Federale Arizona-regering
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Federale Arizona-regering
Voor zover dat nog niet duidelijk was uit woordgebruik, zinsconstructie ... we hebben te maken met de nieuwste nick van haelewyn.
Nummer ik-weet-niet-meer-hoeveel ...
O ja, zijn "bekentenis" is ingegeven doordat hij vergeten switchen is van nickname ... meer bewijs kan je niet hebben!
Laatst gewijzigd door VincentVega op 12 februari 2025, 10:00, 3 keer totaal gewijzigd.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Net zoals bij jou en de 14 andere nicks van jouw persoon er kenmerkende eigenschappen zijn ... De rechtse teneur (of terreur), het narcisme, het ik-ik-ik rechtvaardigheidsgevoel, de grootspraak, ..... . Of dacht je van niet ?VincentVega schreef: ↑Gisteren 09:53Voor zover dat nog niet duidelijk was uit woordgebruik, zinsconstructie ... we hebben te maken met de nieuwste nick van haelewyn.
Vergeten te switchen van nick : is jou toch ook al overkomen he ? Ik herinner me dergelijke voorvallen duidelijk en levendig.
Het enige verschil : ik kom er voor uit. Jij niet.
Voor alle duidelijkheid. VincentVega, Carpenoctem, CharlesVDW en nog meerdere andere nicks zijn allemaal dezelfde persoon. En vanuit dat idee en vanuit een 'rechtvaardigheidsgevoel' doe ik hier hetzelfde.
So what.
Laatst gewijzigd door Kakkie op 12 februari 2025, 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Nope. Jij komt er enkel voor uit nadat je tegen de lamp bent gelopenKakkie schreef: ↑Gisteren 10:03Net zoals bij jou en de 14 andere nicks van jouw persoon er kenmerkende eigenschappen zijn .... Of dacht je van niet ?VincentVega schreef: ↑Gisteren 09:53
Voor zover dat nog niet duidelijk was uit woordgebruik, zinsconstructie ... we hebben te maken met de nieuwste nick van haelewyn.
Vergeten te switchen van nick : is jou toch ook al overkomen he ? Ik herinner me dergelijke voorvallen duidelijk en levendig.
Het enige verschil : ik kom er voor uit. Jij niet.
So what.
Aah nee. ik zeg het immers zelf.
Wat jij ? Je geeft het niet toe, zelfs als je tegen de lamp loopt.
Je bent zoals de bedriegende echtgenoot die verkondigt : """"Zelfs al zien ze je er bovenop zitten : blijven ontkennen !!!! Op den duur twijfelt iedereen wel"""""""
Maakt dat jou beter ?
Vanuit jouw ogen bekeken wellicht wel.
Je bent zoals de bedriegende echtgenoot die verkondigt : """"Zelfs al zien ze je er bovenop zitten : blijven ontkennen !!!! Op den duur twijfelt iedereen wel"""""""
Maakt dat jou beter ?
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Jij bent zoals de bedriegende echtgenoot die betrapt terwijl je er bovenop zit en dan zegt: "ik moet je iets zeggen: ja, ik heb iemand anders".Kakkie schreef: ↑Gisteren 10:08 Aah nee. ik zeg het immers zelf.
Maakt dat jou beter ?
En daardoor hoopt "nu ik zelf bekend heb, zal ik er wel ongestraft mee weg komen"
Too little, too late!
Dus ... tussen de regels gelezen geef je hiermee toe dat je meerdere nicks hebt.
Dat van hierboven : ik zou altijd wachten om dat te zeggen tot ik er weer af ben. Zeg nu zelf : aan een ander ken je jezelf.
Nog iets : ik heb het hier zelfs al eerder toegegeven. Je hebt gewoon niet goed genoeg gelezen.
Dat van hierboven : ik zou altijd wachten om dat te zeggen tot ik er weer af ben. Zeg nu zelf : aan een ander ken je jezelf.
Nog iets : ik heb het hier zelfs al eerder toegegeven. Je hebt gewoon niet goed genoeg gelezen.
haelewyn schreef: ↑9 februari 2025, 22:31 Ik ben ze allemaal.
CarpeNoctem, Brembos, Haelewyn, KV, Kwakkie en Kakkie, VincentVega, CharlesVDW, pukkie, Woeste, ... en ik heb er wel nog wat..
Ik was ook een dag of twee hijdienietmaggequote worden : 'voorheenCP1234' . Maar daar ben ik mee gestopt.
Dat gevoel van leegte in mijn hoofd kon ik niet gewoon worden en ik werd er ineens nog gekker van dan ik al was.
Grapje he mannen.
A propos : CN en VV zijn dezelfde. Geen twijfel aan. Ik zwijg even over de rest van de lijst.
Laatst gewijzigd door Kakkie op 12 februari 2025, 10:36, 2 keer totaal gewijzigd.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Nope ... dan moet je al heel veel tussen de regels lezen als je dat besluit
Maar ja, dat is dan ook jouw specialiteit: niet lezen wat er staat maar je eigen fantasie creëren
En dat is dan weer jouw specialiteit : je eigen kenmerken op een ander plakken.
Om het met dezelfde stijl van voorbeelden weer te geven als daarnet : Diegene die in een groep zit, het in zijn broek doet met een grote boodschap ... en dan de vinger wijst naar iemand aan de overkant van de tafel , zeggende : je hebt in je broek gesch****. Dan rap gaan lopen en volgende week in het lang en breed verkondigen : dat heb ik toch weer eens mooi aan het licht gebracht he zeg, kijk eens hoe knap ik ben.
Enfin, we amuseren ons hier weer kostelijk. Iets te goed wellicht.
Om het met dezelfde stijl van voorbeelden weer te geven als daarnet : Diegene die in een groep zit, het in zijn broek doet met een grote boodschap ... en dan de vinger wijst naar iemand aan de overkant van de tafel , zeggende : je hebt in je broek gesch****. Dan rap gaan lopen en volgende week in het lang en breed verkondigen : dat heb ik toch weer eens mooi aan het licht gebracht he zeg, kijk eens hoe knap ik ben.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Allemaal speculatie ... de enige van wie we 100% zeker weten dat hij in zijn broek heeft gesch**** dat ben jijKakkie schreef: ↑Gisteren 10:33 En dat is dan weer jouw specialiteit : je eigen kenmerken op een ander plakken.
Het is toch nog mooie dag vandaag
Goh...Ik weet het ook van jou heel zeker. En daar heb je zelf ook opzettelijk en niet opzettelijk voor gezorgd, ooit.VincentVega schreef: ↑Gisteren 10:39 Allemaal speculatie ... de enige van wie we 100% zeker weten dat hij in zijn broek heeft gesch**** dat ben jij
Het is toch nog mooie dag vandaag
Broek nog proper hier hoor. Enkel een paar incontinentiedruppels, gelegen aan de leeftijd.
En van op mijn stoel voor de pc te blijven zitten en wc-bezoek uit te stellen.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Back on topic:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Op de luchthaven was er het probleem dat het veiligheidspersoneel ging staken.
Gezien die al jaren onderbemand, etc zijn, is hun bereidheid om aan eender welke staking deel te nemen groter dan gemiddeld.
Geen veiligheidspersoneel = geen passagierscreening = geen vluchten.
Die anderen die dan maar eventueel meestaken op de luchthaven : dat die niet goed weten waarom ligt een beetje aan hun eigen kennisveld wat het gebeuren op de luchthaven betreft.
Gezien die al jaren onderbemand, etc zijn, is hun bereidheid om aan eender welke staking deel te nemen groter dan gemiddeld.
Geen veiligheidspersoneel = geen passagierscreening = geen vluchten.
Die anderen die dan maar eventueel meestaken op de luchthaven : dat die niet goed weten waarom ligt een beetje aan hun eigen kennisveld wat het gebeuren op de luchthaven betreft.
En ook bij Bpost zijn ze hun werkgever alweer verder aan het kapot staken dit keer zogezegd tegen een aanpassing van postrondes.
In het zuiden van het land protesteren de postbodes al een aantal dagen tegen een geplande reorganisatie van de lokale postrondes. Bpost benadrukte dat er geen jobs verdwijnen, maar dat er wel een herverdeling van de postrondes komt "in functie van de noden op het terrein". Vakbond CSC Transcom is dan weer van mening dat de reorganisatie "te ver" gaat en "te snel" is.
Bpost is nu ook niet het bedrijf waar alles menselijker geworden is
maar eerder wel het bedrijf waar de computer bepaalt hoeveel seconden één uitreiking duurt. Al jaren een probleem dat voor ongenoegen zorgt.
Het bedrijf waar postbodes 'lopen' met pakjes, ze over afsluitingen gooien, een fles meenemen in de auto om in te plassen omdat er geen tijd is voor een echte stop, etc.
Als je mensen met 100 pakjes per dag op de baan stuurt moet je niet verbaasd zijn dat ook hun bereidheid om te staken groter wordt.
Jullie zien het natuurlijk anders :
Ocharme die brave werkgever waar geen 10897 managers hogere lonen opstrijken om de boel naar de vaantjes te helpen en de stakende werknemers aan de andere kant van het spectrum zitten, met de zweep van de computer achter zich.
Ocharme BPOST , die het al zo moeilijk heeft om hun voortbestaan te verzekeren.
Zelfde probleem als in de politiek :
als er geen duizenden nietsnutmanagers de boel om zeep zouden helpen, zou het nu ook niet zo slecht gaan.
maar eerder wel het bedrijf waar de computer bepaalt hoeveel seconden één uitreiking duurt. Al jaren een probleem dat voor ongenoegen zorgt.
Het bedrijf waar postbodes 'lopen' met pakjes, ze over afsluitingen gooien, een fles meenemen in de auto om in te plassen omdat er geen tijd is voor een echte stop, etc.
Als je mensen met 100 pakjes per dag op de baan stuurt moet je niet verbaasd zijn dat ook hun bereidheid om te staken groter wordt.
Jullie zien het natuurlijk anders :
Ocharme die brave werkgever waar geen 10897 managers hogere lonen opstrijken om de boel naar de vaantjes te helpen en de stakende werknemers aan de andere kant van het spectrum zitten, met de zweep van de computer achter zich.
Ocharme BPOST , die het al zo moeilijk heeft om hun voortbestaan te verzekeren.
Zelfde probleem als in de politiek :
als er geen duizenden nietsnutmanagers de boel om zeep zouden helpen, zou het nu ook niet zo slecht gaan.