inloggen op site Keytrade
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: inloggen op site Keytrade
Ik denk dat er hier mensen zijn die regelmatig problemen hebben met Keytrade en het zijn altijd dezelfde.
Misschien moeten die zich een paar vragen stellen maar wel de goeie vragen ....
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Zoals:
Zou ik niet beter naar een andere bank overstappen waar je als klant wel steeds toegang hebt tot je rekeningen?
Of Keytrade kan zich de vraag stellen: zou ik niet beter eerst communiceren naar klanten toe vooraleer ik iets wijzig aan de toegang tot de rekeningen?
De problemen van de laatste weken hebben te maken met klanten die een gebruikersnaam hebben met daarin een koppelteken (zoals 000xxxxx-xx).
Je kan op de site aanloggen via dezelfde gebruikersnaam maar zonder koppelteken (000xxxxxxx).
Met de app waren er geen problemen ...
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Bedankt Ama, maar bij mij staat er geen koppelteken in.
Laatst gewijzigd door mver op 6 februari 2025, 12:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik denk dat jij voor jezelf moet spreken en niet oordelen over situaties en mensen die je niet kent. Misschien moet jij je eens een paar vragen daarover stellen.
VincentVega schreef: ↑6 februari 2025, 12:02Voor mij klopt hun uitleg alvast alweer niet VV.Ayhrual schreef: ↑6 februari 2025, 11:52 Ik denk dat er hier mensen zijn die regelmatig problemen hebben met Keytrade en het zijn altijd dezelfde.
[/quo
Zoals:
Zou ik niet beter naar een andere bank overstappen waar je als klant wel steeds toegang hebt tot je rekeningen?
Of Keytrade kan zich de vraag stellen: zou ik niet beter eerst communiceren naar klanten toe vooraleer ik iets wijzig aan de toegang tot de rekeningen?
De problemen van de laatste weken hebben te maken met klanten die een gebruikersnaam hebben met daarin een koppelteken (zoals 000xxxxx-xx).
Je kan op de site aanloggen via dezelfde gebruikersnaam maar zonder koppelteken (000xxxxxxx).
Met de app waren er geen problemen ...
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Mijn uitleg geldt enkel voor klanten met een gebruikersnaam met daarin een koppelteken in. Dat zijn meestal klanten die van een overgenomen bank afkomstig zijn, zoals ex-Kaupthing Edge klanten.
Van andere problemen ben ik niet op de hoogte …
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
+1, Keytrade klant van bijna het begin, nooit problemen mee gehad !
Ook hun klantendienst reageert steeds redelijk snel; nooit langer dan 3 werkdagen moeten wachten.
Uiterst tevreden over !
Make Spaargids " Great Again ! "
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Als we onze eigen ervaringen niet meer mogen delen, wie ben jij om daarover te beslissen ! Veel mensen klagen steeds over Keytrade maar bij de andere banken loopt alles vlotjes ... Persoonlijk kan ik boeken over doen over problemen bij Argenta en KBC en enkel lof geven over Keytrade.
Make Spaargids " Great Again ! "
Zoals : vind ik bankieren bij een andere bank beter en plezanter ? Ja
Is het elders gratis ? Ja
Zijn ze bij een andere bank klantvriendelijker ? Ja
Zijn er bij een andere bank minder problemen ? Ja
Zou ik liever betalen voor mijn zichtrekening dan weer klant te worden bij keytrade ? Ja
Zelfs al geven ze me bij keytrade 20 of 50 euro per jaar ? Ja
Heb ik keytrade meer dan 1 kans (fuck-ups) gegeven ? Ja
Word ik door de klantendienst bij mijn huidige bank veel sneller geholpen? Ja
Dat zijn niet de goeie vragen zeker ... ?
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Dan is uw conclusie genomen, hoop ik dan. Keytrade zal content zijnKakkie schreef: ↑6 februari 2025, 12:56Zoals : vind ik bankieren bij een andere bank beter en plezanter ? Ja
Is het elders gratis ? Ja
Zijn ze bij een andere bank klantvriendelijker ? Ja
Zijn er bij een andere bank minder problemen ? Ja
Zou ik liever betalen voor mijn zichtrekening dan weer klant te worden bij keytrade ? Ja
Zelfs al geven ze me bij keytrade 20 of 50 euro per jaar ? Ja
Heb ik keytrade meer dan 1 kans (fuck-ups) gegeven ? Ja
Word ik door de klantendienst bij mijn huidige bank veel sneller geholpen? Ja
Dat zijn niet de goeie vragen zeker ... ?![]()
![Afro O0](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/afro.gif)
Ik geef eens een +1
En nog 1 erbij voor elk topic waar je die stelling herhaalt als ze van toepassing is.
Goed lezen. Je moet niet over ervaringen van een ander spreken. Ik zeg niets over je eigen ervaringen.voorheenCP1234 schreef: ↑6 februari 2025, 12:47Als we onze eigen ervaringen niet meer mogen delen, wie ben jij om daarover te beslissen ! Veel mensen klagen steeds over Keytrade maar bij de andere banken loopt alles vlotjes ... Persoonlijk kan ik boeken over doen over problemen bij Argenta en KBC en enkel lof geven over Keytrade.
Tja .. dat is de klassieke mening : ik ben tevreden over XYZ..
Iedereen die niet tevreden is heeft ongelijk.
Apart is dat wel.![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Bij Aion zullen ze het vast graag horen en kopiëren.
Iedereen die niet tevreden is heeft ongelijk.
En hier denkt hij zelfs te mogen concluderen dat Keytrade gelukkig is om klanten te zien vertrekken die vinden dat de dienstverlening ondermaats is
Apart is dat wel.
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Bij Aion zullen ze het vast graag horen en kopiëren.