Tips and tricks om de solidariteitsbijdrage (vermogensbelasting) te beperken.
TIP
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Tips and tricks om de solidariteitsbijdrage (vermogensbelasting) te beperken.
Als men verhuur aan particulieren zou belasten zoals verhuur aan bedrijven, zou dan de particuliere huurder zijn huur dan ook mogen aftrekken van zijn belastbaar inkomen ?
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Tips and tricks om de solidariteitsbijdrage (vermogensbelasting) te beperken.
2x correct:KleineSpaarder schreef: ↑Gisteren 16:03Ja? Ik zie het zo: De Wever kent niets van onderhandelen. Hij begint direct met iets te GEVEN. Een ervaren onderhandelaar GEEFT niets en VRAAGT niets. Als de ANDER iets VRAAGT, zegt hij: "OK. En wat bied je aan?".
Kijk naar Trump. Voert import tarieven in. Mexico en Canada zeggen: mijnheer Trump, dat kun je niet doen. Jawel, zegt Trump. Daar kunnen we toch iets aan doen, zeggen Mexico en Canada. Ik luister, zegt Trump. We kunnen dit en dat, zeggen Mexico en Canada. OK, zegt Trump. Dan stellen we de import tariffs MET EEN MAAND uit. Na 1 maand staan Mexico en Canada daar weer .... OK, zegt Trump, wat bieden jullie aan?
De Wever heeft de Vlamingen verpatst om premier te worden. Om te vermijden dat de "grootste Vlaamse politicus aller tijden" nooit iets gerealiseerd heeft.
1/ Bartje heeft ons verkocht aan Achteruit, de crimineel pyromaan VDB liet dit daarstraks heel duidelijk verstaan
2/ Trump neemt beslissingen die direct worden terug gedraaid als anderen doen wat hij wil, zoiets noemen ze een staatsman !
Make Spaargids " Great Again ! "
-
- Jr. Member
- Contacteer:
En deze belofte heeft hij ook ingeslikt. En dan verwijt hij De Croo dat die alles deed om premier te mogen worden ...voorheenCP1234 schreef: ↑Gisteren 20:462x correct:KleineSpaarder schreef: ↑Gisteren 16:03
De Wever heeft de Vlamingen verpatst om premier te worden. Om te vermijden dat de "grootste Vlaamse politicus aller tijden" nooit iets gerealiseerd heeft.
1/ Bartje heeft ons verkocht aan Achteruit, de crimineel pyromaan VDB liet dit daarstraks heel duidelijk verstaan
2/ Trump neemt beslissingen die direct worden terug gedraaid als anderen doen wat hij wil, zoiets noemen ze een staatsman !
N-VA-voorzitter De Wever trekt voluit communautaire kaart in 2024: "Het is confederalisme of niets"
De N-VA stapt na de volgende verkiezingen in 2024 alleen in een federale regering als die het confederalisme organiseert. Dat heeft partijvoorzitter Bart De Wever gezegd in "De ochtend" op Radio 1. "Ik vrees dat anders de welvaart in Vlaanderen tegen 2029 volledig verdwenen zal zijn", zegt hij fors. "Het is confederalisme of niets."
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Jongens, natuurlijk is niemand blij hiermee. Dit gaat mij ook geld kosten.
Maar is er een alternatief ? Ik denk het niet.
Vanachter het toetsenbord is het gemakkelijk om principieel te zijn.
Maar is er een alternatief ? Ik denk het niet.
Vanachter het toetsenbord is het gemakkelijk om principieel te zijn.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.