TV telenet
TV telenet
Dag iedereen,
Ik zit bij telenet voor zowel internet als televisie. Het stuk internet wordt betaald/geregeld door mijn werkgever, dus ik moet enkel mijn televisie betalen. Dit kost met 31,18 euro per maand, wat me wel veel lijkt vooral omdat ik weinig TV kijk. Als ik al eens kijk, is het dikwijls national geographic / discovery channel, waarvan ik sporadisch wel series opneem.
Ik vroeg me dus af of dit niet goedkoper kan. Ik vind weinig informatie over het afsluiten van enkel TV-abonnement (dus zonder internet). Kennen jullie goedkopere alternatieven? Ik heb een "Philips 43PFS5803/12" TV.
Ik las ook over "tv met een kaartje", waarbij je de huur van de digicorder niet meer moet betalen.
Alvast bedankt!
Pieterjan
Ik zit bij telenet voor zowel internet als televisie. Het stuk internet wordt betaald/geregeld door mijn werkgever, dus ik moet enkel mijn televisie betalen. Dit kost met 31,18 euro per maand, wat me wel veel lijkt vooral omdat ik weinig TV kijk. Als ik al eens kijk, is het dikwijls national geographic / discovery channel, waarvan ik sporadisch wel series opneem.
Ik vroeg me dus af of dit niet goedkoper kan. Ik vind weinig informatie over het afsluiten van enkel TV-abonnement (dus zonder internet). Kennen jullie goedkopere alternatieven? Ik heb een "Philips 43PFS5803/12" TV.
Ik las ook over "tv met een kaartje", waarbij je de huur van de digicorder niet meer moet betalen.
Alvast bedankt!
Pieterjan
Re: TV telenet
iemand een idee?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
telenet is idd duur.
tv met kaartje, dat is om DVB signaal te kunnen decoderen
dat kaartje speelt dan rol van digibox
Tegenwoordig kijken meer en meer mensen (cable cutters) TV via internet
dat gaat dan niet met zo'n kaartje, maar met bv. chromecast
Bij moderne "smart TV's" kan dat ook zonder zo'n chromecast
je kan besparen via scarlet:
internet+TV voor €42/mnd
internet moet dan ook wel via scaret.
Geen idee hoe die het "pack" tarief uitsplitsen wel.
En hoe flexibel uw werkgever is.
scarlet is eigenlijk proximus, werkt dus via telefoonkabel
orange heeft ook abonnementen
https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/tv
die vermelden € 10 voor TV "lite"
Maar dat zit wel in een pack altijd, dus ook internet moet dan bij orange
orange gebruikt de infrastructuur van telenet (kabel)
TV vlaanderen heeft niet alleen abonnementen via satelliet zoals vroeger, maar ook via internet
Dat kan je dus wél combineren met telenet-internet betaald door werkgever
TV light is € 10/mnd
Zie wel national geographic, maar geen discovery
tv met kaartje, dat is om DVB signaal te kunnen decoderen
dat kaartje speelt dan rol van digibox
Tegenwoordig kijken meer en meer mensen (cable cutters) TV via internet
dat gaat dan niet met zo'n kaartje, maar met bv. chromecast
Bij moderne "smart TV's" kan dat ook zonder zo'n chromecast
je kan besparen via scarlet:
internet+TV voor €42/mnd
internet moet dan ook wel via scaret.
Geen idee hoe die het "pack" tarief uitsplitsen wel.
En hoe flexibel uw werkgever is.
scarlet is eigenlijk proximus, werkt dus via telefoonkabel
orange heeft ook abonnementen
https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/tv
die vermelden € 10 voor TV "lite"
Maar dat zit wel in een pack altijd, dus ook internet moet dan bij orange
orange gebruikt de infrastructuur van telenet (kabel)
TV vlaanderen heeft niet alleen abonnementen via satelliet zoals vroeger, maar ook via internet
Dat kan je dus wél combineren met telenet-internet betaald door werkgever
TV light is € 10/mnd
Zie wel national geographic, maar geen discovery
Telenet verhoogt prijzen voor internet, televisie en telefonie
https://www.hln.be/binnenland/telenet-v ... ~a73a92d8/
https://www.hln.be/binnenland/telenet-v ... ~a73a92d8/
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ge zegt dat..
https://tweakers.net/nieuws/224838/tele ... teeg%20wel.
Maar door Base licht veranderd :
https://datanews.knack.be/nieuws/teleco ... ngroei-op/
https://tweakers.net/nieuws/224838/tele ... teeg%20wel.
Maar door Base licht veranderd :
https://datanews.knack.be/nieuws/teleco ... ngroei-op/
-
- Jr. Member
- Contacteer:
"De Belgische provider raakte 52.100 abonnees kwijt, met name op het gebied van vaste telefonie en televisie. "Het aantal klanten met een samengesteld abonnement van vast en mobiel internet steeg wel.
vestzak-broekzakoperatie
vestzak-broekzakoperatie
Echt originele naam voor onze satsurfer.DonQuichot schreef: ↑7 maart 2025, 16:23 "De Belgische provider raakte 52.100 abonnees kwijt, met name op het gebied van vaste telefonie en televisie. "Het aantal klanten met een samengesteld abonnement van vast en mobiel internet steeg wel.
vestzak-broekzakoperatie
Och ja weer niet mooi quote gedaan.
Estate Guru believer.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Ach ja, de ene kan niet goed quoten, de andere kan geen deftig Nederlands schrijvenplatin schreef: ↑7 maart 2025, 17:19Echt originele naam voor onze satsurfer.DonQuichot schreef: ↑7 maart 2025, 16:23 "De Belgische provider raakte 52.100 abonnees kwijt, met name op het gebied van vaste telefonie en televisie. "Het aantal klanten met een samengesteld abonnement van vast en mobiel internet steeg wel.
vestzak-broekzakoperatie
Och ja weer niet mooi quote gedaan.

Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
-
- Jr. Member
- Contacteer:
jullie kunnen er ook niet aan doen dat jullie verstandelijk beperkt bent. En is nog verwijtend naar die mensen toe in vergelijking met jou.

Nee, ik kan geen Nederlands schrijven.

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Een moedige bekentenis. Zelfkennis is het begin van alle wijsheidDonQuichot schreef: ↑7 maart 2025, 20:02jullie kunnen er ook niet aan doen dat jullie verstandelijk beperkt bent. En is nog verwijtend naar die mensen toe in vergelijking met jou.
Nee, ik kan geen Nederlands schrijven.![]()

Mijn opmerking over het Nederlands was eigenlijk voor platin bedoeld … maar je bewijst zojuist (jullie bent?) dat die opmerking ook wel op jou van toepassing is

-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ja, begonnen met 'je bent' en dan overgeschakeld naar de 2 verstandelijk beperktEN. Vergeten naar meervoud te zetten, muggezifter.VincentVega schreef: ↑7 maart 2025, 22:41 maar je bewijst zojuist (jullie bent?) dat die opmerking ook wel op jou van toepassing is![]()
![]()
![]()
En jij, generatie Babyboomer, leer misschien dan te quoten op wie het betrekking heeft.
Wanneer ga je dat ooit eens leren? Elke post doe je fullquote. (slechte bril of te lui/verstandelijk beperkt om te knippen en te plakken?) Kindjes van het 1ste leerjaar kunnen het.

Maar wel altijd wijzen op de anderen. Op andere fora (meervoud) worD je gewoon buitengeshot met je fullquotes.
Helaas zijn de admins hier vooral een slapende functie.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
DonQuichot schreef: ↑Gisteren 17:35 Ja, begonnen met 'je bent' en dan overgeschakeld naar de 2 verstandelijk beperktEN. Vergeten naar meervoud te zetten, muggezifter.
En jij, generatie Babyboomer, leer misschien dan te quoten op wie het betrekking heeft.
Wanneer ga je dat ooit eens leren? Elke post doe je fullquote. (slechte bril of te lui/verstandelijk beperkt om te knippen en te plakken?) Kindjes van het 1ste leerjaar kunnen het.![]()

Schrijffouten, foutieve veronderstellingen, beledigingen … de ware aard komt naar boven. Ik vrees dat je de naam Don Quichot niet waardig bent. Hoogstens Sancho Panza of het dier dat hij berijdt

PS: eigenlijk moet het muggeNzifter zijn

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Oei, er is een taalnazi op Spaargids.VincentVega schreef: ↑Gisteren 17:53DonQuichot schreef: ↑Gisteren 17:35 Ja, begonnen met 'je bent' en dan overgeschakeld naar de 2 verstandelijk beperktEN. Vergeten naar meervoud te zetten, muggezifter.
Wanneer ga je dat ooit eens leren? Elke post doe je fullquote. (slechte bril of te lui/verstandelijk beperkt om te knippen en te plakken?) Kindjes van het 1ste leerjaar kunnen het.![]()
LOL
… generatie Babyboomer …
LOL
Schrijffouten, foutieve veronderstellingen, beledigingen … de ware aard komt naar boven. Ik vrees dat je de naam Don Quichot niet waardig bent. Hoogstens Sancho Panza of het dier dat hij berijdt![]()
IMG_1514.jpeg
PS: eigenlijk moet het muggeNzifter zijn![]()
Gewoon een bovenstaande post beantwoorden, gaat toch je petje te boven hé, verstandelijk beperkte? (en nog verwijtend naar die doelgroep in vergelijking met jou)
En wanneer ga je eens een 'ON-TOPIC' reactie geven, boomzaag?
DISCLAIMER: NU DOE IK HET BEWUST OOK Hé, zo voel ik mij eens zo'n verstandelijk beperkte als jij. Want anders kom je weer wijzen als een klein verwend kind, dat ik hetzelfde doe.