Telecom : vierde operator komt eraan (DIGI)
Re: Telecom : vierde operator komt eraan (DIGI)
Wel de slagkracht bestaat er juist in dat operatoren nu wel meer data en goedkopere abonnementen via hun budgetmerken aanbieden, klanten hoeven niet naar digi, bij hun vertrouwde operator / netwerk vinden ze een gelijkaardig aanbod. Tevens zal het gestuntel en slechte klanten service bij digi ook geen reclame zijn om snel veel nieuwe klanten aan te trekken.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
wss. valt het in dovemansoren, maar een bovenstaande post wordt NIET gefullquote. Nietwaar @Vaganza?
- enorme besparingen realiseerT (tegenwoordige tijd)
- Financiële incentives.
Los het zelf op.
https://www.reddit.com/r/geldzaken/comm ... oor_storm/
https://www.standaard.be/cnt/rn2ceitf
'Aan ons lot overgelaten' in Charleroi
Om nog niet te praten over hoe ze hun personeel behandelen: (en daar word jij vrolijk van)
https://www.dewereldmorgen.be/artikel/2 ... rroosters/
https://www.rtl.nl/nieuws/economie/arti ... en-respect
https://nos.nl/artikel/2240851-ryanair- ... -verhuizen
https://www.gva.be/binnenland/waarom-ry ... 78729.html
https://www.wattisduurzaam.nl/2027/ener ... ankbeleid/
Ryanair probeert brandstof en geld te besparen door zo min mogelijk overbodige massa te tanken. Dat passagiers daarbij onnodig gevaar lopen klinkt onwaarschijnlijk. Dergelijke risico’s kunnen ook voor Ryanair onmogelijk opwegen tegen de besparingen.
Tja, als jij Ryanair verheerlijkt hoe ze werken....en je ook geen bal kent van hoe DIGI werkt met goedkoopste rommel, hun zendmasten opbouwt, kabels tegen de muur gooien, met drilboren werken die niet wettelijk zijn, personeel zonder beschermende kledij, alles hangt schots en scheef.....
"If you pay peanuts, you get monkeys"
"Wat baten kaars en bril, als de uil niet zien en wil."
https://www.hln.be/binnenland/exclusief ... ~a0b9b287/
Al 2.5 jaar gelukkige Hey! klant met veel data en betrouwbaar. Maar mag je niet luidop zeggen hé...Jan Modaal kent er alles van, en je moet de nieuwe operator een kans gunnen.
Ryanair : Ooit al twee keer een vlucht gecancelled gezien. Een keer omdat de enige baan op een luchthaven gesloten werd door omstandigheden. Eén keer door staking van de Franse luchtverkeersleiding. Allebei die keren goed opgelost door Ryanair.
De eerste keer heb ik de formule gekozen : kies eender welke vervangende vlucht binnen maand (?) dacht ik, van eender waar naar eender waar. De tweede keer had ik daar geen zin in en heb ik later het geld gebruikt voor een andere vlucht. Alleen verhinderde Ryanair de terugbetaling van dat bedrag (wat ze wel zelf toelaten in hun voorwaarden en oplossingen) en kregen ze dat zogezegd probleem nooit opgelost
Enkele crewleden waar ik eens een gesprek mee had, vertelden me dat ze heel gelukkig waren met hun job.
Het blijft inderdaad wel een systeem dat zijn personeel weinig betaalt en gekke regels oplegt. Daarom probeer ik niet te vaak met hen te vliegen en reizen.
Een Ryanair vlucht is goedkoper dan met de auto ergens naartoe. Dat maakt het moeilijk om het als oplossing te negeren.
DIGI : ik heb ze een kans gegeven. De volgende kans gaat wat jaren op zich laten wachten. Het was een zeer slechte ervaring. Ik raad dat aan iedereen af.
HEY doet het inderdaad veel beter op elk vlak,
Je zou nog iets kunnen zeggen over de prijs bij Digi maar hun wanprestatie weegt niet op tegen eender welke prijs. Zelfs als ze het me gratis geven zou ik erg diep nadenken of ik het wel hebben wil.
De eerste keer heb ik de formule gekozen : kies eender welke vervangende vlucht binnen maand (?) dacht ik, van eender waar naar eender waar. De tweede keer had ik daar geen zin in en heb ik later het geld gebruikt voor een andere vlucht. Alleen verhinderde Ryanair de terugbetaling van dat bedrag (wat ze wel zelf toelaten in hun voorwaarden en oplossingen) en kregen ze dat zogezegd probleem nooit opgelost
Enkele crewleden waar ik eens een gesprek mee had, vertelden me dat ze heel gelukkig waren met hun job.
Het blijft inderdaad wel een systeem dat zijn personeel weinig betaalt en gekke regels oplegt. Daarom probeer ik niet te vaak met hen te vliegen en reizen.
Een Ryanair vlucht is goedkoper dan met de auto ergens naartoe. Dat maakt het moeilijk om het als oplossing te negeren.
DIGI : ik heb ze een kans gegeven. De volgende kans gaat wat jaren op zich laten wachten. Het was een zeer slechte ervaring. Ik raad dat aan iedereen af.
HEY doet het inderdaad veel beter op elk vlak,
Je zou nog iets kunnen zeggen over de prijs bij Digi maar hun wanprestatie weegt niet op tegen eender welke prijs. Zelfs als ze het me gratis geven zou ik erg diep nadenken of ik het wel hebben wil.
Die zaken vallen niet goed te praten, punt uit.DonQuichot schreef: ↑4 maart 2025, 23:11 Tja, als jij Ryanair verheerlijkt hoe ze werken....en je ook geen bal kent van hoe DIGI werkt met goedkoopste rommel, hun zendmasten opbouwt, kabels tegen de muur gooien, met drilboren werken die niet wettelijk zijn, personeel zonder beschermende kledij, alles hangt schots en scheef.....
Bron: het internet.
Hey - Orange
Orange slaagde er weken niet in sinds nieuwjaar een proximus abbo over te nemen de reden ? (dus na 20 februari ze bedankt voor de moeite)
2 dagen er na we gaan uw proximus overnemen, sorry is reeds stopgezet.
3 dagen er na telefoon uw overname is stopgezet.
Dus interne communicatie .........bij Orange ?
Daarna na een probeersel bij Proximus (bedankt base voor tip), naar Proximus smoesje sim geeft problemen nieuwe sim ontvangen op zelfde nummer raakte niet geactiveerd.
Dus klacht en na 10 dagen ga een nieuwe sim halen in de winkel.
En hoera na paar seconden werkte deze.
Daarna overstap gedaan van Proximus 49 € per maand naar Base 29 € levens lang ?
Dus i.p.v Orange is het Base large geworden.
Nu met een prepaid sim van Mobile Vikings naar Hey het zelfde verhaal overname mislukt.
Dus elke operator heeft wel zijn problemen zeker.
Waar de oorzaak houden ze mooi voor zich.
Orange slaagde er weken niet in sinds nieuwjaar een proximus abbo over te nemen de reden ? (dus na 20 februari ze bedankt voor de moeite)
2 dagen er na we gaan uw proximus overnemen, sorry is reeds stopgezet.
3 dagen er na telefoon uw overname is stopgezet.
Dus interne communicatie .........bij Orange ?
Daarna na een probeersel bij Proximus (bedankt base voor tip), naar Proximus smoesje sim geeft problemen nieuwe sim ontvangen op zelfde nummer raakte niet geactiveerd.
Dus klacht en na 10 dagen ga een nieuwe sim halen in de winkel.
En hoera na paar seconden werkte deze.
Daarna overstap gedaan van Proximus 49 € per maand naar Base 29 € levens lang ?
Dus i.p.v Orange is het Base large geworden.
Nu met een prepaid sim van Mobile Vikings naar Hey het zelfde verhaal overname mislukt.
Dus elke operator heeft wel zijn problemen zeker.
Waar de oorzaak houden ze mooi voor zich.
Estate Guru believer.
Heeft iemand hier ervaring met YOIN en meer bepaald in het buitenland?
-
- Jr. Member
- Contacteer:
heb in die 25 jaar nog NOOIT een issue gehad met eender welke migratie van operator. hoogstens paar dagen langer dan verwacht, maar geen maanden.... (en al veel gemigreerd, allee, de laatste 15 jaar minder...sinds Mobistar mobiel internet betaalbaar maakte, en nooit meer vertrokken)
Migratie van een nummer mag geen probleem zijn. En zeker niet met een medewerker van je nieuwe operator die in de mnp tool kan en de mnp procedures begrijpt. Dat laatste is vaak HET probleem.
Eens je dat hebt : Dan krijg je iedere mnp er door in seconden.
Eens je dat hebt : Dan krijg je iedere mnp er door in seconden.
Als het al niet lukt bij dezelfde.... de reden ...
Estate Guru believer.