Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
Re: Peiling: presidentsverkiezingen VS 2024
Democratisch verkozen is het enige positieve dat je er over kan vinden ? Dan is het gene vette.
Je kan zo van Neufchateau Marcske zeggen dat hij een schone moustache had maar als dat alles is wat er goed aan is..dan is het gene vette.
Je kan zo van Neufchateau Marcske zeggen dat hij een schone moustache had maar als dat alles is wat er goed aan is..dan is het gene vette.
Volgens De Heer Clinton wordt de fellatio niet beschouwd als sexuele activiteit.
In die optiek is het inderdaad vermeend: "ten orechte beschouwd als"
Ik heb gezegd.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Voor een president van een land is het belangrijkste dat hij democratisch verkozen was. Of jij of iemand anders hem sympathiek vindt of niet doet er niet toe
Biden was democratisch verkozen bij de vorige verkiezingen (ook al menen sommigen van niet ).
Trump is democratisch verkozen bij de laatste verkiezingen (ook al menen sommigen - zij het anderen dan in voorgaande regel - van niet).
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
De definitie die Bill Clinton aan sexuele activiteit geeft is een andere dan de definitie die algemeen gangbaar is ...
Onder seksualiteit verstaan we de handelingen die gericht zijn op intiem lichamelijk contact die gepaard gaan met gevoelens van opwinding, lust en passie.
Een seksuele handeling is een manier waarop mensen hun seksualiteit ervaren en uiten. Mensen ondernemen een verscheidenheid aan seksuele handelingen, variërend van activiteiten die alleen worden gedaan tot handelingen met iemand anders. Ook likken, strelen met de tong, kan als opwindend worden ervaren en is dan een seksuele handeling. Dit is mogelijk met alle delen van het lichaam. In een brede definitie vallen er ook aanraking van borst(en), billen of geslachtsdelen en zoenen onder
De Heer Clinton heeft de definitie van de activiteit vernauwd nadat hij publiekelijk en tegen de waarheid in ontkend heeft de activiteit in zijn brede betekenis ondergaan te hebben.
Ik heb gezegd.
Hij had er beter een mantra tegenaan gesmeten.
Ik stel me enkel de vraag wat de kracht van marketing wel is in deze wereld en hoe dom mensen zijn.
In dit geval was het lang een keuze voor de inwoners van de US tussen de pest en de cholera.
Dat ze er hunne plan mee trekken !
Geen idee wie er dat hier betwist. Ik niet. Geen van beide.VincentVega schreef: ↑Vandaag 16:59 Biden was democratisch verkozen bij de vorige verkiezingen (ook al menen sommigen van niet ).
Trump is democratisch verkozen bij de laatste verkiezingen (ook al menen sommigen - zij het anderen dan in voorgaande regel - van niet).
Ik stel me enkel de vraag wat de kracht van marketing wel is in deze wereld en hoe dom mensen zijn.
In dit geval was het lang een keuze voor de inwoners van de US tussen de pest en de cholera.
Dat ze er hunne plan mee trekken !
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Gelukkig is FVDB ook een democratisch verkozen Belgisch politicusVincentVega schreef: ↑Vandaag 16:59Voor een president van een land is het belangrijkste dat hij democratisch verkozen was. Of jij of iemand anders hem sympathiek vindt of niet doet er niet toe
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
En dat respecteer ik. Ook Filip De Winter is een democratisch verkozen politicus …KV schreef: ↑Vandaag 19:10Gelukkig is FVDB ook een democratisch verkozen Belgisch politicusVincentVega schreef: ↑Vandaag 16:59
Voor een president van een land is het belangrijkste dat hij democratisch verkozen was. Of jij of iemand anders hem sympathiek vindt of niet doet er niet toe
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- PotjeVickx
- Newbie
- Contacteer:
Allez vooruit, als ik in het WZC zit en ik bekak me meermaals per dag dan ga ik mijn meest seksueel actieve periode tegemoet wanneer ze mijn billen afvegen.VincentVega schreef: ↑Vandaag 17:01In een brede definitie vallen er ook aanraking van borst(en), billen of geslachtsdelen en zoenen onder