Bewaarloon BNP Paribas Fortis ?
TIP
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Re: Bewaarloon BNP Paribas Fortis ?
Er staat alleen maar dat de groei in de US minder zal zijn. Maar nog altijd 2,2%.Ayhrual schreef: ↑19 februari 2025, 12:33 Antwoord hieronder.
Investors aren't just buying US stocks anymore:
https://finance.yahoo.com/news/investor ... 42947.html
This comes as consensus projections for economic growth show gross domestic product (GDP) increasing in 2025 from the year prior in the United Kingdom and the eurozone. Meanwhile, consensus currently sees the US economy growing at a 2.2% annualized pace in 2025, down from the 2.8% pace seen in 2024.
Even kijken wat elders staat (TradingEconomics) over Duitsland, de MOTOR van Europa.
The German economy contracted 0.2% on quarter in the last three months of 2024, following a 0.1% expansion in Q3 and worse than forecasts of a 0.1% fall, preliminary estimates showed. Exports were significantly lower, offsetting a rise in private and government consumption. Year-on-year, the GDP also contracted 0.2%. Considering the full 2024, the German economy shrank 0.2%, following a 0.3% drop in 2023. For 2025, the government revised its 2025 growth forecasts lower to 0.3% from 1.1%.
Een verlaging van de forecast van 1,1% naar 0,3%.
Europa is al 25 jaar op de sukkeltoer. En is er nog niet uit. Met China, India, ... en Rusland die een grootmacht blijft (zeker nu Trump de vazal van Putin is) en al die andere opkomende markten kunnen we ons afvragen of Europa ooit weer hoge toppen zal scheren. Na 25 jaar nog eens een ATH is een dooie mus, want met de inflatie is dat geen ATH in koopwaarde.
Laatst gewijzigd door KleineSpaarder op 19 februari 2025, 12:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Het compleet artikel lezen aub. Maar ben akkoord dat Europa op de sukkel zit.KleineSpaarder schreef: ↑19 februari 2025, 12:40Er staat alleen maar dat de groei in de US minder zal zijn. Maar nog altijd 2,2%.Ayhrual schreef: ↑19 februari 2025, 12:33 Antwoord hieronder.
Investors aren't just buying US stocks anymore:
https://finance.yahoo.com/news/investor ... 42947.html
This comes as consensus projections for economic growth show gross domestic product (GDP) increasing in 2025 from the year prior in the United Kingdom and the eurozone. Meanwhile, consensus currently sees the US economy growing at a 2.2% annualized pace in 2025, down from the 2.8% pace seen in 2024.
Amai men denkt hier dat de stijging van de beurs meegaat met de stijging van de economie.
Dat dacht ik ook toen ik nog een beginner was.
Eind 22 zat de economie van Duitsland op zijn gat en zijn index (DAX) is ondertussen bijna maal 2 gegaan.
En nee niet alleen door Rheinmetall.
Eind 22 zat de economie van Duitsland op zijn gat en zijn index (DAX) is ondertussen bijna maal 2 gegaan.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ja, dat krijg je als je naar jouw pakket kijkt: een totaal verdraaid beeld van de werkelijkheid. Jouw pakket kijkt naar de koersen van het VERLEDEN. De index kijkt naar de TOEKOMST want is gebaseerd op de VERWACHTINGEN.Dirk2 schreef: ↑19 februari 2025, 13:03 Amai men denkt hier dat de stijging van de beurs meegaat met de stijging van de economie.
Als je discussies over TA wilt doen: graag in de juiste rubriek van Spaargids.