Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
En dan de echtgenote die eronder ligt en tegen haar man zegt, wanneer ze betrapt wordt : "het is niet wat je denkt"VincentVega schreef: ↑Gisteren 10:26Jij bent zoals de bedriegende echtgenoot die betrapt terwijl je er bovenop zit en dan zegt: "ik moet je iets zeggen: ja, ik heb iemand anders".![]()
![Evil >:D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/evil.gif)
Zoek jij maar verder naar dat vakje voor de instantbetaling.
Boven of onder de lakens.
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Boven of onder de lakens.
Het is er aan te lezen dat het bijna valentijn is, not! Mocht eenieder zich hier tot 1 account beperken, dan waren er allicht 80% minder posts. De mod zal nog wel eens langskomen en wat berichten wegfilteren. Job done en eigenaar van de site tevreden. Haelewyn kan mss zijn volgende nick op voorhand kenbaar maken, kunnen we gelijk onze negeerlijst aanpassen. Destereir behoudt zijn vrijheid, de lezers lezen de essentie.
Bij deze het voorstel om in meerdere West-Europese landen de treinen tot het einde van het jaar af te schaffen. Het spoorwegpersoneel plundert de vakbondskas, blijft weg van betogingen en zoekt een nieuwe job die hij/zij 42 jaar kan volhouden. Elon stuurt een gelijkgestemde om in 2026 alles terug op rails te krijgen. Het is tegenwoordig een groter avontuur om een trein te nemen dan met een olifant de Alpen te bedwingen.![Evil >:D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/evil.gif)
Bij deze het voorstel om in meerdere West-Europese landen de treinen tot het einde van het jaar af te schaffen. Het spoorwegpersoneel plundert de vakbondskas, blijft weg van betogingen en zoekt een nieuwe job die hij/zij 42 jaar kan volhouden. Elon stuurt een gelijkgestemde om in 2026 alles terug op rails te krijgen. Het is tegenwoordig een groter avontuur om een trein te nemen dan met een olifant de Alpen te bedwingen.
![Evil >:D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/evil.gif)
Wie een salaris wagen heeft gaat zeer zeker niet mee staken morgen.
Maar ja het is altijd een ander.
Estate Guru believer.
1. Dan post ik gewoon meer berichten als haelewyn... Die andere (Vega en Carpe) kan dan natuurlijk minder met zichzelf communiceren; Dat gaat wat berichten schelen in aantal.pukkie007 schreef: ↑Gisteren 15:15 Mocht eenieder zich hier tot 1 account beperken, dan waren er allicht 80% minder posts.
Haelewyn kan mss zijn volgende nick op voorhand kenbaar maken, kunnen we gelijk onze negeerlijst aanpassen. Destereir behoudt zijn vrijheid, de lezers lezen de essentie.
Bij deze het voorstel om in meerdere West-Europese landen de treinen tot het einde van het jaar af te schaffen. Het spoorwegpersoneel plundert de vakbondskas, blijft weg van betogingen en zoekt een nieuwe job die hij/zij 42 jaar kan volhouden. Elon stuurt een gelijkgestemde om in 2026 alles terug op rails te krijgen. Het is tegenwoordig een groter avontuur om een trein te nemen dan met een olifant de Alpen te bedwingen.![]()
2. Moet ik alleen de volgende nick kenbaar maken of moet de andere dat ook ?
Want we zijn het hier gewoon dat rechts andere regels maakt voor de eigen soort dan voor de andere soort (links) of ook voor de tussensoort.
Al zet je me 285 keer op de negeerlijst : ik lig er niet wakker van.
3. Elon Musk gaat het probleem met de treinen oplossen. Dat hij al eens begint met zijn 1001 problemen met Tesla's op te lossen. Dat zou al heel flink zijn.
Ik kom er vaak professioneel mee in contact en dit is echt de nagel op de kop, een gigantische bestand van managers , tal van ideeën en en projecten lopen over en door elkaar , er gaat soms ridicuul veel geld buiten aan onzinnigheden die het nooit lang uithouden en de pineut is al te vaak de kleinste op de ladder.haelewyn schreef: ↑Gisteren 12:02 Bpost is nu ook niet het bedrijf waar alles menselijker geworden is
maar eerder wel het bedrijf waar de computer bepaalt hoeveel seconden één uitreiking duurt. Al jaren een probleem dat voor ongenoegen zorgt.
Het bedrijf waar postbodes 'lopen' met pakjes, ze over afsluitingen gooien, een fles meenemen in de auto om in te plassen omdat er geen tijd is voor een echte stop, etc.
Als je mensen met 100 pakjes per dag op de baan stuurt moet je niet verbaasd zijn dat ook hun bereidheid om te staken groter wordt.
Jullie zien het natuurlijk anders :
Ocharme die brave werkgever waar geen 10897 managers hogere lonen opstrijken om de boel naar de vaantjes te helpen en de stakende werknemers aan de andere kant van het spectrum zitten, met de zweep van de computer achter zich.
Ocharme BPOST , die het al zo moeilijk heeft om hun voortbestaan te verzekeren.
Zelfde probleem als in de politiek :
als er geen duizenden nietsnutmanagers de boel om zeep zouden helpen, zou het nu ook niet zo slecht gaan.
Overhead die "te" is , men moet de zaken toch eens zien en benoemen hoe ze zijn.
Ik vrees dat er voor sommigen niets anders op zit dan dat we toch eens terug worden gekatapulteerd naar een vorig tijdperk.
Verlof, vakantiegelden, arbeidsduurverminderingen, loon en index, eindejaarspremies, 5dagen-week
Het is een zodanige vanzelfsprekendheid geworden.... Men beseft niet wat er aan vooraf is gegaan, hoe dat allemaal bekomen is.
Dat men morgen en vermoedelijk komende maanden acties zal voeren en zich zal laten horen heeft net puur te maken dat men vastzelt gebeuren dat DeWever-Bouchez onvoldoende rekening houdt met "die kleine werkende man"haelewyn schreef: ↑Gisteren 08:50 Wie denkt dat we zonder rechten te verdedigen die toch zouden behouden, is wel zeer erg naïef en is in feite aan het zeveren.
Vrijheid blijft enkel behouden als je die vrijheid verdedigt en bereid bent om dat opnieuw te doen.
Laat je niet voor de BDW kar spannen want die gaat niks liever doen als (alweer) de verongelijkte spelen.
Dat zijn geen politiekers die er net zijn voor die kleine werkende man
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Ik neem dan aan dat je morgen staakt, of ga je weer de hypocriet uithangen ... ?KV schreef: ↑Gisteren 22:07Ik vrees dat er voor sommigen niets anders op zit dan dat we toch eens terug worden gekatapulteerd naar een vorig tijdperk.
Verlof, vakantiegelden, arbeidsduurverminderingen, loon en index, eindejaarspremies, 5dagen-week
Het is een zodanige vanzelfsprekendheid geworden.... Men beseft niet wat er aan vooraf is gegaan, hoe dat allemaal bekomen is.
Dat men morgen en vermoedelijk komende maanden acties zal voeren en zich zal laten horen heeft net puur te maken dat men vastzelt gebeuren dat DeWever-Bouchez onvoldoende rekening houdt met "die kleine werkende man"haelewyn schreef: ↑Gisteren 08:50 Wie denkt dat we zonder rechten te verdedigen die toch zouden behouden, is wel zeer erg naïef en is in feite aan het zeveren.
Vrijheid blijft enkel behouden als je die vrijheid verdedigt en bereid bent om dat opnieuw te doen.
Laat je niet voor de BDW kar spannen want die gaat niks liever doen als (alweer) de verongelijkte spelen.
Make Spaargids " Great Again ! "
Ik zal een foto posten vanuit BXL benvoorheenCP1234 schreef: ↑Gisteren 22:13Ik neem dan aan dat je morgen staakt, of ga je weer de hypocriet uithangen ... ?KV schreef: ↑Gisteren 22:07
Ik vrees dat er voor sommigen niets anders op zit dan dat we toch eens terug worden gekatapulteerd naar een vorig tijdperk.
Dat men morgen en vermoedelijk komende maanden acties zal voeren en zich zal laten horen heeft net puur te maken dat men vastzelt gebeuren dat DeWever-Bouchez onvoldoende rekening houdt met "die kleine werkende man"
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Dat kan allemaal best zijn … maar daarvoor staken ze morgen niet. Het gaat om het vrijwaren van hun verworven privileges, met name voor diegenen die als statutair ambtenaar zijn tewerkgesteld.KV schreef: ↑Gisteren 21:55Ik kom er vaak professioneel mee in contact en dit is echt de nagel op de kop, een gigantische bestand van managers , tal van ideeën en en projecten lopen over en door elkaar , er gaat soms ridicuul veel geld buiten aan onzinnigheden die het nooit lang uithouden en de pineut is al te vaak de kleinste op de ladder.haelewyn schreef: ↑Gisteren 12:02 Bpost is nu ook niet het bedrijf waar alles menselijker geworden is
maar eerder wel het bedrijf waar de computer bepaalt hoeveel seconden één uitreiking duurt. Al jaren een probleem dat voor ongenoegen zorgt.
Het bedrijf waar postbodes 'lopen' met pakjes, ze over afsluitingen gooien, een fles meenemen in de auto om in te plassen omdat er geen tijd is voor een echte stop, etc.
Als je mensen met 100 pakjes per dag op de baan stuurt moet je niet verbaasd zijn dat ook hun bereidheid om te staken groter wordt.
Jullie zien het natuurlijk anders :
Ocharme die brave werkgever waar geen 10897 managers hogere lonen opstrijken om de boel naar de vaantjes te helpen en de stakende werknemers aan de andere kant van het spectrum zitten, met de zweep van de computer achter zich.
Ocharme BPOST , die het al zo moeilijk heeft om hun voortbestaan te verzekeren.
Zelfde probleem als in de politiek :
als er geen duizenden nietsnutmanagers de boel om zeep zouden helpen, zou het nu ook niet zo slecht gaan.
Overhead die "te" is , men moet de zaken toch eens zien en benoemen hoe ze zijn.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Morgen loopt er daar een paar duizend man en de VV denkt dat hij in drie lijnen heeft samengevat wat de motivatie vsn iedere man is om naar Brussel te gaan
Wat zeg je nou op zoiets ? Wereldvreemd, misschien ?
Wat zeg je nou op zoiets ? Wereldvreemd, misschien ?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Je staat er al op:KV schreef: ↑Gisteren 22:24Ik zal een foto posten vanuit BXL benvoorheenCP1234 schreef: ↑Gisteren 22:13Ik neem dan aan dat je morgen staakt, of ga je weer de hypocriet uithangen ... ?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ik zie dat Vincent ook mee aan tafel zit
![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
Er is niet 'een' of 'de' reden waarom vele mensen uit diverse sectoren en van verschillende statuten zullen betogen vandaag.VincentVega schreef: ↑Gisteren 22:40Dat kan allemaal best zijn … maar daarvoor staken ze morgen niet. Het gaat om het vrijwaren van hun verworven privileges, met name voor diegenen die als statutair ambtenaar zijn tewerkgesteld.KV schreef: ↑Gisteren 21:55
Ik kom er vaak professioneel mee in contact en dit is echt de nagel op de kop, een gigantische bestand van managers , tal van ideeën en en projecten lopen over en door elkaar , er gaat soms ridicuul veel geld buiten aan onzinnigheden die het nooit lang uithouden en de pineut is al te vaak de kleinste op de ladder.
De te lezen intenties op tal van vlakken, in het lijvige regeerakkoord doen blijkbaar velen een klik maken een trip naar BXL te maken ipv te gaan werken.
Het valt ook weer te bezien hoe straks het liberale DPG en wat regeringsleiders de betoging weinig of geen positief gevolg zullen geven (het initiële inhoudelijke punt, daar zal men uiteraard steevast aan voorbij gaan)
Om op die manier de ontmoediging stilletjes verder in de hand te werken.
Ook zullen alle trollen legers op sociale media en elders klaarstaan om de negatieve impact van de staking te beklemtonen.
Trollenlegers ?
Die die vinden dat "stakers die opkomen voor het algemeen belang" een dijenkletser is ?
Werknemers >> slecht
Staken >> slecht
De rechtse ideeën niet ondersteunen met +1 >> slecht
De grootsprekers doen dan of ze het op het werk allemaal voor het zeggen hebben en er met hun privé besprekingen alles te onderhandelen is.
Zijn dat de trollen waarover je het had ?
Die die vinden dat "stakers die opkomen voor het algemeen belang" een dijenkletser is ?
Werknemers >> slecht
Staken >> slecht
De rechtse ideeën niet ondersteunen met +1 >> slecht
De grootsprekers doen dan of ze het op het werk allemaal voor het zeggen hebben en er met hun privé besprekingen alles te onderhandelen is.
Zijn dat de trollen waarover je het had ?