Fastned obligaties ?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Fastned obligaties ?
Welke opties stelt u voor ? Ik luister graag naar andere optiesbryanv schreef: ↑Gisteren 14:04Waarom meer risico nemen op potentieel iets meer rendement als je andere investeringen hebt met een historisch langere track record met misschien iets minder rendement.nick000 schreef: ↑Gisteren 11:21 Is er dan evt sprake dat Fastned in faling zou kunnen gaan ? In een markt dat volop aan het groeien is zie ik eigenlijk het probleem niet echt , akkoord ze zijn nog verlieslatend maar er zijn toch zoveel bedrijven die jaren met verlies werken ? Ik wil alleen maar bijleren dus graag jullie feedback over mijn gedachtengang , ik zou graag intekenen …
Thx
Waarom meer risico nemen op potentieel iets meer rendement als je andere investeringen hebt met een historisch langere track record met misschien iets minder rendement.
Welke stelt u voor ? Ik luister graag naar nieuwe opportuniteiten
Welke stelt u voor ? Ik luister graag naar nieuwe opportuniteiten
Er zijn ook veel bedrijven die failliet gaan.nick000 schreef: ↑Gisteren 11:21 Is er dan evt sprake dat Fastned in faling zou kunnen gaan ? In een markt dat volop aan het groeien is zie ik eigenlijk het probleem niet echt , akkoord ze zijn nog verlieslatend maar er zijn toch zoveel bedrijven die jaren met verlies werken ? Ik wil alleen maar bijleren dus graag jullie feedback over mijn gedachtengang , ik zou graag intekenen …
Thx
Lernout en Hauspie had toch ook de toekomst.