het hangen aan het overheidsinfuus die danig panikeerden dat het ook iemand als ik ging toegestaan worden om daarvan te genieten kunnen dus nog een jaar langer op beide oren slapen. Ten vroegste 2027 dus.
1. De pot verwijt zonder twijfel de ketel... etc
2. Van mij mag je dat hebben.
Honderdste keer, oren open dus : het ging er bij KV om dat jij tegen vervroegd pensioen bent maar de eerste bent om er zelf op te springen.
Dan zitten we weer bij wat jij "links" verwijt. Wetgeving a la tete du client.
De cirkel is weer rond.
Man... je bent deze week totaal niet in vorm. Doe eens wat testjes. Je argumenten zijn ZO makkelijk weerlegbaar dat links en rechts zelfs een dorpsidioot het kan zien vanop een kilometer.
De liefhebbers van het overheidsinfuus... Man, man, man. Wat ben je toch knap he zeg. De man die alles beter weet.
Zo eentje zoals jij die tegen zowat elke behandeling van covid was en de prediker van "iedereen moet zijn eigen plan trekken". Maar je was wel rap om aan het infuus van de overheid te gaan hangen toen he.
Als je graag dingen van de daken schreeuwt, probeer dan af en toe ook iets verstandig te vertellen.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 2 februari 2025, 10:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
OK, je mag dus terug geschrapt worden van het lijstje van het profitariaatCarpeNoctem schreef: ↑Vandaag 08:38Update op HLN:Vanaf 2027 dus.Vanaf 2027 zal u eerder met vervroegd pensioen kunnen gaan. Tenminste, als u een carrière van 42 jaar achter de rug heeft waarvan u elk jaar minstens 234 dagen gewerkt heeft. Iemand die 60 jaar is en sinds zijn 18de bijna voltijds werkt, zal dus op vervroegd pensioen kunnen gaan. Dat is 2 jaar vroeger dan nu het geval is, want nu moet een 60-jarige een carrière van 44 jaar kunnen voorleggen. Het vervroegd pensioen blijft wel voorbehouden voor wie zich jarenlang uit de naad gewerkt heeft, om te vermijden dat iemand die maar 22 jaar werkte en 20 jaar een werkloosheidsuitkering kreeg, ook vroeger kan afzwaaien.
Idd. We weten dat links nogal houdt van wetgeving à la tête du client maar helaas voor hen telt de wet ook voor verdorven rechtse rakkers als ik
Onze twee liefhebbers van het hangen aan het overheidsinfuus die danig panikeerden dat het ook iemand als ik ging toegestaan worden om daarvan te genieten kunnen dus nog een jaar langer op beide oren slapen. Ten vroegste 2027 dus.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Vincentvega groet de dingen en praat tegen zichzelf in de spiegel...
Er staat veel volk in die spiegel.
Er staat veel volk in die spiegel.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Zowat 15 man volgens sommigen ...
Ik hou het bij "ontelbaar".
15 is een ruwe schatting die waarschijnlijk iets te hoog ligt. Al durf ik daar niet op wedden.
15 is een ruwe schatting die waarschijnlijk iets te hoog ligt. Al durf ik daar niet op wedden.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Als jij weet waar het bij een andere poster om gaat kan dat eigenlijk maar één ding betekenen. Ik ga mijn mening dat jij en KV verschillende posters zijn toch niet moeten herzien zeker?haelewyn schreef: ↑Vandaag 10:10het ging er bij KV om dat jij tegen vervroegd pensioen bent maar de eerste bent om er zelf op te springen.CarpeNoctem schreef: ↑Vandaag 08:38 Idd. We weten dat links nogal houdt van wetgeving à la tête du client maar helaas voor hen telt de wet ook voor verdorven rechtse rakkers als ik
Wel, als het zo gemakkelijk is waarom doe je het dan niet?
Hold your horses, ik stond er tot nader order nog niet op. --KNIP--VincentVega schreef: ↑Vandaag 10:16OK, je mag dus terug geschrapt worden van het lijstje van het profitariaat
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Brembos zal klaarkomen vandaag. Geldverbrander wordt weer minister.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Zoiets is in een zichzelf respecterend land gewoon ondenkbaar
Dit is het rapport dat minister Vandenbroucke in het nauw drijft
Een audit geeft hem ongelijk. Het dossier wordt zelfs overgemaakt aan het parket. Wij gingen door het rapport en stellen vast dat de minister steeds meer in het nauw komt. Er zijn vier elementen die hem zuur opbreken.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Hoe zeg ik dat vriendelijk ? Niet iedereen binnen de gezondheidszorg zal hier gelukkig mee zijn...
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Alweer een zeer zwak antwoord. Je hebt "het" niet meer.CarpeNoctem schreef: ↑Vandaag 12:48
Als jij weet waar het bij een andere poster om gaat kan dat eigenlijk maar één ding betekenen. Ik ga mijn mening dat jij en KV verschillende posters zijn toch niet moeten herzien zeker? (1)
Wel, als het zo gemakkelijk is waarom doe je het dan niet? (2)Hold your horses, ik stond er tot nader order nog niet op. Zodra ik haelewyn vervoeg laat ik het weten (3)VincentVega schreef: ↑Vandaag 10:16
OK, je mag dus terug geschrapt worden van het lijstje van het profitariaat
1. Kv heeft het erg duidelijk uitgelegd maar jij hebt het zogezegd weer niet begrepen.
Mij begrijp je ook niet. Selectieve geveinsde domheid want ik acht je er wel toe in staat.
(2) Al lang gebeurd maar je hebt het "niet begrepen".
(3) als je morgen chronisch, ongeneeslijk en zwaar ziek wordt, net als ik, verwacht ik je.
Dan is het zeker mijn beurt om wat met jou te lachen zoals jij zo graag doet.
Wat ben je toch een ferme vent he zeg !!
Man man man ... wat een kerel.
--KNIP--
Het is momenteel niet zo dat ik met tegenzin naar het werk trek. Maar jullie hebben gelijk, op mijn leeftijd kan er rap iets gebeuren.
Maar ik zit eigenlijk in mijn vooropzeg om halfweg 2027 op SWT te gaan. Als het klopt wat HLN schreef zit ik in een luxepositie vanaf mei 2026. Staat het mij niet meer aan bij mijn werkgever kan ik vanaf mei 2026 op vervroegd pensioen. Ik ben er nog niet uit. We zien wel.
[/quote]
Nu reeds in SWT? u bent dus een linkse profiteur.
Nu reeds in SWT? u bent dus een linkse profiteur.Indalo schreef: ↑Vandaag 15:18Het is momenteel niet zo dat ik met tegenzin naar het werk trek. Maar jullie hebben gelijk, op mijn leeftijd kan er rap iets gebeuren.
Maar ik zit eigenlijk in mijn vooropzeg om halfweg 2027 op SWT te gaan. Als het klopt wat HLN schreef zit ik in een luxepositie vanaf mei 2026. Staat het mij niet meer aan bij mijn werkgever kan ik vanaf mei 2026 op vervroegd pensioen. Ik ben er nog niet uit. We zien wel.
[/quote]
Een linkse profiteur zou ik hem nu niet noemen
Eerder typische opportunistische profiteur die maar te graag geniet van wat links bewerkstelligt en/of in stand houdt.
Het verstand er dan nog niet bij hebben om door te hebben wie of wat het voor hem in stand houdt
Voor degelijke figuren moest zelfs het minimumloon moeten afgeschaft worden, zodat ze daar ook nog ferm onder duiken door WG die daar maar al te graag van gebruik zal maken.
zelfs dan …. zouden ze nog beweren : « het is de schuld van de vakbonden »