Fraude Visakaart Argenta
Fraude Visakaart Argenta
Ik kreeg vandaag een brief met de melding dat mijn Visakaart van Argenta wegens een mogelijk fraudegeval zal stopgezet worden. Men verwijst daarbij naar www.cardstop.be
Nog iemand dit bericht gekregen?
Nog iemand dit bericht gekregen?
Re: Fraude Visakaart Argenta
Ik zal dit vanavond weten te zeggen of ik een brief gekregen heb ![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
Op de site van cardstop is er wel een document te vinden met vragen en antwoorden.
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
Op de site van cardstop is er wel een document te vinden met vragen en antwoorden.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Geen dergelijk bericht gekregen. Ik denk eerder dat dit enkel op jou kaart slaat. Als er verdachte verrichtingen worden geregistreerd, bvb een online betaling gebeurt ergens in Afrika dan zullen ze de kaart blokkeren en je een nieuwe geven.
Ik heb ook geen brief gekregen.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Een collega van mij heeft dit ook ontvangen (een visa kaart van BCC zelf). Niks met argenta te maken. Blijkbaar is een database van een website gehacked geworden. Alle mensen die daar iets hadden gekocht met hun kredietkaart zijn uit voorzorg verwittigd en hun kaart wordt geblokkeerd.
Ik heb ook zo een brief gekregen ik had de kaart nogtans eind december opgezegd(kbc pinto)