Peiling nieuw beleid VS
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Peiling nieuw beleid VS
Blijkbaar veroorzaakt de USA nogal wat opschudding in het (Wilde??) Westen ... alsook op dit forum!
I love it ...
I love it ...

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Veel broekschijters hier blijkbaar.
Bring on the popcorn.
En ondertussen voelt "Wir schaffen das land" de gevolgen van de open grenzen.
https://www.hln.be/buitenland/auto-rijd ... ~a66bbf58/
Maar oei, dat mag niet gezegd worden zeker. Bang zijn van Poetin en Trump, dat mag wel terwijl de kans dat je overhoop gestoken en/of gereden wordt door een haatbaard veel groter is dan de kans dat je een Russische bom op je kop krijgt.
Bring on the popcorn.
Maar oei, dat mag niet gezegd worden zeker. Bang zijn van Poetin en Trump, dat mag wel terwijl de kans dat je overhoop gestoken en/of gereden wordt door een haatbaard veel groter is dan de kans dat je een Russische bom op je kop krijgt.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Bij 'De Beurs Vandaag' is 't ondertussen ook al TDS wat de klok slaatVincentVega schreef: ↑Gisteren 13:57 Blijkbaar veroorzaakt de USA nogal wat opschudding in het (Wilde??) Westen ... alsook op dit forum!

Die stoute auto's tochKwakkie schreef: ↑Gisteren 14:37 Veel broekschijters hier blijkbaar.
Bring on the popcorn.

Maar je krijgt gelijk van de Orange Man himself:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ik denk dat jij degene bent die bang is. De kans "overhoop gestoken" of gereden te worden door een terrorist is zo klein dat het amper iets te betekenen heeft. Het doel van terrorisme is immer niet om zoveel mogelijk mensen te doden, maar om zoveel mogelijk mensen bang te maken. Missie geslaagd zou ik denken.
De kans om hier een bom op ons hoofd te krijgen van Rusland is inderdaad niet zo groot, maar die redenering gaat natuurlijk niet op voor pakweg Kiev.
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
-
- Full Member
- Contacteer:
In de US ook niet: daar is de kans het grootst dat je door een extreemrechtse fanatiekeling neergeknald wordt:
This is a list of mass shootings that took place in the United States in 2024. Mass shootings are incidents in which several people are injured or killed due to firearm-related violence, specifically for the purposes of this article, a total of four or more victims. A total of 711 people have been killed and 2,375 people have been wounded in 586 shootings.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of ... es_in_2024
Extreem rechts ontkent dat uiteraard. Al die mass shootings: allemaal komedie, allemaal fake.
The Sandy Hook Elementary School shooting occurred on December 14, 2012, in Newtown, Connecticut. The perpetrator, Adam Lanza, fatally shot his mother before murdering 20 students and six staff members at Sandy Hook Elementary School, and later committed suicide.[1] A number of fringe figures have promoted conspiracy theories that doubt or dispute what occurred at Sandy Hook. Various conspiracy theorists have claimed, for example, that the massacre was actually orchestrated by the U.S. government as part of an elaborate plot to promote stricter gun control laws.[2]
The more common conspiracy theory, adopted initially by James Fetzer, James Tracy, and others, and further popularized by Alex Jones, denied that the massacre actually occurred, asserting that it was faked.
Laatst gewijzigd door KleineSpaarder op 3 maart 2025, 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja lap. Nu zal ik weer beschuldigd worden van een dubbel-account te zijn!
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
-
- Full Member
- Contacteer:
We moeten Trump nog maar eens tegenspreken wanneer hij dit schrijft:

Weet die man wel waarover hij praat?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Terrori ... ted_States
A 2017 report by the U.S. Government Accountability Office found that out of the 85 deadly extremist incidents which had occurred since September 11, 2001, white supremacist extremist groups were responsible for 73%, while radical Islamist extremists were responsible for 27%.
No deaths were attributed to left-wing groups
As of 2020, right-wing extremist terrorism accounted for the majority of terrorist attacks and plots in the US[20][21] and has killed more people in the continental United States since the September 11 attacks than Islamic terrorism
The United States Department of Homeland Security reported in October 2020 that white supremacists posed the top domestic terrorism threat, which FBI director Christopher Wray confirmed in March 2021, noting that the bureau had elevated the threat to the same level as ISIS
.
Weet die man wel waarover hij praat?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Terrori ... ted_States
A 2017 report by the U.S. Government Accountability Office found that out of the 85 deadly extremist incidents which had occurred since September 11, 2001, white supremacist extremist groups were responsible for 73%, while radical Islamist extremists were responsible for 27%.
No deaths were attributed to left-wing groups
As of 2020, right-wing extremist terrorism accounted for the majority of terrorist attacks and plots in the US[20][21] and has killed more people in the continental United States since the September 11 attacks than Islamic terrorism
The United States Department of Homeland Security reported in October 2020 that white supremacists posed the top domestic terrorism threat, which FBI director Christopher Wray confirmed in March 2021, noting that the bureau had elevated the threat to the same level as ISIS
.
Laatst gewijzigd door KleineSpaarder op 3 maart 2025, 17:46, 2 keer totaal gewijzigd.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Troost jezelf, het kan altijd nog erger. Volgens sommige “bronnen” zou ik er een stuk of 15 hebben, waaronder enkele die heel veel posten op dit forum

Ik vraag mezelf af hoe ik er in slaag om ook nog een voltijdse job uit te oefenen (in tegenstelling tot het werkloze profitariaat op dit forum dat daarvoor alle tijd heefthaelewyn schreef: 1 februari 2025, 12:21
Raar dat onze redenaar met de 15 nicks dat niet begrijpt.

Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Daarnet tijdens onze middagpauze vertelde hier iemand dat Zelensky ook een aanvaring had gehad met President Biden.
Ik heb dat eens opgezocht, en inderdaad, blijkt te kloppen.
Die Zelenski is niet snel tevreden blijkbaar, in al die jaren heb ik hem alleen maar horen zeuren dat hij meer wapens en geld nodig heeft.
Vrede staat niet in zijn verlanglijstje vrees ik.
Regelmatig heeft Trump toch gelijk...
https://www.nbcnews.com/politics/nation ... -rcna54592
Die Zelenski is niet snel tevreden blijkbaar, in al die jaren heb ik hem alleen maar horen zeuren dat hij meer wapens en geld nodig heeft.
- MarsellusWallace
- Newbie
- Contacteer:
Ja, hahahaa, terwijl die dingen niks met elkaar te maken hebben.CarpeNoctem schreef: ↑Gisteren 16:33 Bij 'De Beurs Vandaag' is 't ondertussen ook al TDS wat de klok slaat![]()

Zelenski probeert het onderste uit de kan te krijgen en daarna nog wat extra. Wat zou jij doen in zijn plaats ? Tevreden zijn met wat oude FN pistolen zonder munitie ?
Jouw hoofdnick is er ook eentje die niet full time werkt... Op welk systeem van profitariaat (zo reken je het anderen aan) zal dat dan zijn ?VincentVega schreef: ↑Gisteren 17:43
Ik vraag mezelf af hoe ik er in slaag om ook nog een voltijdse job uit te oefenen (in tegenstelling tot het werkloze profitariaat op dit forum dat daarvoor alle tijd heeft).
Inderdaad... Jij werkt niet full time. Je bent op alle mogelijke uren van de dag aan het posten en je hebt er tijd voor zat.
Maak de mensen nu toch niks wijs waarvan ze zelf kunnen zien dat het lulkoekjes zijn.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 3 maart 2025, 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- MarsellusWallace
- Newbie
- Contacteer:
Ja ik heb door mijn job ook bijna geen tijd om hier te posten, net zoals jij en carpe.VincentVega schreef: ↑Gisteren 17:43
Ik vraag mezelf af hoe ik er in slaag om ook nog een voltijdse job uit te oefenen (in tegenstelling tot het werkloze profitariaat op dit forum dat daarvoor alle tijd heeft).

- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Jamaar, Biden had hem dan ook zwaar beledigd. Biden op NAVO-top.R1150GS schreef: ↑Gisteren 18:26 Daarnet tijdens onze middagpauze vertelde hier iemand dat Zelensky ook een aanvaring had gehad met President Biden.

Dan maar nog wat memes:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
- MarsellusWallace
- Newbie
- Contacteer:
Mijn plan, jij, Vincent en ik zouden dit vermaledijde Europa moeten verlaten, wij kunnen veel beter, wij hebben heel wat middelen om naar de Verenigde Staten te emigreren. Het is daar nu veel beter, laten we onze green card aanvragen en de losers van Europa verlaten.CarpeNoctem schreef: ↑Gisteren 10:37Dat wordt lachen geblazen ...vortex schreef: ↑Gisteren 08:35 Allez de Europeanen hebben hun ei gelegd, Frans-Brits plan voor wapenstilstand van één maand in Oekraïne met Europese troepen op de grond en in de lucht om die wapenstilstand te handhaven.
Waar de EU wel goed in is:
![]()
- MarsellusWallace
- Newbie
- Contacteer:
En moest dit tegen alle verwachting in toch niet lukken, in Moskou zijn we zeker welkom.