Peiling nieuw beleid VS
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Peiling nieuw beleid VS
Idd:

Maar geen paniek. De ervaring leert dat Weverke na zijn manische periode opeens weer stilvalt.
Wel om dan een paar maanden later weer één van zijn slapende nicks tot leven te wekken. Er zijn toch wel gelijkenissen met Trump, ook never a dull moment

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ja, het is natuurlijk best wel vermoeiend om een tijd zo te leven. Best te begrijpen dat hij dan een periode rust nodig heeft.
Ik herinner me vooral de onzin die hier toen op het forum uitgekraamd en verdedigd werd
-Nicks die gecreëerd werden en die een zogezegd wetenschappelijke achtergrond hadden die hier de nonsens van anderen kwamen verdedigen.
-Complottheorieën over nanopartikels in het vaccin waar de overheid je mee kon intomen of je gedachten veranderen en de forumleden die daarin meegingen.
-De oproer in een Brussels park waarvan je de gewelddadigste deelnemers hier geen krapuul mocht noemen. Onder het motto : "mijn zoon liep daar ook rond en GIJ gaat als niet - actief deel van de bevolking daar mensen als krapuul benoemen. Ik ben hier gerechtvaardigd verontwaardigd."
Rechtse realiteit : die die de boel kapot sloegen waren vrijheidsstrijders. Geen krapuul.
-De discussie dat het hier slechter was dan eender waar ter wereld... En de leden die dat nog altijd als absolute waarheid willen beschouwen.
-Het twistpunt van : er zijn geen maskers. En later : nu moeten we die maskers verplicht dragen.
-De leden, in redelijk groot aantal, die openbaar beweerden dat ze van virologie meer verstand hadden dan virologen.
Die nonsens dus...
Daar heb je wel degelijk de wauwelaars zien op kop staan en de leeghoofden hun verbaal gevoeg zien doen.

Daar vielen de maskers voor eens en altijd wel af.
Feiten worden gewoon meegegeven? Selectie van feiten is ook al een framing. Kijk maar hoe hij die feiten soms op een rijtje zet en onverantwoorde conclusies trekt

En feiten worden hier echt niet gewoon "meegegeven" voor wie objectief kijkt.
Ik stond per ongeluk op het uitroepteken en kreeg het bericht dat je bericht al gemeld is. Ze zijn alweer bezig

Is ook al gemeld door iemandVincentVega schreef: ↑Vandaag 11:05We vallen noodgedwongen in herhaling ... nog gekker dan Trump die KleineSpaarder![]()

Ook gemeldCarpeNoctem schreef: ↑Vandaag 13:08Idd:
![]()
Maar geen paniek. De ervaring leert dat Weverke na zijn manische periode opeens weer stilvalt.
Wel om dan een paar maanden later weer één van zijn slapende nicks tot leven te wekken. Er zijn toch wel gelijkenissen met Trump, ook never a dull moment![]()

-
- Full Member
- Contacteer:
Elk van mijn beweringen wordt altijd ondersteund door bronnen als CNN, Reuters, NYT, ...
We wachten nog steeds op jouw bron voor jouw eigen bewering:
KleineSpaarder schreef: ↑2 maart 2025, 15:33Al die verdedigers van Trump hebben het altijd over de deal die Trump voorstelt, en die Zelensky zou moeten aanvaarden?
Wat is die deal die Trump voorstelt?
Trumps MAGA = MAPA: Make America Poor Again
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
Heeft Reuters ook gezegd dat iedereen zijn Tesla aandelen moet dumpen?KleineSpaarder schreef: ↑Vandaag 14:13Elk van mijn beweringen wordt altijd ondersteund door bronnen als CNN, Reuters, NYT, ...
We wachten nog steeds op jouw bron voor jouw eigen bewering:
KleineSpaarder schreef: ↑2 maart 2025, 15:33
Al die verdedigers van Trump hebben het altijd over de deal die Trump voorstelt, en die Zelensky zou moeten aanvaarden?
Wat is die deal die Trump voorstelt?
Wat zit jij nu nog te zagen over die deal. Echt heel normaal. Move on.
Ook al gemeldKwakkie schreef: ↑Vandaag 12:52 Of twee oudjes die op een bankje zaten. Hup een PV
Mijn oom is moederziel alleen gestorven (niet aan corona of afgeleiden). Op zijn begrafenis mocht 15 man binnen. NIemand van die 15 heeft nadien trouwens corona gehad.
Op weg naar huis werd je tegengehouden door de flikken. Waar komt u vandaan en waar gaat u naartoe? Doe eens uw koffer open en dergelijke flauwekul.
Echt fantastisch gedaan van aparatsjik Van Ranst en zijn politieke vrienden

Sommigen zetten zichzelf in hun hemd door hun eigen gedrag en als iemand dat dan ook zegt, dan proberen ze alles te laten schrappen

-
- Full Member
- Contacteer:
Tesla trekt nu zelf aan de alarmbel. Ziet er niet goed uit: dalende verkoop in 2024, dramatische meltdown van de verkoop tot nu toe in 2025 in China, Australie, Europa, ... Daarbovenop Trumps tarieven.KleineSpaarder schreef: ↑Gisteren 18:35 Vergelijk je echter "boycott Tesla" met "flag usa" in de US dan wint de 1e met vlag en wimpel (bijna 10 keer zoveel). Dus veel meer Amerikanen die Tesla willen boycotten dan een Amerikaanse vlag willen kopen.
Vergelijk je "boycott usa" met "boycott tesla" wereldwijd dan wint "boycott usa" lichtjes, behalve dat in het begin van deze week er een enorme spike was (een brede, niet echt een spike dus) van "boycott tesla".
Wie nu zegt dat dit allemaal zever is, denk er dan aan dat Millennium zijn beleggingsbeslissingen o.a. neemt door de trends op internet te scannen. En daar ongelooflijke rendementen mee haalt . Voor de trage verstaander: dump je Tesla aandelen.
Musk's Tesla raises concern over Trump tariffs
14 March 2025, 11:25 GMT
Updated 26 minutes ago
Elon Musk's electric carmaker Tesla has warned it and other US exporters could be harmed by countries retaliating to Donald Trump's trade tariffs.
Mr Musk is a close ally of the US president and is leading efforts to reduce the size of the federal government.
But in an unsigned letter addressed to the US trade representative, Tesla said while it "supports" fair trade it was concerned US exporters were "exposed to disproportionate impacts" if other countries retaliated to tariffs
its supply chains to find as many local suppliers for its cars and batteries so it was less reliant on foreign markets.
"None the less," it warned, "even with aggressive localisation of the supply chain, certain parts and components are difficult or impossible to source within the US."
The US president has imposed an additional 20% tariff on all imports from China, prompting Beijing to respond with retaliatory levies including on cars. China is Tesla's second biggest market after the US.
"For example, past trade actions by the United States have resulted in immediate reactions by the targeted countries, including increased tariffs on EVs imported into those countries," the letter reads.
Trumps MAGA = MAPA: Make America Poor Again
Ocharme de mod. Die zal werk hebben. Hoe zielig kun je zijn. Misschien moet de mod maar eens haar op zijn tanden hebben en diegenen die hem stalken met nutteloze meldingen een tijdje of definitief op het strafbankje zetten.mver schreef: ↑Vandaag 14:24Ook al gemeldKwakkie schreef: ↑Vandaag 12:52 Of twee oudjes die op een bankje zaten. Hup een PV
Mijn oom is moederziel alleen gestorven (niet aan corona of afgeleiden). Op zijn begrafenis mocht 15 man binnen. NIemand van die 15 heeft nadien trouwens corona gehad.
Op weg naar huis werd je tegengehouden door de flikken. Waar komt u vandaan en waar gaat u naartoe? Doe eens uw koffer open en dergelijke flauwekul.
Echt fantastisch gedaan van aparatsjik Van Ranst en zijn politieke vrienden. Ik denk dat sommigen hier alles melden wat niet in hun kraam past. Arme Vaganzza.
Sommigen zetten zichzelf in hun hemd door hun eigen gedrag en als iemand dat dan ook zegt, dan proberen ze alles te laten schrappen. Zoals gezegd, de waarheid aankunnen, daar is ook maturiteit voor nodig.
Als we alle gemelde berichten quoten dan blijven ze staan ook als de mod het originele bericht verwijderdmver schreef: ↑Vandaag 14:10Is ook al gemeld door iemandVincentVega schreef: ↑Vandaag 11:05
We vallen noodgedwongen in herhaling ... nog gekker dan Trump die KleineSpaarder![]()
.

Deze is ook gemeldVincentVega schreef: ↑Gisteren 19:52Je bewijst maar 2 dingen … dat je geobsedeerd en niet goed wijs bent!KleineSpaarder schreef: ↑Gisteren 18:35 Ja, ik vrees ook dat er voor google geen alternatief is. Het blijft de referentie en de enige search engine die ik gebruik.
Op "trends.google" kun je gemakkelijk de frequentie van zoektermen met elkaar vergelijken.
Vergelijk je "flag usa" met "boycott usa" in de US dan wint de eerste met vlag en wimpel. Meer Amerikanen die een Amerikaanse vlag willen kopen (made in China
) dan de USA willen boycotten.
Vergelijk je echter "boycott Tesla" met "flag usa" in de US dan wint de 1e met vlag en wimpel (bijna 10 keer zoveel). Dus veel meer Amerikanen die Tesla willen boycotten dan een Amerikaanse vlag willen kopen.
Vergelijk je "boycott usa" met "boycott tesla" wereldwijd dan wint "boycott usa" lichtjes, behalve dat in het begin van deze week er een enorme spike was (een brede, niet echt een spike dus) van "boycott tesla".
Wie nu zegt dat dit allemaal zever is, denk er dan aan dat Millennium zijn beleggingsbeslissingen o.a. neemt door de trends op internet te scannen. En daar ongelooflijke rendementen mee haalt. Voor de trage verstaander: dump je Tesla aandelen.
![]()

-
- Sr. Member
- Contacteer:
Dag Haelewyn !Kakkie schreef: ↑Vandaag 13:57Ik herinner me vooral de onzin die hier toen op het forum uitgekraamd en verdedigd werd
-Nicks die gecreëerd werden en die een zogezegd wetenschappelijke achtergrond hadden die hier de nonsens van anderen kwamen verdedigen.
-Complottheorieën over nanopartikels in het vaccin waar de overheid je mee kon intomen of je gedachten veranderen en de forumleden die daarin meegingen.
-De oproer in een Brussels park waarvan je de gewelddadigste deelnemers hier geen krapuul mocht noemen. Onder het motto : "mijn zoon liep daar ook rond en GIJ gaat als niet - actief deel van de bevolking daar mensen als krapuul benoemen. Ik ben hier gerechtvaardigd verontwaardigd."
Rechtse realiteit : die die de boel kapot sloegen waren vrijheidsstrijders. Geen krapuul.
-De discussie dat het hier slechter was dan eender waar ter wereld... En de leden die dat nog altijd als absolute waarheid willen beschouwen.
-Het twistpunt van : er zijn geen maskers. En later : nu moeten we die maskers verplicht dragen.
-De leden, in redelijk groot aantal, die openbaar beweerden dat ze van virologie meer verstand hadden dan virologen.
Die nonsens dus...
Daar heb je wel degelijk de wauwelaars zien op kop staan en de leeghoofden hun verbaal gevoeg zien doen.![]()
Daar vielen de maskers voor eens en altijd wel af.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.