De Wever pakt bestaande pensioenrechten (grotendeels) af.
Re: De Wever pakt bestaande pensioenrechten (grotendeels) af.
Dat is waar mijnheer maar die moet dan niet op vervroegd pensioen om 2 keer langs de kassa te passeren.haelewyn schreef: ↑Gisteren 13:21 Die "iemand" heeft mogelijk zelf vele jaren bijgedragen* aan het systeem en krijgt daar nu iets voor terug. De werkloosheid moet natuurlijk 'onvrijwillig' zijn.**
*Rechtse rakkers vergeten dat stukje maar al te graag..
Dat maakt hun verhaal al eens nonsens.
** Sommige linkse rakkers vergeten dit stukje soms.
Als eens terug gedacht aan de periode tijdens corona? Fabrieken, winkels en horeca maanden dicht of op een lager pitje. Die mensen hebben toen al moeten inleveren, want ze konden niet werken. En dan zou dat volgens U niet gelijkgesteld mogen zijn? Ik snap uw redenering als je dat doortrekt naar langdurig werklozen, maar niet naar mensen die om een of andere reden economisch werkloos zijn.
-
- Newbie
- Contacteer:
je kan onvrijwillig werkloos worden maar vrijwillig werkloos blijvenhaelewyn schreef: ↑Gisteren 13:21 Die "iemand" heeft mogelijk zelf vele jaren bijgedragen* aan het systeem en krijgt daar nu iets voor terug. De werkloosheid moet natuurlijk 'onvrijwillig' zijn.**
Mijnheer De Wever zou dan best ook snijden in de gepensioneerden hun pensioen nu hij toch raakt aan verworven rechten, dan is de put ook sneller dicht.
De hoge , reeds lopende , ambtenarenpensioenen aftoppen op maximum 2.000 euro netto zou reeds een enorme besparing opleveren .
Dat zou al een sterk begin zijn mijnheer Brem.
Of je de man nog x jaar (55+'er) op werkloosheid zet of op vervroegd pensioen.. in beide gevallen betaalt de staat hem door.dirkjan schreef: ↑Gisteren 13:35Dat is waar mijnheer maar die moet dan niet op vervroegd pensioen om 2 keer langs de kassa te passeren.haelewyn schreef: ↑Gisteren 13:21 Die "iemand" heeft mogelijk zelf vele jaren bijgedragen* aan het systeem en krijgt daar nu iets voor terug. De werkloosheid moet natuurlijk 'onvrijwillig' zijn.**
Vervroegd pensioen is levenslang verminderd pensioen.
Beter om te wachten tot het de volle pot is ? Nee toch
..
PulpFiction ...
Vincent Vega en Carpe ....
Dat verklaart alles waarom het zo verregaande betoog van gisteren van de ene voor de andere.....
VincentVega schreef: ↑8 februari 2025, 20:02
Wat de pensionering van Carpe betreft: of je iemand hypocriet mag noemen met 42 gewerkte jaren die binnen de regels van de geldende wetgeving blijft, dat mag je met hem uitvechten (veel succes ).
Mijn pensioen is nog ver weg en ik lig er niet van wakker.
Het is wel hypocriet dat net jij - die anders opkomt voor hen die om welke reden dan ook niet actief zijn en aan de subsidieslurf liggen - nu een forumgebruiker bekritiseert die 42 jaar gewerkt heeft en vervroegd oppensioenstelling gaat binnen de huidige regelgeving. O ja, de gemiddelde loopbaanduur is amper 34,7 jaar in België (in Nederland en de Scandinavische landen is dat meer dan 40 jaar). Carpe trekt dus het gemiddelde naar boven.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Wow, zo'n snelle observatie ...
Waar is de tijd dat de sossen het volk nog wat cultuur wilden bijbrengen? Het ziet er naar uit dat het bij sommigen parels voor de zwijnen waren
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
We hebben een nieuwe Einstein op het forumKV schreef: ↑Gisteren 20:24
PulpFiction ...
Pulp Fiction.JPG
Vincent Vega en Carpe ....
Dat verklaart alles waarom het zo verregaande betoog van gisteren van de ene voor de andere.....
VincentVega schreef: ↑8 februari 2025, 20:02
Wat de pensionering van Carpe betreft: of je iemand hypocriet mag noemen met 42 gewerkte jaren die binnen de regels van de geldende wetgeving blijft, dat mag je met hem uitvechten (veel succes ).
Mijn pensioen is nog ver weg en ik lig er niet van wakker.
Het is wel hypocriet dat net jij - die anders opkomt voor hen die om welke reden dan ook niet actief zijn en aan de subsidieslurf liggen - nu een forumgebruiker bekritiseert die 42 jaar gewerkt heeft en vervroegd oppensioenstelling gaat binnen de huidige regelgeving. O ja, de gemiddelde loopbaanduur is amper 34,7 jaar in België (in Nederland en de Scandinavische landen is dat meer dan 40 jaar). Carpe trekt dus het gemiddelde naar boven.
LOL Tegen zoveel inzicht kan ik echt niet op! LOL
Je hebt vandaag blijkbaar een hele drukke dag gehad, beste KV alias dirkjan
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
VincentVega schreef: ↑Gisteren 21:13
ViVi toch ....
Gisteren was ik nog Haelewyn , nu ben ik ineens ook al DirkJan ...
Je doet en denkt maar , het bevestigt ook alleen maar je 'vermogen' wat inzicht en doorzicht betreft.
Ik ben dus weerom niet verbaasd ....
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Daar moet ik je toch gelijk in geven, dirkjan is duidelijk Bremtrol aka Desteir aka Haelewyn ...KV schreef: ↑Gisteren 21:58VincentVega schreef: ↑Gisteren 21:13
ViVi toch ....
Je doet en denkt maar , het bevestigt ook alleen maar je 'vermogen' wat inzicht en doorzicht betreft.
Anderzijds zullen we maar zwijgen over jouw inzicht om VV en Carpe gewoonweg te linken omdat hun avatar's van dezelfde film komen en ze een rechtse mening hebben ... Moest het al zo zijn, ik weet het niet dus alles is mogelijk, heb je er alvast HEEL lang over gedaan om die 2 te matchen ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Ik ben ze allemaal.voorheenCP1234 schreef: ↑Gisteren 22:27
Daar moet ik je toch gelijk in geven, dirkjan is duidelijk Bremtrol aka Desteir aka Haelewyn ...
CarpeNoctem, Brembos, Haelewyn, KV, Kwakkie en Kakkie, VincentVega, CharlesVDW, pukkie, Woeste, ... en ik heb er wel nog wat..
Ik was ook een dag of twee hijdienietmaggequote worden : 'voorheenCP1234' . Maar daar ben ik mee gestopt.
Dat gevoel van leegte in mijn hoofd kon ik niet gewoon worden en ik werd er ineens nog gekker van dan ik al was.
Grapje he mannen.
A propos : CN en VV zijn dezelfde. Geen twijfel aan. Ik zwijg even over de rest van de lijst.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 9 februari 2025, 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.
ik vind BOEM
PAUKESLAG van Paul van Ostaijen toch veel leesbaarder dan vorige berichten https://commons.wikimedia.org/wiki/File ... keslag.jpg
LOL en veel mooier
dan vorige berichten LOL
PAUKESLAG van Paul van Ostaijen toch veel leesbaarder dan vorige berichten https://commons.wikimedia.org/wiki/File ... keslag.jpg
LOL en veel mooier
dan vorige berichten LOL
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Beste KiWi, het ene sluit het andere niet uit …KV schreef: ↑Gisteren 21:58VincentVega schreef: ↑Gisteren 21:13
ViVi toch ....
Maar die logica is (wederom) te hoog gegrepen voor jouw brein.
En plots je nicks Haelewyn en DirkJan met hoofdletters gaan schrijven om je zo minder verdacht te maken, maakt je juist meer verdacht
Los daarvan, herken ik je ook aan je “steil”
KV schreef: Wat zijn oneliners of zijn steil betrof :
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid