Regeringsvorming 2024
Re: Regeringsvorming 2024
Cynisch bedoeld natuurlijk. Uit principe zou hij dit moeten weigeren en doorgaan tot 66 of 67.
Begrijp ik ook wel …. Maar dat hebben ze hier gisteren reeds toegelicht : «als het recht er is maken we er maar gebruik van maken »
Ook al zijn ze er eigenlijk tegen …. (Wat ik dan weer niet begrijp)
Het zijn precies VLD’ers , daar zie je zelfde verschijnselen :
A zeggen
B doen
Een nieuwe bijnaam voor op SG : carpe de Croo.
Doet met denken aan een leidinggevende van vroeger
Personeel ambeteren tot en met , syndicaal afgevaardigden buiten spel zetten waar het kon.
Had een redelijke vrijgeleide , want had directeur in zijn knijt.
Tot er een nieuwe directeur kwam. Die uiteraard vlug door had wat voor een wannebe hij was ….
Hij voelde zelf ook al de bui ineens hangen , en toevallig een maand voor hij ontslagen werd liet hij zich vlug nog lid maken bij vakbond , om dan na zijn ontslag juridische bijstand op te eisen bij vakbond (die vlieger ging alsnog niet op)
Laatst gewijzigd door KV op 2 februari 2025, 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Respect, het is weinigen gegeven een juiste zelfdiagnose te stellen en daar zo open voor uit te komenhaelewyn schreef: ↑Vandaag 14:53
(3) als je morgen chronisch, ongeneeslijk en zwaar ziek wordt, net als ik, verwacht ik je.
Dan is het zeker mijn beurt om wat met jou te lachen zoals jij zo graag doet.
Wat ben je toch een ferme vent he zeg !!
Man man man ... wat een kerel.
De ballen van pinokkio, de smoel van Trump... en het verstand van Jerom uit Suske en Wiske.
Misschien kan je nu al aan de tap gaan hangen... ?
""""Mensen met een theatrale persoonlijkheidsstoornis of aandachtsstoornis, houden van veel aandacht. Ze hebben de neiging om hun gevoelens flink aan te dikken en deze op een dramatische manier te brengen. Als ze niet in het middelpunt van de aandacht staan, is de teleurstelling groot.""""""
(Psyq.nl)
De regering is gevormd, dit topic wordt dan ook gesloten.
Discussies over de nieuwe regering kunnen hier gevoerd worden: federale-arizona-regering-t33254.html#p640146
Discussies over de nieuwe regering kunnen hier gevoerd worden: federale-arizona-regering-t33254.html#p640146
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!