moeilijke bankmedewekers bij afkoop
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
-
- Jr. Member
- Contacteer:
moeilijke bankmedewekers bij afkoop
Hallo Iedereen
Doen alle banken zo moeilijk bij een afkoop van een product? Ze proberen u naar andere producten te leiden, je verliest een half uur tijd, als je zegt neen nemen ze dat niet als een antwoord. Het ergste vanal is dat ze niet meteen het papierwerk kunnen doen om de afkoop in orde te brengen..
Of doen ze dit alleen bij mij?
Doen alle banken zo moeilijk bij een afkoop van een product? Ze proberen u naar andere producten te leiden, je verliest een half uur tijd, als je zegt neen nemen ze dat niet als een antwoord. Het ergste vanal is dat ze niet meteen het papierwerk kunnen doen om de afkoop in orde te brengen..
Re: moeilijke bankmedewekers bij afkoop
Bij Beobank geen probleem gehad. In 10 minuten was het in orde.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Proberen he.pieterjan28 schreef: ↑Gisteren 16:02 Hallo Iedereen
Estate Guru believer.
Neen hoor.
"Adviserend"-bankmedewerkers worden daarvoor opgeleid en ze krijgen soms ook een mooie bonus als ze erin slagen om jouw geld bij hun bank te houden. (Heb ik tot eigen schade en schande geleerd van een "close" bevriend bankmedewerker in wie ik ooit volle vertrouwen had.)
Kan je het niet zelf online doen, zonder hun tussenkomst ?
-
- Jr. Member
- Contacteer:
nope beobank
in het verleden ook altijd zeer agressief
en dan nog superlang wachten op je geld..
en dan zit je met limieten van 10k per dag
slechtste bank ooit
in het verleden ook altijd zeer agressief
en dan nog superlang wachten op je geld..
en dan zit je met limieten van 10k per dag
slechtste bank ooit