Uitpas
Uitpas
In zowat alle gemeenten kan je een 'uitpas' kopen voor max 5 euro. Deze voordeelkaart geeft korting op duizenden plekken.
Ik kocht ze in de plaatselijke bib. Bij elk bezoek daar komt er 1 punt op mijn pas. Tien punten geven recht op een gratis zwembeurt in het zwembad van de buurgemeente; met tien punten verleng ik ook mijn lidmaatschap voor een jaar bij de bib. Let wel, de Uitpas zelf blijft 'eeuwig' geldig.
Ik kocht ze in de plaatselijke bib. Bij elk bezoek daar komt er 1 punt op mijn pas. Tien punten geven recht op een gratis zwembeurt in het zwembad van de buurgemeente; met tien punten verleng ik ook mijn lidmaatschap voor een jaar bij de bib. Let wel, de Uitpas zelf blijft 'eeuwig' geldig.
- PaperbackWriter
- Full Member
- Contacteer:
Re: Uitpas
Dat is mooi meegenomen maar niet voor iedereen.
Dit is wat ik hierover vind en mijn gemeente staat er niet bij.
https://www.vlaanderen.be/uitpas
"Procedure
Als uw gemeente deelneemt aan UiTPAS, kunt u deze op verschillende locaties in uw gemeente aanschaffen. Bezoek het dichtstbijzijnde verkooppunt in uw buurt."
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: Uitpas
vraag eens aan je gemeente waarom ze niet meedoen? Je kan misschien de aanzet geven om in te stappen.
Je kan ook proberen om hem online aan te vragen. Ik weet niet of dat afhankelijk is van je gemeente.
Update: Beetje verder gelezen dan jouw neus lang is
:
Mijn gemeente of regio is geen UiTPAS-gemeente?
Een overzicht van alle deelnemende gemeenten en regio’s vind je hier.
Staat je stad of gemeente niet in de lijst? Geen zorgen. Je kan nog altijd een UiTPAS kopen, punten sparen en omruilen in deelnemende steden en gemeenten. Het kansentarief is wel enkel van toepassing in je eigen stad of regio.
De collega’s van publiq zijn dagelijks bezig om zoveel mogelijk steden en gemeenten te overtuigen om zich aan te sluiten bij het UiTPAS-initiatief.
Dus je kan toch meedoen. Veel succes.
Je kan ook proberen om hem online aan te vragen. Ik weet niet of dat afhankelijk is van je gemeente.
Update: Beetje verder gelezen dan jouw neus lang is
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Mijn gemeente of regio is geen UiTPAS-gemeente?
Een overzicht van alle deelnemende gemeenten en regio’s vind je hier.
Staat je stad of gemeente niet in de lijst? Geen zorgen. Je kan nog altijd een UiTPAS kopen, punten sparen en omruilen in deelnemende steden en gemeenten. Het kansentarief is wel enkel van toepassing in je eigen stad of regio.
De collega’s van publiq zijn dagelijks bezig om zoveel mogelijk steden en gemeenten te overtuigen om zich aan te sluiten bij het UiTPAS-initiatief.
Dus je kan toch meedoen. Veel succes.