Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
VincentV : je quoteert me selectief. Het gaat erover om het Belgisch goud te verkopen (eenmalig en een dom idee IMHO) om vervolgens jaarlijkse en structurele uitgaven te financieren.
Is nogal gebeurd met eerdere goudverkopen (Dehaene) de nutssector en banken (Verafstoot). Zogenaamde "liberalisering" maar de schaamteloze zakkenvullers schuiven de factuur door naar de belastingbetaler. Als De Wever zo voortdoet met die andere hypocrieten worden ze bij de volgende verkiezingen electoraal weggeveegd. Al dient gezegd, hij heeft tenminste zijn nek uitgestoken.
Is nogal gebeurd met eerdere goudverkopen (Dehaene) de nutssector en banken (Verafstoot). Zogenaamde "liberalisering" maar de schaamteloze zakkenvullers schuiven de factuur door naar de belastingbetaler. Als De Wever zo voortdoet met die andere hypocrieten worden ze bij de volgende verkiezingen electoraal weggeveegd. Al dient gezegd, hij heeft tenminste zijn nek uitgestoken.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Full quotes zijn blijkbaar niet toegestaanVTEC schreef: ↑Vandaag 11:52 VincentV : je quoteert me selectief. Het gaat erover om het Belgisch goud te verkopen (eenmalig en een dom idee IMHO) om vervolgens jaarlijkse en structurele uitgaven te financieren.

Het klopt dat - vanuit financieel oogpunt - structurele en jaarlijks terugkerende uitgaven niet veel gebaat zijn met eenmalige inkomsten. Al kan je natuurlijk ook redeneren dat aankoop van legermaterieel grotendeels eenmalige uitgaven zijn (nadien heb je nog wel onderhoudskosten). Ik dacht ook niet dat goud verkopen al beslist was (net zo min als participaties in BNP verkopen).
Mijn opmerking over je verplichtingen in NAVO verband nakomen heeft eerder betrekking op Abatoetnie zijn commentaar op jouw post (hij had jou trouwens eerst selectief gequoot).
Abatoetnie schreef: ↑Vandaag 10:20Ik denk dat onzen Theo de tijd van zijn leven beleeft, ik vermoed dat hij iedere nacht twee tot drie keer moet wisselen van pyjama.
Onbegrijpelijk dat er zo wordt meegegaan in die "oorlogslogica". Volgens Dewever stonden we voor de zwaarste begrotingsinspanningen ooit, we stonden op het punt om ... blablabla ... we gaan moeten besparen ... blablabla ... en in een paar weken tijd gaan ze een hoop metaal kopen (en dat bij onze vrienden van over de oceaan) die binnen 10 jaar staat te verroesten in een of andere hangar ... maar we zullen wel de broeksriem moeten aanhalen !
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Hierboven een volledige quote van een bericht van jouKV schreef: ↑Vandaag 11:15En de begrotingsmaatregelen ?vortex schreef: ↑Vandaag 10:43
Maar wel met miljarden aan modern Amerikaans wapentuig en Amerikaanse intelligence, zonder dat was Oekraïne al lang volledig Russisch gebied. Dat de Europese veiligheid niet langer op kosten van de Amerikanen zal voortbestaan is nu eenmaal een feit, we moeten zelf in staat zijn ons te verdedigen indien dat nodig is, of op zijn ;
minst genoeg slagkracht hebben om geen gemakkelijk slachtoffer te worden.
En de retorieken dat er geen geld kan uitgegeven worden dat er niet is ?

Hieronder mijn mening over jouw standpunt inzake de Belgische defensieplannen

VincentVega schreef: Ik merk bij jou en andere links-progessievelingen eenzelfde retoriek als bij de PVDA: het is allemaal zo erg niet, de Russen zijn nog ver van Brussel, ...
"PVDA-boegbeeld Jos D’Haese: “Moeten wij echt zó bang zijn voor Poetin?”"
"PVDA verzet zich tegen meer geld voor Defensie: “Is er echt iemand die denkt dat Poetin overmorgen op de markt van Brussel zal staan?”"
Laatst gewijzigd door VincentVega op 15 maart 2025, 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.
""'''Alle mensen die een opleiding volgen voor een knelpuntberoep, zullen na twee jaar hun werkloosheidsuitkering verliezen. Dat meldt VRT Nieuws en staat in de beleidsverklaring van minister van Werk David Clarinval (MR), die bepaalt dat alle uitkeringen na twee jaar stoppen.""""" (Nieuwsblad)
Hiep hiep hoera, voor de dwazen van de N-VA. En de MR.
Hiep hiep hoera, voor de dwazen van de N-VA. En de MR.
Geen paniek , Conner zorgt wel voor een aanpassing.
Zolang die zijn poot stijf houdt over de meerwaarden belasting gaat die natuurlijk ook geen millimeter aanpassing op werkloosheid, pensioenen en uitkeringen krijgen. Dat hij zijn poot dus maar heel stijf blijft houden

Laatst gewijzigd door vortex op 15 maart 2025, 14:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Om het met de woorden van KingConnah te zeggen: er mag niet gemorreld worden aan het regeerakkoord.
Conner Rousseau remt Operatie De Wever 2.0 af: ‘Gevaarlijk als aan het regeerakkoord gemorreld wordt’
Als er geen aanpassingen aan de meerwaardebelasting mogen komen, dan dus ook niet aan wat inzake dwerkloosheidsvergoedingen is afgesproken.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Het regeerakkoord is al even mank, als dat van Vivaldi.
Toen was het belangrijkste dat A. De Croo premier werd, nu het belangrijkste dat B. De Wever dat jobke kreeg.
Vl Belang is in de peiling niet voor niets terug de grootste partij, ondanks de Russische inmenging.
De centrum politici falen, het nieuwe Weimar-moment.
Toen was het belangrijkste dat A. De Croo premier werd, nu het belangrijkste dat B. De Wever dat jobke kreeg.
Vl Belang is in de peiling niet voor niets terug de grootste partij, ondanks de Russische inmenging.
De centrum politici falen, het nieuwe Weimar-moment.