Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Ja ?vortex schreef: ↑Vandaag 13:35Het was natuurlijk ook wel compleet naast de kwestie om die afgenomen koopkracht op de staatshervorming te steken héKV schreef: ↑Vandaag 13:22 Ik had hier een paar weken geleden dezelfde bedenking geuit (i.v.m.) koopkracht vroeger en nu en het huishouden , Ik kreeg toen de wijze raad van intellectueel SG-nick , die mij op een zeer filosofische wijze deed terugdenken aan voetbalclub Anderlecht. Misschien moet je hetzelfde doen.
Anderlecht , ten tijde van voor staatshervormingen weliswaar
Ik dacht begrepen te hebben dat we er allen op vooruit zouden gaan na vele staatshervormingen ....
Met 2 gaan werken is het uiteindelijk gaan werken wegens de levensduurte
Misschien wel. Is altijd wel te koppelen aan een bezoekje aan kfc , starbucks ... en de winkeliers van Afrikaanse origine rond de Aarschotstraat.
@KV : ik herinner me nog een keer toen nva mee de macht opnam.. Meerdere bekenden hadden ervoor gestemd omdat ze dachten dat dat goed voor hun portemonnee was. Ze hadden er al snel spijt van.
Ik vermoed dat er nu een gelijkaardige beweging op gang komt.
Eens curieus hoe democratisch BDW gaat zijn als er betogingen van Griekse omvang komen.
Direct weer wat stemmen erbij. En er ook af.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Het leven van KiWi indien er geen staatshervormingen waren geweest ...vortex schreef: ↑Vandaag 13:35Het was natuurlijk ook wel compleet naast de kwestie om die afgenomen koopkracht op de staatshervorming te steken héKV schreef: ↑Vandaag 13:22 Ik had hier een paar weken geleden dezelfde bedenking geuit (i.v.m.) koopkracht vroeger en nu en het huishouden , Ik kreeg toen de wijze raad van intellectueel SG-nick , die mij op een zeer filosofische wijze deed terugdenken aan voetbalclub Anderlecht. Misschien moet je hetzelfde doen.
Anderlecht , ten tijde van voor staatshervormingen weliswaar
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Ook in landen zonder ingewikkelde staatsstructuur en zonder staatshervormingen zijn 2-verdieners de norm geworden ...
De oorzaak zal dus toch ergens anders moeten liggen
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Het gezever over te weinig diversiteit is weer begonnen. Is dat tegenwoordig het belangrijkste in onze samenleving?