Federale Arizona-regering
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Federale Arizona-regering
En ze zijn terug aan 't werk gegaan:

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Het is zodanig niet verplicht dat één van die topmannen van de partij van de afgunst de partij verlaat om alles zelf te kunnen incasserenKV schreef: ↑22 juni 2023, 22:21Over de hoogte van de bedragen en het al dan niet verplichten of niet om alles boven een bepaald bedrag tot op de euro af te staan weet ik niet tot in hoever dat een verplichting is.
Vorig werd daar een interview over gedaan bij één van hun parlementairen en die was er eigenlijk duidelijk in :
"ik ben dat niet verplicht, dat wordt idd gevraagd, met als reden, zodat wij voeling blijven behouden met wat de modale lonen zijn , wij als politici stellen wetten en beleid voorop, op zijn minst mag je daar zelf persoonlijk van aanvoelen hoe het dan is om er mee te leven, indien ik dat niet meer wens te doen, heb ik daar alle vrijheid in, en zal ik hier ook niet meer staan"

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Misschien heeft Rudi eens goed naar zijn loonfiche gekeken als Europees Parlementslid en vindt hij het toch niet zo leuk dat hij “op vrijwillige basis maar toch met enige aandrang” meer dan de helft van zijn nettoloon moet afstaan aan de partij en de goed gespekte partijkas van de PVDA.CarpeNoctem schreef: ↑Gisteren 14:22Het is zodanig niet verplicht dat één van die topmannen van de partij van de afgunst de partij verlaat om alles zelf te kunnen incasserenKV schreef: ↑22 juni 2023, 22:21Over de hoogte van de bedragen en het al dan niet verplichten of niet om alles boven een bepaald bedrag tot op de euro af te staan weet ik niet tot in hoever dat een verplichting is.
Vorig werd daar een interview over gedaan bij één van hun parlementairen en die was er eigenlijk duidelijk in :
"ik ben dat niet verplicht, dat wordt idd gevraagd, met als reden, zodat wij voeling blijven behouden met wat de modale lonen zijn , wij als politici stellen wetten en beleid voorop, op zijn minst mag je daar zelf persoonlijk van aanvoelen hoe het dan is om er mee te leven, indien ik dat niet meer wens te doen, heb ik daar alle vrijheid in, en zal ik hier ook niet meer staan"![]()
![]()

Ik kan hem geen ongelijk geven …

Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Hij heeft zeer zeker gelijk.VincentVega schreef: ↑ Ik kan hem geen ongelijk geven …![]()
Maar voor de belastingbetaler verandert er niets. Mijn zuurverdiende centen gaan nu naar de Rudi ipv de PVDA.
Soit, beter daar dan bij de partij. Die plant er toch maar afgunstzaadjes mee in onze jeugd op faecesboek...
Een verrader , anders kan je dat niet noemen.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Zie je wel dat je correct Nederlands kan schrijven als je een beetje moeite doet

Nu nog blijven volhouden!

- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Of hij heeft vastgesteld hoe het er echt aan toegaat binnen de PVDA, anders dan de PR die ze verspreiden. Misschien heeft hij gewoon “het licht” gezien? Of gewoon zijn loonfiche eens goed bekeken

Dat wist hij vooraf ! Ze houden toch nog altijd een royale 2.000 euro per maand over waarvan men rijkelijk kan leven. Als kiezer heb ik recht op een verklaring voor zijn verraad aan de partij.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Relax … maak je niet druk

Geniet morgen van het zonnetje en laat Rudi gewoon genieten van zijn parlementair loontje. Leven en laten leven, weet-je-wel

Aiaiaiai
Dat dat net van jou moet komen. Leven en laten leven , zegt hij.!
Bij elke partij gaat er al eens ene lopen.
Kijk maar naar J.M. De Decker.
Dat dat net van jou moet komen. Leven en laten leven , zegt hij.!

Bij elke partij gaat er al eens ene lopen.
Kijk maar naar J.M. De Decker.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
En het is de heer Jean-Marie Dedecker gegund. Ik wens hem het allerbeste en heel veel beterschap toe!
Een goede gezondheid is zoveel belangrijker dan een of ander goedbetaald postje.
Je begint hier met "misschien"VincentVega schreef: ↑Gisteren 15:49Misschien heeft Rudi eens goed naar zijn loonfiche gekeken als Europees Parlementslid en vindt hij het toch niet zo leuk dat hij “op vrijwillige basis maar toch met enige aandrang” meer dan de helft van zijn nettoloon moet afstaan aan de partij en de goed gespekte partijkas van de PVDA.CarpeNoctem schreef: ↑Gisteren 14:22
Het is zodanig niet verplicht dat één van die topmannen van de partij van de afgunst de partij verlaat om alles zelf te kunnen incasseren![]()
![]()
![]()
Ik kan hem geen ongelijk geven …![]()
Aansluitend lijkt het ineens al een zekerheid te zijn :
Zelf heb ik het artikel nog niet gevonden waarin blijkt dat hij vertrekt omwille van het financiële aspect.CarpeNoctem schreef: ↑Gisteren 16:01Hij heeft zeer zeker gelijk.VincentVega schreef: ↑ Ik kan hem geen ongelijk geven …![]()
Maar voor de belastingbetaler verandert er niets. Mijn zuurverdiende centen gaan nu naar de Rudi ipv de PVDA.
Waar baseren jullie zich op ?
VincentVega schreef: ↑Gisteren 15:49Misschien heeft Rudi eens goed naar zijn loonfiche gekeken als Europees Parlementslid en vindt hij het toch niet zo leuk dat hij “op vrijwillige basis maar toch met enige aandrang” meer dan de helft van zijn nettoloon moet afstaan aan de partij en de goed gespekte partijkas van de PVDA.CarpeNoctem schreef: ↑Gisteren 14:22
Het is zodanig niet verplicht dat één van die topmannen van de partij van de afgunst de partij verlaat om alles zelf te kunnen incasseren![]()
![]()
![]()
Wel speciaal dat je tot bijna 2jaar terug gaat om een bericht van mij te quoten
Stond het nog op je todo-lijstje ?
Of zat je toen wat vast en komt het gegeven dat Rudi Kennis PVDA verlaat als een leuk cadeautje om die partijweddes van PVDA te kunnen bashen ?
Bezorg je hier nog even het exacte artikel dat we wel degelijk ook mee deze (juiste ??) conclusie kunnen maken ?
Over dat PVDA systeem zelf, elke partij heeft zo zijn eigen systemen en regeltjes, er valt vanalles over te zeggen.
(Ter info in het werkveld : als mijn baas mij uitstuurt factureert hij ook 125€/h aan de klant, hetgeen ik daar zelf bruto aan overhoud is ook maar een 20% van dat bedrag, de rest dient ook voor sociale bijdrage, werkingsmiddelen, bedrijfsmarge,....)
Het uitgangspunt bij PVDA blijkt daar te zijn, dat hun mandatarissen de voeling met de werknemersklasse niet mogen verliezen, het moge toch duidelijk zijn voor iedereen verloningen in de 'top'politiek die voeling net helemaal doen verliezen ....
Ik snap je punt wel dat dat dat op het einde van de rit het wel de belastingbetaler is die al die lonen en dotaties mag blijven ophoesten. Maar ook daar heeft PVDA een standpunt waar zeker iets voor te zeggen valt :
"het mag gerust allemaal (vergoedingen, dotaties, etc) naar beneden, maar dan voor eender welke partij"
Maar dan .... blijft het uiteraard muisstil .....
Terwijl er zeker iets voor te zeggen valt , want wat is het afgelopen Arizona-akkoord weer helemaal buiten schot gebleven, zie maar helemaal onderaan de ladder :
Nochtans heeft NVA Theo Franken afgelopen week nog even een extra Cadeautje gedaan aan Oekraïne van zomaar eventjes 1miljard (!!!!) buiten het Arizona-akkoord om
Hoezo er moet bespaard worden ?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Fascinerend trouwens vast te stellen dat Vincent het zo opneemt voor een (gewezen) vakbondsman. Of zou het zijn omdat Rudi van Antwerpen is ?VincentVega schreef: ↑Gisteren 19:20Relax … maak je niet druk![]()
Geniet morgen van het zonnetje en laat Rudi gewoon genieten van zijn parlementair loontje. Leven en laten leven, weet-je-wel![]()