Gewone nummers bellen met Skype, mijn ervaring
Re: Gewone nummers bellen met Skype, mijn ervaring
Tot je de kleine lettertjes leest ....336 schreef: ↑15 november 2020, 16:26 Niemand die Libon gebruikt? Is van een dochterondernemening van Orange.
Kost minder dan 2 cent per minuut voor heel Europa & Noord-Amerika. Vaste lijnen en mobiel.
Grote voordeel is dat voor de persoon die je belt, het een volledig normaal gesprek lijkt, en hij je normale telnr ziet.
Pure oplichterij. Laat je niet vangen aan die bedriegers !
Kan je dat verduidelijken? Op wat baseer je je?
Wat bedoel je met kleine lettertjes? Is geen abonnement ofzo. Ge koopt gewoon minuten die je gebruikt. Heel transparant. Je verbindt je tot niets.
Ik gebruik dat ondertussen al 4 jaar. In het begin waren er wat kinderziektes met kwaliteit. Laatste jaren alles zonder problemen.
Ik bel heel veel, en betaal 1,6 cent per minuut. 9,99 euro per 625 minuten. Geen andere verplichtingen of kosten.
Heel af en toe zijn er wel netwerken die je niet kan bellen. Voor Belgische nummers kan je bijvoorbeeld niet bellen naar mensen die klant zijn bij Lycamobile.
Wat bedoel je met kleine lettertjes? Is geen abonnement ofzo. Ge koopt gewoon minuten die je gebruikt. Heel transparant. Je verbindt je tot niets.
Ik gebruik dat ondertussen al 4 jaar. In het begin waren er wat kinderziektes met kwaliteit. Laatste jaren alles zonder problemen.
Ik bel heel veel, en betaal 1,6 cent per minuut. 9,99 euro per 625 minuten. Geen andere verplichtingen of kosten.
Heel af en toe zijn er wel netwerken die je niet kan bellen. Voor Belgische nummers kan je bijvoorbeeld niet bellen naar mensen die klant zijn bij Lycamobile.
There are different types of bundle on Libon :336 schreef: ↑15 november 2020, 16:31 Kan je dat verduidelijken? Op wat baseer je je?
Regional offer:
This type of offers include many countries, to check the list of countries you can call you can call with an offer, simply tap on "Countries" under the description. For most of the countries, you can call to landlines and mobiles but for some of them only landlines or mobiles are included.
Under the description of the offer, you have also the number of your contacts you can call with this offer. Tap on "Contacts" to access the list of your contacts reachable with this offer.
Country offer:
This offer include only one country. In the description, you can check if it includes landlines & mobiles or only one of them.
Carrier offer:
These type of offers associate a country with a specific carrier so you can only for example Orange numbers in Mali or Smart numbers in the Philippines. Before topping up, you can check if the contacts you want to call is compatible with this offer but taping on "Contact" under the offer description. And if you don't have the number in your address book, you can check the prefixes included in the offer by tapping on "More details".
Wat bedoel je daarmee?
Je kan een bundle Belgium kopen. Daarmee bel je naar alle vaste & mobiele lijnen.
Je kan ook een bundle EUROPE & NORTH AMERICA kopen. (Die is zelfs goedkoper dan bundle Belgium.) Eveneens goed voor alle vaste & mobiele lijnen.
Geteld per seconde. Geen connectiekost. Minuten vervallen niet.
Ik bel maandelijks naar honderden verschillende nummers. En daar komen altijd vele nieuwe nummers bij.
Je kan een bundle Belgium kopen. Daarmee bel je naar alle vaste & mobiele lijnen.
Je kan ook een bundle EUROPE & NORTH AMERICA kopen. (Die is zelfs goedkoper dan bundle Belgium.) Eveneens goed voor alle vaste & mobiele lijnen.
Ik bel maandelijks naar honderden verschillende nummers. En daar komen altijd vele nieuwe nummers bij.
Hoeveel betaalt dat, om hier bedrieglijke reclame te komen maken?336 schreef: ↑15 november 2020, 16:39 Wat bedoel je daarmee?
De beheerders van dit forum (een commercieel forum) houden daar niet van.
Zeker als het puur bedrog en oplichterij is. Dat schaadt de geloofwaardigheid van dit forum.
Ik vraag enkel waarop jij je baseert. Jouw zogezegde ervaring verbaast mij enorm.
Ik gebruik dit al 4 jaar. Instensief en zonder problemen. Het is omdat mijn ervaring zo in strijd is met uw beweringen dat ik gewoon even de feiten wil aanbrengen.
Zonder jouw ongefundeerde uitspraken zou ik het er zelfs niet meer over gehad hebben. Je spreekt van oplichterij en bedriegers, maar hebt nog niet gezegd waarom. Wie op dit forum is daarbij geholpen?
Nu nog een ongegronde beschuldiging over reclame maken erbij... Besparingstips, gewone nummers bellen, daar gaat het hier toch over?
Ik heb vroeger ook Skype gebruikt. Wat voor mij essentieel is, is dat de persoon die gebeld wordt niets moet installeren, en gewoon mijn nummer ziet, zoals een normaal telefoon gesprek. De alternatieven die hier eerder ter sprake zijn gekomen hebben dat bij mijn weten niet.
Ik gebruik dit al 4 jaar. Instensief en zonder problemen. Het is omdat mijn ervaring zo in strijd is met uw beweringen dat ik gewoon even de feiten wil aanbrengen.
Zonder jouw ongefundeerde uitspraken zou ik het er zelfs niet meer over gehad hebben. Je spreekt van oplichterij en bedriegers, maar hebt nog niet gezegd waarom. Wie op dit forum is daarbij geholpen?
Nu nog een ongegronde beschuldiging over reclame maken erbij... Besparingstips, gewone nummers bellen, daar gaat het hier toch over?
Ik heb vroeger ook Skype gebruikt. Wat voor mij essentieel is, is dat de persoon die gebeld wordt niets moet installeren, en gewoon mijn nummer ziet, zoals een normaal telefoon gesprek. De alternatieven die hier eerder ter sprake zijn gekomen hebben dat bij mijn weten niet.
Zo ook met skype. Iedereen die ik bel met Skype ziet mijn gewone gsm nummer.336 schreef: ↑15 november 2020, 16:26 Niemand die Libon gebruikt? Is van een dochterondernemening van Orange.
Kost minder dan 2 cent per minuut voor heel Europa & Noord-Amerika. Vaste lijnen en mobiel.
Grote voordeel is dat voor de persoon die je belt, het een volledig normaal gesprek lijkt, en hij je normale telnr ziet.
Het verschil is dat je met skype met die bundels beter af kan zijn dan met betalen per minuut. Maar je kan ook per minuut betalen.
De bundel naar vast en mobiel in BE kan niet onbeperkt bij Skype.
De bundel naar vast in BE kan wel 'onbeperkt'.
ik gebruik al heel lang Skype unlimited calls belgie voor fixed lines, en de laatste tijd heb ik echt veel telefoontjes moeten doen... maakt dat je kan bellen zolang nodig, soms moest ik keilang wachten met die muziekskes... kost mij niets meer buiten het jaarlijkse bedrag voor die bundel. Kwaliteit valt goed mee, ik ben tevreden.
Voor zij die ik opbel , die zien gewoon mijn gsmnummer. Dat vind ik ook goed gedaan.
Gebruiksgemak is ook goed, gewoon skypeappje installeren geen gedoe. Je kan natuurlijk nog goedkoper dan skype gaan, dat weet ik maar ik twijfel of die oplossing zo gebruiktsvriendelijk is.
Ik kan bv ook over 4G/wifi bellen met mijn gsm... zonder enig gedoe - ook bv als ik op de wifi van onze stad ben ofzo. simpel en goed en bovendien vind ik het echt kostenefficient. Maar ieder moet dat maar voor zichzelf uitmaken. Ik kan ook appje direct op andere telefoon zetten en ook direct bellen zonder enige configuratie uit te voeren etc.
Voor zij die ik opbel , die zien gewoon mijn gsmnummer. Dat vind ik ook goed gedaan.
Gebruiksgemak is ook goed, gewoon skypeappje installeren geen gedoe. Je kan natuurlijk nog goedkoper dan skype gaan, dat weet ik maar ik twijfel of die oplossing zo gebruiktsvriendelijk is.
Ik kan bv ook over 4G/wifi bellen met mijn gsm... zonder enig gedoe - ook bv als ik op de wifi van onze stad ben ofzo. simpel en goed en bovendien vind ik het echt kostenefficient. Maar ieder moet dat maar voor zichzelf uitmaken. Ik kan ook appje direct op andere telefoon zetten en ook direct bellen zonder enige configuratie uit te voeren etc.
Laatst gewijzigd door Jamesken op 16 november 2020, 09:25, 1 keer totaal gewijzigd.
James : vergeet niet in drukke tijden dat je onbeperkt bellen naar België eigenlijk beperkt is tot 2000 minuten per maand. Daarna wordt het aangerekend.
Dat kan voor jou mogelijk pas ingaan bij vernieuwing. Ik neem steeds voor een maand wanneer ik het denk nodig te hebben.
Dat kan voor jou mogelijk pas ingaan bij vernieuwing. Ik neem steeds voor een maand wanneer ik het denk nodig te hebben.
bedankt voor de tip, dat wist ik niet. Aan 2000 zit ik nog niet - maar ik hou het in het achterhoofd. Anders koop ik nog wel een maandje onbeperkt op een andere account.
Uiteraard kan dat ook. Die 2000 minuten is een wijziging van onlangs hoor.
Ik gebruik al een 10 tal jaren VoipYo en ben er tevreden over. VoIP / Voice over IP
Daarvoor gebruikte ik ook wel Skype, maar in die tijd waren de tarieven duur.
Het beltegoed blijft geldig voor onbepaalde tijd.
Enkele voorbeelden:
Call from Call to / €ct/m incl btw
Belgium Belgium (vast) 1,2
Belgium Belgium (gsm) 1,8
Belgium France (vast) 1,0 / France Belgium (vast) 1,2
Belgium France (gsm) 1,2 / France Belgium (gsm) 1,8
Belgium Germany (vast) 0,7 / Germany Belgium (vast) 1,2
Belgium Germany (gsm) 1,8 / Germany Belgium (gsm) 1,8
Belgium Netherlands (vast) 2,4 / Netherl. Belgium (vast) 1,2
Belgium Netherlands (gsm) 1,2 / Netherl. Belgium (gsm) 1,8
Belgium U. S. (vast) 0,7 / U. S. Belgium (vast) 5,0
Belgium U. S. (gsm) 0,7 / U. S. Belgium (gsm) 30,0
Belgium Norway (vast) 1,3 / Norway Belgium (vast) 5,0
Belgium Norway (gsm) 1,2 / Norway Belgium (gsm) 30,0
Daarvoor gebruikte ik ook wel Skype, maar in die tijd waren de tarieven duur.
Het beltegoed blijft geldig voor onbepaalde tijd.
Enkele voorbeelden:
Call from Call to / €ct/m incl btw
Belgium Belgium (vast) 1,2
Belgium Belgium (gsm) 1,8
Belgium France (vast) 1,0 / France Belgium (vast) 1,2
Belgium France (gsm) 1,2 / France Belgium (gsm) 1,8
Belgium Germany (vast) 0,7 / Germany Belgium (vast) 1,2
Belgium Germany (gsm) 1,8 / Germany Belgium (gsm) 1,8
Belgium Netherlands (vast) 2,4 / Netherl. Belgium (vast) 1,2
Belgium Netherlands (gsm) 1,2 / Netherl. Belgium (gsm) 1,8
Belgium U. S. (vast) 0,7 / U. S. Belgium (vast) 5,0
Belgium U. S. (gsm) 0,7 / U. S. Belgium (gsm) 30,0
Belgium Norway (vast) 1,3 / Norway Belgium (vast) 5,0
Belgium Norway (gsm) 1,2 / Norway Belgium (gsm) 30,0
Skype stopt ermee..
"""""" In het kader van het stroomlijnen van onze communicatieoplossingen voor consumenten, wordt Skype in mei 2025 buiten gebruik gesteld."""""
Kent iemand een app waarmee je van overal ter wereld naar België kan bellen, naar vaste lijnen of gsm ?
"""""" In het kader van het stroomlijnen van onze communicatieoplossingen voor consumenten, wordt Skype in mei 2025 buiten gebruik gesteld."""""
Kent iemand een app waarmee je van overal ter wereld naar België kan bellen, naar vaste lijnen of gsm ?